Kaveri on köyhä mutta ostaa L.V.n saippuaa? ?
Kaikki rasvat ja pesu aineet Luis Vuittonilta. Multa sitten pummimassa aina rahaa loppukuusta ... En ole sanonut vielä mitään mutta seuraavan kerran en enää lainaa.
Kommentit (17)
Kaverillasi saattaa olla herkkä iho, jolloin ne Xtra- ja Pirkka-saippuat eivät vaan sovi. Itse köyhäilen kaikessa ja oli iso kynnys alkaa ostaa halpistuotteiden sijaan herkkäihoiselle sopivaa saippuaa, shampoota ja pyykinpesujauhetta.
En ees sitäpaitsi tiedä mitä noi maksaa. Mun mielestä esim kyllä monet halpis pesuaineet on nätimmän näköisiä ja hajusia. ap
Että ihan LV:n saippuaa.
Huono provo.
Kaikkihan nyt tajuaa että kyse ei ole mistään Louis Vuittonista vaan ihan perus markettitavarasta.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/?ObjectPath=/S…
Oliko ihan tommonen kahden euron saippua??
Hih huh sentään mitä hifistelyä. Kyllähän normaali ihminen itsensä pesee vanhalla virtsalla aina lauantaisin saunan jälkeen.
Ei tod ole provo kun kaverillani on kaikkea muutakin saman merkin tavaraa köyhyydestä huolimatta..
Enpä tiennytkään että Louis Voittonilta saa päivittäiskosmetiikkaakin. Saakohan niiltä jotain siivoustöpöttejäkin? Voisin harkita jotain vaihtelua mäntysuovan tilalle...
Vierailija kirjoitti:
Ei tod ole provo kun kaverillani on kaikkea muutakin saman merkin tavaraa köyhyydestä huolimatta..
Kuten mitä? Kasvorasvaa? Deodoranttia? Käsidesiä?
Näitä luxustuotteitako tarkoitat ap:
http://www.lumivalko.fi/tuotteet?field_category=3
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään että Louis Voittonilta saa päivittäiskosmetiikkaakin. Saakohan niiltä jotain siivoustöpöttejäkin? Voisin harkita jotain vaihtelua mäntysuovan tilalle...
Tottakai saa! Vessaharjoja, viemärinavaajaa ja moppeja ainakin.
Tamponit lanseerataan ensi vuonna.
Lidlis on muuten nykyään iha ok sensitive sarja, ei hajustettu.
Meinaan LV saippuan tapainen,
Pieni hinta ja ympäristö?merkkii on.
Näin ohiksena... :))
Vierailija kirjoitti:
Paljon löytyy kodin siivoukseenkin luxustuotteita LV:ltä! Suosittelen, jos vain rahvaan taloudelliset rahkeet riittää!
11!!Noitapa just. Kaveri sanoo ettei ole kalliita mut mitäpä oon tästä merkistä kuullut niin hintaa on.vai onko tämä sarja edullisempaa ko merkiltä sitten...
ap
Niinpä just 14.näin ajattelinkin! !ap
Vierailija kirjoitti:
11!!Noitapa just. Kaveri sanoo ettei ole kalliita mut mitäpä oon tästä merkistä kuullut niin hintaa on.vai onko tämä sarja edullisempaa ko merkiltä sitten...
ap
Asioitko pelkästään Lidlissä kun teet ruokaostoksia? Kokeile seuraavaksi vaikka jotain K-markettia, S-markettia, Alepaa tai Siwaa ja käy katsomassa kosmetiikka- ja pesuaineosastoilta noiden tuotteiden hintoja. No, tuolta löytyy myös hintoja näille luxustuotteille:
https://www.nettimyynti.fi/merkki/lv/LV/
Kuten huomaat, vähintään pitää olla massia niin ettei paskalle taivu, jos noita meinaa käyttää...
Kui huono.