Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä suuttui tyhmästä asiasta

Vierailija
27.02.2016 |

Sain valmiiksi toisen loppututkintoni ja eilen oli juhlat. Juteltiin siinä kaveripariskunnan kanssa, kun frendi totesi, että nythän teilläkin on perheessä kaksi maisterin tutkintoa. Mielestäni oli ihan hauska, mutta tyttöystävä suutahti. En tajua miksi ihmeessä? Vieläkin mököttää. Mitä tein väärin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se työ hampurilaiskassalla v...

Vierailija
2/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa akateemisten työttömien kerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se selvää vittuilua tyttöystävällesi...

Vierailija
4/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti vähättelyn itseensä.

Vierailija
5/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosikko :D jos ei ole maisteri niin sitten ei ole, huono itsetunto taitaa olla?

t.ei-akateeminen

Vierailija
6/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväkin ilmaantui paikalle. :D

Vierailija
7/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen jo töissä mutta kiitos :D toki ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuudessa käy

Vierailija
8/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko repinyt kaksi tutkintoa tyttöystävän selkänahasta? Onko hän tehnyt töitä elättääkseen teidät, kun sinä olet sivistänyt itseäsi? Onko niin, että tyttöystävän omat opinnot roikkuvat, kun hän joutuu tekemään taloudessanne kaiken muun?

Meillä mies opiskeli maisterinpapereita varten kahden tutkinnon verran suoritusmerkintöjä, oikoluetutti graduaankin minulla moneen otteeseen ja nyt vittuilee, kun minä yritän saada omaa tutkintoani valmiiksi. Jos olen saanut arvosanaksi 5/5, se tarkoittaa hänen mielestään, että käytin liikaa aikaa opintosuoritukseen. Ja minähän siis olen opiskellut hyvin ekonomisesti, melkein yhtään suoritusta ei jää käyttämättä. Sellaista kannustusta meillä.

Vierailija
9/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko repinyt kaksi tutkintoa tyttöystävän selkänahasta? Onko hän tehnyt töitä elättääkseen teidät, kun sinä olet sivistänyt itseäsi? Onko niin, että tyttöystävän omat opinnot roikkuvat, kun hän joutuu tekemään taloudessanne kaiken muun?

Meillä mies opiskeli maisterinpapereita varten kahden tutkinnon verran suoritusmerkintöjä, oikoluetutti graduaankin minulla moneen otteeseen ja nyt vittuilee, kun minä yritän saada omaa tutkintoani valmiiksi. Jos olen saanut arvosanaksi 5/5, se tarkoittaa hänen mielestään, että käytin liikaa aikaa opintosuoritukseen. Ja minähän siis olen opiskellut hyvin ekonomisesti, melkein yhtään suoritusta ei jää käyttämättä. Sellaista kannustusta meillä.

Miksi olet tuollaisen ääliön kanssa vielä?

Vierailija
10/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo ilkeää. Susta ihan hauskaa kun sun tyttöystävälle vittuillaan? Kuulostat ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
11/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa vai?

Oletko muuten tutkintosi suorittanut puhtaasti omilla ponnistuksillasi, pyykistä ja ruuanlaitosta alkaen, vai tekeekö tyttiksesi töitä jotta sinä voit kerätä tutkintoja?

Letkautus oli pikkuilkeä, ei hauska. Voi olla ettet tutkintohuumassasi sitä osaa ymmärtää, mutta ei ole helppoa seurustella tutkintohuunaisten ihmisten kanssa jos itsellä ei tutkintoa ole.

T: tutkinnoton luovan alan työläinen.

P.s: teen sivutöinä duunarihommaa jottei tarvitsisi upottaa skilssejä ihan täysin mainoshommiin, ja puolitutut eivät puhu kanssani kuin tästä duunariammatista.

Vähän vaikuttaa siltä että "alan ihmisillä" on itsetunto niin heikossa että täytyy pitää nokkimisjärjestystä yllä. Eikä siitä ylläpidosta tule mitenkään hyvä mieli kun sitä kohtaa sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija
12/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Oon käynyt enemmän tai vähemmän töissä ekan tutkinnon puolivälistä alkaen ja toisen tutkinnon tein työn ohessa. Todennäköisesti oon tienannut enemmän suhteemme aikana, joten mitään elättämishommaa ei ole puolin tai toisin. En myöskään suhtaudu nihkeästi, jos tyttöystävä haluaisi opiskella lisää. Onko sillä sitten jokin alemmuuskompleksi? En mä muutakaan keksi

Vierailija
13/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauskaa vai?

Oletko muuten tutkintosi suorittanut puhtaasti omilla ponnistuksillasi, pyykistä ja ruuanlaitosta alkaen, vai tekeekö tyttiksesi töitä jotta sinä voit kerätä tutkintoja?

Letkautus oli pikkuilkeä, ei hauska. Voi olla ettet tutkintohuumassasi sitä osaa ymmärtää, mutta ei ole helppoa seurustella tutkintohuunaisten ihmisten kanssa jos itsellä ei tutkintoa ole.

T: tutkinnoton luovan alan työläinen.

P.s: teen sivutöinä duunarihommaa jottei tarvitsisi upottaa skilssejä ihan täysin mainoshommiin, ja puolitutut eivät puhu kanssani kuin tästä duunariammatista.

Vähän vaikuttaa siltä että "alan ihmisillä" on itsetunto niin heikossa että täytyy pitää nokkimisjärjestystä yllä. Eikä siitä ylläpidosta tule mitenkään hyvä mieli kun sitä kohtaa sosiaalisissa tilanteissa.

Ensimmäisen tutkinnon suoritin puhtaasti omilla ponnistuksillani (jep sinkkuna sitä pitää kokata ja pyykätä itse). Meidän suhteen aikana kotityöt on mennyt aika 50-50, vaikka mulla menee (tai no meni) paljon enemmän aikaa työ+koulujuttuihin. Mutta itsepähän olen tilanteen järjestänyt eikä se ole syy kaataa kotitöitä toisen niskaan

Vierailija
14/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tilanteessa olla hieman muutakin, mutta jätit ne luonnollisesti kirjoittamatta. Tyttöystäväsi kertomana tilanne on luultavasti mennyt eri tavoin, mutta mitäs tuosta. Sinua asia naurattaa vielä nyt aamullakin, joten neuvoisin nyt lähtemään niiden muiden maisteriystävien seuraan ja etsimään sieltä myös uuden tyttöystävän. Teidän suhde tuskin toimii tulevaisuudessakaan, ei varsinkaan jos alatte tehtailemaan lapsukaisia ja nainen heidän kanssaan on kotona vaikka sen yhdenkin vuoden. Kohteliko isäsi aikoinaan äitiäsi samalla tavoin muuten?

Vierailija
15/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin suuttuisin jos poikaystävän kaveri vittuilisi mulle eikä poikaystävä tajuaisi puolustaa mua.

Tosin en osaa sanoa loukkaantuisinko juuri tuollaisesta kommentista koska oon ihan sinut sen kanssa että oon vaan duunari. Mutta jos loukkauksen aihe olis joku lähempänä sydäntä niin varmasti tuntuisi pahalta.

Vierailija
16/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi tilanteessa olla hieman muutakin, mutta jätit ne luonnollisesti kirjoittamatta. Tyttöystäväsi kertomana tilanne on luultavasti mennyt eri tavoin, mutta mitäs tuosta. Sinua asia naurattaa vielä nyt aamullakin, joten neuvoisin nyt lähtemään niiden muiden maisteriystävien seuraan ja etsimään sieltä myös uuden tyttöystävän. Teidän suhde tuskin toimii tulevaisuudessakaan, ei varsinkaan jos alatte tehtailemaan lapsukaisia ja nainen heidän kanssaan on kotona vaikka sen yhdenkin vuoden. Kohteliko isäsi aikoinaan äitiäsi samalla tavoin muuten?

Mitä ihmettä?

Vierailija
17/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväkin ilmaantui paikalle. :D

Uimamaisteri.......

Vierailija
18/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit väärin? Sitä emme tiedä, kun et kertonut, mitä kaverisi kuittailuun vastasit. Eli mitä sanoit?

Vierailija
19/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit väärin? Sitä emme tiedä, kun et kertonut, mitä kaverisi kuittailuun vastasit. Eli mitä sanoit?

Naurahdin vain ja sanoin "joo". Sitten keskustelu meni muihin asioihin

Vierailija
20/33 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä mitään väärin tehnyt, kaverisi korkeintaan. Tyttöystävällä taitaa olla alemmuuskompleksi. Toki nyt ehkä kannattaa vetää arjen tasolla matalaa profiilia sen maisterin arvonimen kanssa, jospa se tyttöystäväkin siitä leppyisi. Onnea kuitenkin sinulle! 👍👍