Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa paras neuvonne elämään

Vierailija
27.02.2016 |

Vain 1 paras neuvo jota kaikkien kannattaisi noudattaa.
Nyt on hyvät neuvot tarpeen.... elämä menee päin honkia :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on, että älä ota sitä niin vakavasti. Asioiden kuuluu välillä mennä pieleen, että sitten huomaisi, kun ne eivät enää mene pieleen.

Vierailija
2/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä elämä on asenne. Jos haluat nähdä elämäsi negatiivisessa valossa, kaikki on paskaa, olipa puitteet mitkä hyvänsä. Energiaansa ei kannata käyttää asioihin, joihin ei voi itse aidosti vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista. Ei hyvä eikä huono.

Vierailija
4/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasta lähimmäistäsi

Vierailija
5/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa elämääsi olemalla väärän ihmisen kanssa. Jokaisella on oikeus onnelliseen parisuhteeseen, mutta sen eteen pitää myös itse tehdä töitä.

Vierailija
6/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikki päätökset sen mukaan että olet onnellinen.

Kaikenlaista kokeneena tuo on parasta mitä ikinä olen oppinut. Aloin elää sen mukaan ja elämä muuttui. Nyt olen vuosia ollut onnellinen, joskus joutunut kestämään arvostelua, mutta minun mielestä elämässä ei ole mitään niin tärkeää kuin olla onnellinen. Siten pystyy huolehtimaan itsestä ja välittämään muista eikä elämä mene hukkaan.

Vierailija
7/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota itseesi. Älä kuuntele liikaa muiden mielipiteitä, ainakaan sellaisia jotka sinusta tuntuvat huonoilta.

Vierailija
8/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kyllä järjestyy.

Tähän on ollut vaikea itsekään aina uskoa, mutta aina asiat on vain järjestyneet. Työttömyyttä oli liian pitkään ja olin jonvarma ettei siitä susta enää nousta. Nyt on miehellä hyväpalkkainen duuni ja itse opiskelen alaa, josta tykkään!

Vierailija
9/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on olla onnellinen. Täällä ollaan vaan lyhyt aika ja jos silloin ei ole onnellinen niin se aika menee hukkaan!

Vierailija
10/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, että huominen on lopulta aina parempi kuin eilinen.

Vierailija
11/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna ihmisille itsestäsi enempää, kuin he antavat sinulle. (Muutoin huomaat kohta saaneesi kaikenmaailman verenimijät kuppaaman sinusta irti kaiken energian. )

Vierailija
12/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganja auttaa näkemään asiat laajemmasta kulmasta. Se myös poistaa vitutuksen minuuteissa joten paras apu kun elämä potkii. onhan se laitonta että omalla vastuulla.

Vierailija
13/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi. Säilytä omanarvontuntosi vaikka koko maailma olisi sua vastaan.

Googlaa Henleyn runo Invictus, joka inspiroi Mandelaa hänen parinkymmenen vuoden vankeutensa aikana Robben Islandilla.

"My head is bloody, but unbowed."

Vierailija
14/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus! Vaikka mitkä olisi olosuhteet, niin löydä silti kiitollisuuden aiheita eli unohda negatiivinen ja keskity positiiviseen!

Vierailija
15/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei tule menemään kuten itse suunnittelee, niin se vaan on, se on elämän luonne. Elämä tulee sisältämään myös epäreiluutta, tuskaa, omien valintojen osoittautumista huonoiksi, sinua EI tulla kohtelemaan silkkihansikkain etkä tule olemaan erityinen. Siispä NAUTI JOKAISESTA PIENESTÄ ARKISESTA HETKESTÄ! Lapsen hymystä (jos on lapsia suotu), auringonsäteestä keväthangella, jokaisesta ystävästä jne. Tämä maallinen taival loppuu takuulla aikanaan jokaisella, joten mieti välillä myös hengellisiä asioita, Jeesus on tie ja totuus ja elämä. <3

Vierailija
16/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Älä anna ihmisille itsestäsi enempää, kuin he antavat sinulle. (Muutoin huomaat kohta saaneesi kaikenmaailman verenimijät kuppaaman sinusta irti kaiken energian. )

