Söin just raakaa jauhelihaa, suoraa paketista! Mitä hittoa?
Teki ihan älyttömästi mieli, ja oli pakko syödä. Hyi helkkari!!!
Kommentit (15)
Söit raakaa teurasjätettä, joka sisältää sisäelimiä, rustoa, nahkaa, silmiä, persereikiä ja kaikke muuta yhtä mukavaa.
Jos se oli naudanlihaan, niin ei mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Söit raakaa teurasjätettä, joka sisältää sisäelimiä, rustoa, nahkaa, silmiä, persereikiä ja kaikke muuta yhtä mukavaa.
Kirjottelet Albaniasta? Raaka tartarpihvi vieras käsite?
Oli nautaa, ja olevinaan paistista. Mutta silti, mikä ihme mua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tästä oli tartar kaukana, vetäisin paketin auki ja löin suuhun. Mikä ihme mua vaivaa? Hävettää!
Susta on tulossa rougarou, soittakaa Samille ja Deanille!
Täällä on samanlaista kun b12-vitamiinitaso laskee liian alas (maan piikkeinä). Syön silloin lehtipihvejä kuin voileipiä, kylmänä suoraan jääkaapista. Ovat tosin kypsiä.
Oletko nähnyt Rosemaryn painajaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomesta kirjoittelen. Olen ollut teurastamolla töissä ja juuri tuollaisia aineksia siihen jauhelihaan laitetaan. Kaikki muu mitä elukasta lähtee paitsi ei peräsuolta luita ja karvoja. Nam nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomesta kirjoittelen. Olen ollut teurastamolla töissä ja juuri tuollaisia aineksia siihen jauhelihaan laitetaan. Kaikki muu mitä elukasta lähtee paitsi ei peräsuolta luita ja karvoja. Nam nam!
Eikös se ole pelkästään fiksua ja ekologista, että eläimestä käytetään hyödyksi kaikki mahdollinen?
Vierailija kirjoitti:
Susta on tulossa rougarou, soittakaa Samille ja Deanille!
1-866-907-3235
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole pelkästään fiksua ja ekologista, että eläimestä käytetään hyödyksi kaikki mahdollinen?
Juu ei se minua haittaa. Naurattaa vaan kun nuo alapeukuttavat denialistit eivät tätäkään faktaa usko. Hyvää ruokaa teurasjätteestä saa moniin lajeihin.
Paskon nyt selällesi poika.