Mitä noissa facebook kirppariryhmissä tarkoittaa "villis"?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
villasukkaa
Miten se liittyy mihinkään?
Siis jos siellä myy jotain, pitääkö siihen ilmoitukseen kirjoittaa villis? Miksi? :D
Vääntäkää rautalangasta.
-ap
riippuu vähä kirpparin säännöistä, mutta mun käyttämillä kirppiksillä on aina erilliset ajanjaksot jolloin on "villis" eli villinlännen säännöt, eli ei sääntöjä, mikä yleensä tarkoittaa että tavaraa saa huutokaupata vapaasti ja myydä kelle haluaa, eikä esim. ekana varanneelle, yleensä kirppusivuilla on ohjeistus villikseen eli kauan kestää ja mikä kaikki on sallittua ym...
Vierailija kirjoitti:
riippuu vähä kirpparin säännöistä, mutta mun käyttämillä kirppiksillä on aina erilliset ajanjaksot jolloin on "villis" eli villinlännen säännöt, eli ei sääntöjä, mikä yleensä tarkoittaa että tavaraa saa huutokaupata vapaasti ja myydä kelle haluaa, eikä esim. ekana varanneelle, yleensä kirppusivuilla on ohjeistus villikseen eli kauan kestää ja mikä kaikki on sallittua ym...
Kiitos! :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja oikeastaan kyse on tarjouskaupasta eli myyjän ei tarvitse kuitenkaan myydä tavaraa, jos muuttaakin mielensä. Vastaavasti ostaja voi tarjouksen tehtyäänkin perua tarjouksensa, kunhan kaupoista ei ole ehditty sopia yksityisviestillä.
villasukkaa