Alapeukuttajille tiedoksi, että tämä on se ainoa asia, millä olen jaksanut eteen päin. Minulla on normaalia haastavampi lapsi ja opiskelen, eli omakin elämäntilanne on ihan tarpeeksi haastava. Valitettavasti olen aika empaattinen ihminen ja koitan auttaa kaikkia minkä voin. Valitettavasti on ihmisiä, jotka kertovat minulle huolistaan vain siksi, että auttaisin heitä. Mitään vastavuoroisuutta ei sitten koskaan ole, esim muuttoapua pyydellään, kun tietävät että minä hommaan pakun ja kunnon muuttolaatikot lainaan yms, mutta jos minä muutan, niin saan tehdä sen kahdestaan mieheni kanssa. Tai jos on tulossa jotain tapahtumaa, niin kysellään kakunleivontaa ja kuvausta ja vaikka mitä, sitten jos sanon että olen ihan loppu tällä hetkellä, enkä halua luvata nyt mitään niin suututaan ja kohdellaan kuin olisin pilannut koko juhlat. Välillä on pakko sanoa ei, ja siitä tulee itsellekin huono mieli, mutta olen huomannut, että joidenkin ihmisten kohdalla se on ihan oikein tehty.

Vierailija
17/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Alapeukuttajille tiedoksi, että tämä on se ainoa asia, millä olen jaksanut eteen päin. Minulla on normaalia haastavampi lapsi ja opiskelen, eli omakin elämäntilanne on ihan tarpeeksi haastava. Valitettavasti olen aika empaattinen ihminen ja koitan auttaa kaikkia minkä voin. Valitettavasti on ihmisiä, jotka kertovat minulle huolistaan vain siksi, että auttaisin heitä. Mitään vastavuoroisuutta ei sitten koskaan ole, esim muuttoapua pyydellään, kun tietävät että minä hommaan pakun ja kunnon muuttolaatikot lainaan yms, mutta jos minä muutan, niin saan tehdä sen kahdestaan mieheni kanssa. Tai jos on tulossa jotain tapahtumaa, niin kysellään kakunleivontaa ja kuvausta ja vaikka mitä, sitten jos sanon että olen ihan loppu tällä hetkellä, enkä halua luvata nyt mitään niin suututaan ja kohdellaan kuin olisin pilannut koko juhlat. Välillä on pakko sanoa ei, ja siitä tulee itsellekin huono mieli, mutta olen huomannut, että joidenkin ihmisten kohdalla se on ihan oikein tehty.

Olen huomannut aivan saman! Minusta neuvosi oli todella hyvä. Itsekin kohtaan säännöllisesti häikäilemättömiä verenimijöitä, itsekkäitä ja ilkeitä hyväksikäyttäjiä. Siis jopa kiusaavat ja ovat ilkeitä minulle sopivan paikan tullen, vaikka itse olisin aina ystävällinen ja avulias jopa uuvuttaen itseni hyvillä teoillani. Vasta nyt 35-vuotiaana olen oppinut läksyni enkä enää ala kenenkään kynnysmatoksi. Eikä silti tarvitse itse ilkeäksi ruveta, ei vaan suostu enää hyväksikäytettäväksi ja tekee asian kohteliaan hienovaraisesti selväksi.

t. se yläpeukuttaja

Vierailija
18/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vanhojen asioiden/perheenjäsenen ongelmien vatvominen, loppujen lopuksi suurin osa sitä on omaa itsesäälissäälissä rypemistä, mikä ei vie omaa elämää eteenpäin!  Suuntaa katseesi muuhun maailmaan!

Vierailija
19/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä eteen tulee iloja ja suruja. Iloitse silloin, kun on aihetta, ja sure, kun on surun aika. Älä murehdi kumpaakaan etukäteen, sillä et saavuta mitään. Elä tunteet läpi sellaisina kuin ne tulevat, tunteet eivät ole vaarallisia. Mieti, mitä itse elämältä haluat, ja pyri sitä kohti pienin askelin. Tärkeintä ei ole saavuttaminen, vaan omien arvojen mukaiset valinnat arjessa.

Vierailija
20/28 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä: opettele missä sinun henkilökohtainen rajasi kulkee. Jokaisella ihmisellä on sellainen. Sitten kun sitä rikotaan niin sinun täytyy pystyä ilmaisemaan se. Jos esim. Joissain asioissa sinua ei kuunnella niin sitten laitat toiset kuuntelemaan.

Toinen: pyri elämässäsi itsenäisyyteen; kukaan toinen ei voi tehdä yhtä hyviä omaa elämääsi koskevia ratkaisuja, kuin sinä itse. Neuvoja on järkevää kuunnella mutta itse teet ratkaisut. Jos et pidä kiinni oman elämäsi hallintavallasta niin löytyy kyllä ihmisiä jotka sen mielellään ottavat.

Kuuntele sisintäsi, sieltä tuleva "ääni" on tärkeämpi kuin ulkopuolelta tuleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä