yövuorosta tullessa todistin sokerruttavaa paistopiste ja irtokarkkiruuhkaa epätervettä kauhottiin ostoihin mielin määrin
suolaista sokeristista rasvaista berlin munkki pasteija pulla pitsapala myös sipsiä irtokarkkia limsaa AAMULLA kuka ostaa heti aamusta moista epä tervettä kansa turpoaa ja sairastuu diapetes uhkaan
Kommentit (10)
Tarkoittaako se sitä jos aamulla ostaa pullaa ja karkkia että ne vedetään samantien naamaan???
Syötkö itse heti kaikki hyvin terveelliset ruokasi kun pääset kaupasta kotiin?
Ja muutenkin mitä helvettiä teet kaupassa yövuoron jälkeen? Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sua nyt elämä riepottelee
kasvavat terveydenhoitomenot ovat seurausta tästä kaikesta ja tulevat MEIDÄN veronmaksajien maksettavaksi
AINA muka on seitsemältä' hirvee ruuhka pullassa ja karkissa.
Ihmiset on töissä tai menossa, tai nukkumassa, ei ne roiku kaupassa seiskalta!
Vieressä kaks koulua ja kersat ostaa ennen eka tuntiaan jo paistopisteen tyhjäksi. Toinen kattaus ruokavälkällä uudesta paistoerästä. Litran sokerimehu kylkeen. Sit koulusta mäkin kautta himaan.
Otatsä päivällistä? "Hö, vttu, ei oo nälkä". Klo 18: "annatsä fyrkkaa? mä meen stögiksen ja stygen kans burger kingin kingiviikolle!? Vttu, hä?"
Vierailija kirjoitti:
AINA muka on seitsemältä' hirvee ruuhka pullassa ja karkissa.
Ihmiset on töissä tai menossa, tai nukkumassa, ei ne roiku kaupassa seiskalta!
Eikä vaan seitsemältä, kun tää latvalaho ramppaa omien sanojensa mukaan kaupassa monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vieressä kaks koulua ja kersat ostaa ennen eka tuntiaan jo paistopisteen tyhjäksi. Toinen kattaus ruokavälkällä uudesta paistoerästä. Litran sokerimehu kylkeen. Sit koulusta mäkin kautta himaan.
Otatsä päivällistä? "Hö, vttu, ei oo nälkä". Klo 18: "annatsä fyrkkaa? mä meen stögiksen ja stygen kans burger kingin kingiviikolle!? Vttu, hä?"
Näin se menee.
- kotiruokaa kokkaava ja rahaa teineille jakava äiti
Yövuorosi taisi olla sohvalla makaamista ja netin selailua. Mitä nyt välillä otit parin tunnin nokoset.
Kyllä sua nyt elämä riepottelee