Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö sinä hyvillä mielin hääjuhliin pienen

juhlat
27.02.2016 |

vauvan (3kk) kanssa, jolla on taipumusta itkeä parahdella pitkin päivää alkaen 12:00 ja kestäen jonnekin 17:00 asti?

Miehen mielestä voi huoletta lähteä ja että ei kukaan häävieraista "hermostu" pienen jatkuviin parkumisiin. Vaan vähän olen itse epäileväisellä kannalla. Toki tietysti haluaisin mielelläni juhliin mennä . Tai sitten pahimpina hetkinä, jos menee jonnekin eteistilaan vauvan kanssa, ettei itkulla häiritse muuta juhlaväkeä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki vauvat itke? Silloin sen kanssa voi mwnnä hetkeksi johonkin muualle :)

Vierailija
2/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin (ja olen lähtenytkin). Pois vaan juhlatilasta tai kirkosta välillä jos tuntuu siltä, että vauva itkullaan varastaa shown.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noin pienen kanssa voi vielä mennä, kunhan poistuu sitten sivummalle kun se rääkyy.

Vierailija
4/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt niin voi olla, että jos teidät on lapsen kera kutsuttu, että ette voisi mennä. Ihan eri asia kuin jos olisi aikuisten iltajuhla, jossa paljon alkoholia ja on toivottu, että lapset ei osallistu. Kaikki joilla itsellä on lapsia tajuaa, että vauvasta lähtee ääntä. Mutta usein se vauvan ääni on äidin korviin kovempi kuin muiden ihmisten korviin. Ja ainakin stressaavampi.

Vierailija
5/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koliikkivauvan (esikoinen) kanssa ja eihän se kovin rentoa ollut....kirkosta lähdettiin pois kun vauva huusi, koko vihkiminen jäi näkemättä siis. Iltajuhlan stressin ja imetin ja imetin ja stressaain ja kun strassein, vauva huusi entistä enemmän :(

Ei ollut kovin nautittava juhla itselleni, en tiedä kuinka paljon muut juhlavieraat kiinnitti huomiota vauva itkuun ja mun vetäytymiseen imettämään.

Myöhemmin ollut kolmannen "normaali"vauvan kanssa ja sehän oli ihan mukavaa :)

Vierailija
6/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni noin pienen kanssa voi vielä mennä, kunhan poistuu sitten sivummalle kun se rääkyy.

Meidän häissä yksi pariskunta pyysi jo kutsuun vastatessaan, että heidät istutettaisiin juhlapaikalla lähelle ovea, siltä varalta, että heidän vauvansa alkaa itkeä. Halusivat siis varmistaa pääsevänsä nopeasti ulos jos niin käy. No, itkua ei tullut, mutta tuollainen ennakoiva fiksuus teki kyllä vaikutuksen.

Vierailija
7/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itkua voi aika hyvin ennaltaehkäistä huolehtimalla vauvan perustarpeista ajoissa: imetetään, ennen kuin vauva ehtii rääkyä nälkäänsä, puetaan/vähennetään vaatetta, ennen kuin vauvalla tulee vilu/hiki, laitetaan nukkumaan heti, kun ensimmäiset väsymyksen merkit näkyvät (jos ei ole jo niin rutinoitunut vauva, että nukahtaa esim. rinnalle). Koliikkivauvat ovat tietysti ihan oma lukunsa.

Vierailija
8/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hääkutsua on tullut tuossa ikävaiheessa. Toiseen menimme vauvan kanssa, koska kyseessä oli miehen lähisukulainen, ja olisi ollut epäkohteliasta olla menemättä. Kirkossa istuin sivummalla, ja olisin lähtenyt ulos, jos olisi ollut tarvetta. Juhla meni kuitenkin ihan kivasti, eikä vauvasta ollut kirkossa eikä häätilassa häiriötä.

Toisiin häihin jätin menemättä, koska kyseessä oli miehen kaveri, jonka olin tavannut vain kerran. Mies sai juhlia rauhassa omien kavereidensa kanssa, eikä minua siellä kukaan olisi kaivannut, saati sitten vauvaa. Miehen kaveri oli siis työn kautta tuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi