Tykkäätkö Pringles perunalastuista?
Jos tykkäät, mikä niistä on lemppari? Mulla ne tavalliset suolalla maustetut ja sitten cheese and onion, joita nyt syön.
Kommentit (44)
Kauheeta, herahti ihan vesi kielelle kun ketjun luki. Harvoin syön, mut paprika on paras.
Ne ovat ok, mutta enemmän tykkään ihan oikeista sileistä vuolluista perunalastuista. Pringlesissä on hieman jauhoinen koostumus, koska lastut on ymmärtääkseni valmistettu perunataikinasta. Original on paras.
En kyllä ole mikään suuri sipsien tai muiden supersuolaisten naposteltavien ystävä ylipäätään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eivätkös ne ole litistettyä perunajauhoa. Syön yhden tai kaksi, jos joku tarjoaa, mutta petyn aina. Kyllä normaalit lastut ovat parempia.
En oikein sipseistä ole ikinä välittänyt.
Joskus ostanut sen perus punaisen. Koska saanut siinä pikkupurkissa. Ja vihreitä maistanut. En varmaan muita makuja.
Mies valitti että ei mahdu käsi hänellä enään pringles putkiloon niin kuin ennen :D mutta siis tykätään molemmat niistä, tosin itse tykkään enemmän paprika pringleseistä sekä niistä bbqn makuisista, tosin harvoin syön niitä enään ja mies ostaa melkein päivittäin sen vihreän pringlesin koska se on hänen suosikkinsa
Viime aikoina on tyhjästä iskenyt himo näihin, ennen olin syönyt vain pari kertaa. Original on ainoa, jota olen maistanut.
Rasvaa, hiilihydraatteja, lisäaineita ja suolaa. Nauttikaa kammiovärinästänne.
Epämääräisestä massasta prässättyä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Epämääräisestä massasta prässättyä paskaa!
Normaalipainoiset ulos palstalta!
Sopii hyvin kanan kanssa jos pyöräytät kanafileet kananmunassa ja sitten toisella lautasella Pringles-murskassa. Uuniin 200 asteeseen 20 min. ja hyvää tulee. Makuna olen tykännyt siitä vihreästä ...purkista, en nyt muista nimeä.
Tykkään, lempimaku on se salt & vinegar. Tosin tulee syötyä tosi harvoin.
Eikö ne ole crispejä eikä perunalastuja?
Mutta tuo sour cream&onion on yksi paremmista markkinoilla, tosin saisi olla omaan makuun vieläkin vahvempi. Etikkasipseissä myös ihan kiva tujuus.
En. Tykkään kyllä yleensä sipseistä, mutta Pringlesit on liian tasaisia.
Kevätsipuli eli Spring Onion on paras. On niitä muitakin hyviä kyllä.
Kyllähän niitä syö, jos ei ole oikeita perunalastuja saatavilla, mutta ei ne ole perunaa nähneetkään.
Ihan hirveitä, niissä on joku outo "jauheinenmaku" josta en pidä.
Pringles kirjoitti:
En tykkää, en ole kannibaali.
Oletko siis sipsi?
Kaikki sanoo aina paprika. En ol edes maistanut, pitäisi. Tykkään niistä etikkaisista.