Kävin treffeillä miehen kanssa, joka lemusi oikein vahvasti hieltä. :(
Ja en halua tavata enää. Olen varmasti tosi pinnallinen, mutta en pidä pahalta haisevasta miehestä... Varsinkaan ekoilla treffeillä.
Kommentit (17)
En sanoisi, että on pinnallista että ei tykkää haisevista miehistä. Ei suhde voi toimia jos meinaa tyyliin oksentaa toisen lähellä.
En usko hetkeäkään näitä naisten "kauhukertomuksia" treffeistä tai sitä viime viikonloppuista ketjua yllätyksistä, joita on paljastunut miehen ollessa alasti.
Nimittäin viimeisen päälle siistienkin ja huoliteltujen miesten tekee vaikeaa päästä kenenkään kanssa treffeille. Ja sitten naiset tulee väittämään, että ovat olleet treffeillä jonkun haisunäädän kanssa... yearight.
Oliko muuten siisti ja itsestään huolehtivsn näköinen? Jos oli niin olisiko treffeillä voinut käydä unohdus dödön suhteen?
En kehdannut mainita siitä kuvottavasta hajusta, teki oikeasti pahaa. Se mies haluaisi nähdä uudestaan. :( Ap
Jos oisi mätsänny geenien suhteen sun kanssa, sen hiki ois haissu susta hyvältä. Hajuaistin perusteella se kumppani valitaan, huono homma ruveta kemikaaleilla huiputtamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään näitä naisten "kauhukertomuksia" treffeistä tai sitä viime viikonloppuista ketjua yllätyksistä, joita on paljastunut miehen ollessa alasti.
Nimittäin viimeisen päälle siistienkin ja huoliteltujen miesten tekee vaikeaa päästä kenenkään kanssa treffeille. Ja sitten naiset tulee väittämään, että ovat olleet treffeillä jonkun haisunäädän kanssa... yearight.
Tämä.
Hauskoja ketjuja niistä saa, muttei ne tarinat voi olla tosia. Niin moni tuntemani ihan normaali kaveri tuskailee naisen löytämisen vaikeutta. Eikä varmasti ole mitään piilotettuja miestissejä tai viiden sentin mittaisia homeisia varpaankynsiä jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja en halua tavata enää. Olen varmasti tosi pinnallinen, mutta en pidä pahalta haisevasta miehestä... Varsinkaan ekoilla treffeillä.
Ymmärän sinua hyvin. Olen jo ihan mummo, mutta siihen aikaan, kun olin nuori, oli aika yleistä, että miehet haisivat hieltä. Oman mieheni valintakriteeri no 1 oli se, että hän ei haissut.
Se mies ei halunnut peittää luonnollisia hajujaan, vaan halusi testata kohtaako feromonit. Mies ei haissut mielestäsi hyvältä, joten ette sovi yhteen.
Olen ollut hikisenä miehenä treffeillä. Kävin kyllä muutamaa tuntia ennen suihkussa , mutta kuumassa autossa deodorantti petti. Vaimo nykyään aina naureskelee kuinka meinasi häippästä ekalla minuutilla :D
Sillä oli pesemätön tai pinttynyt paita päällä. Luuli olevansa siisti, kun on käynyt suihkussa, muttei tajunnut, että vaatteet haisee. Aika yleistä tuo, mutta eihän se miellyttävää ole.
Joskus myös tietyillä pesuaineilla pestyt vaatteet saavat vaatteet haisemaan oksennukselta. Oli tosi kiva nuorena tyttönä olla lukiossa kun äippä osti vahvasti hajustetun pesuaineen joka sai kaiken haisemaan oksennukselta ainakin omassa nenässä
Taitaa olla sukulaismies. Geneettisesti yhteensopivan miehen hien ei pitäisi haista pistävästi.
Hei te miehet, jotka ette usko hygieniarajoitteisiin miehiin, tehkääpä vaikka naisen profiili nettideittiin ja jutelkaa siellä peseytymisestä kohtaamienne miesten kanssa. Itse kävin juuri keskustelua miehen kanssa, joka peseytyy kaksi kertaa viikossa, eikä käytä dödöä, ettei feromonien peittäminen vie naisonnea deiteillä...
.
Oikeasti olen miettinyt, miten tehdä deitti-ilmo, johon liittäisi hygieenisuuden vaatimuksen vastaajille olematta alentuva. "Haluan miehen, joka peseytyy päivittäin. Pesee myös hampaansa ja vaatteensa. En kestä hien ja pesemättömyyden hajua. Olen kai liian pinnallinen nirppanokka."
No ei kai nyt kukaan lähtisi toisille treffeille ihmisen kanssa, joka haisee.