Nainen, monta ESKIMOveljeä miehelläsi on sinun ansiostasi?
Eskimo brother
"When two males acknowledge having been intimate with the same female and remain on good terms, the men are now bonded by having shared the same igloo at one time or another."
Eli mies, joka on pannut sinua ja on samalla myös miehesi kaveri/tuttu. He ovat eskimoveljiä.
Kommentit (9)
Suomalainen termi on napalanko. Pysytään siinä.
Hauskaa. Mulla on paljon eskimoveljiä :) Naiset on kyllä eri kaikkien kanssa.
Heh heh :D Ei onnistu suomalaismiehiltä. Panin ex-miehen parasta kaveria ja he eivät ole enää nykyään missään tekemisissä keskenään.
Mun miehellä on pari tutun tuttua, ei siis hyviä kavereita, mutta kun törmätään, niin rupatellaan :)
Empä ole ennen tällaista määritelmää kuin eskimoveli kuullutkaan. No oppia ikä kaikki :D Ja joo, miehelläni on minun ansiostani kaksi eskimoveljeä sitten.
Ei yhtäkään.
Multa tuntuu puuttuvan sosiaalisesta piiristäni tämäntyyppinen rikkaus. Ollaan miehen kanssa kumpikin toisillemme ensimmäiset ja ainoat. Ei ole eksää eikä säätöä eikä eskimoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen termi on napalanko. Pysytään siinä.
Hah! Oppiihan täältäkin jotain uutta! Thanks! :D
Onko sille nimitystä, kun mimmit on panneet samaa kundia? Napakälyt? Eskimosiskot?
Yksi. Hänen kautta tutustuttiinkin. Oikeen hyvin tulevat toimeen ja ollaan toistemme lasten kummeja.