Mistä tietää onko nainen "paljon vai vähän käytetty"?
Kun miehille nyt on niin kovin tärkeää, että nainen on "vähän ajettu", niin mistä sen sitten tietää? Kun kyllähän nainen voi valehdella kumppaniensa määrän, eikä tavarastakaan tiedä, paljonko sitä parrua on mennyt...
Kommentit (63)
Miten tämä palsta on nykyään kyllästetty näin vatipäisillä jutuilla... Mitä jos painuisit Suomi24- keskusteluihin, tai siis "keskusteluihin". Minä voin lyödä vaikka lakatut varpaankynteni vetoa, että kukaan ei sinua täällä jää kaipaamaan. Hyvästi!
Hyviä tuntomerkkejä on onko nainen matkustellut paljon etelän lomakohteissa, ollut au pairina ja/tai vaihto-oppilaana. Koska käytännössä pelkkiä seksilomiahan em. ovat.
Tupakointi ja tatuoinnit ovat myös varmoja huolimattoman naisen merkkejä.
Jos ottaa kokeneen riuskan otteen "parrustasi", tiedät että hän ei ole neitsyt. Ainut mikä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä palsta on nykyään kyllästetty näin vatipäisillä jutuilla... Mitä jos painuisit Suomi24- keskusteluihin, tai siis "keskusteluihin". Minä voin lyödä vaikka lakatut varpaankynteni vetoa, että kukaan ei sinua täällä jää kaipaamaan. Hyvästi!
Sorry, yritän vain saada vastauksen siihen, millä perusteella joku kuvittelee, että nainen (tai sen paremmin mieskään) kertoisi kumppanilleen entisten partnereiden määrän. Sikäli mikäli sillä nyt siis muka joku merkitys on. Joskus nämä aloitukset on vaan muotoiltava mielenkiintoisiksi, että näihin saa vastauksia. Klikkiotsikoita, you know. AP (joka on nainen, ja joidenkin arvioiden mukaan on "puhkinussittu" ;))
Kyllähän sitä näkee vähän otteista onko kokenut, jos ei feikkaa.
Miksi tämä kiinnostaisi ketään? Mua ei liikuta lainkaan minkä verran naisellani on ollut vientiä ennen mua (olen itsekin nainen).
Vierailija kirjoitti:
Kokeneet otteet voi olla yhdenkin vähän pidemmän suhteen perusteella. Ei seksi mitään ihme taitoja vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kiinnostaisi ketään? Mua ei liikuta lainkaan minkä verran naisellani on ollut vientiä ennen mua (olen itsekin nainen).
En tiedä minäkään, mutta jostain syystä siitä jauhetaan täällä jatkuvasti, mutta kukaan ei missään keskustelussa viitsi kertoa, että mistä sen sitten tietää, että kuka on "puhkinaitu" ja kuka ei :D http://www.vauva.fi/keskustelu/2505688/miehet_ei_arvosta_puhkinussittuj…
AP
Jos veri ei tahraa lakanaa hääyönä, on nainen käytetty ja mies petoksen uhri. Vähän vai paljon, onko sillä väliä jos ei ole puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tuntomerkkejä on onko nainen matkustellut paljon etelän lomakohteissa, ollut au pairina ja/tai vaihto-oppilaana. Koska käytännössä pelkkiä seksilomiahan em. ovat.
hauska näkökulma :D
N19
Vierailija kirjoitti:
Aattele! Mulla on tatuointeja, lävistyksiä ja poltan kännissä, enkä ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeneet otteet voi olla yhdenkin vähän pidemmän suhteen perusteella. Ei seksi mitään ihme taitoja vaadi.
Miksi naiset kuitenkin vaativat mieheltä kokeneisuutta?
Jos naisella on värjätyt kirkkaanpunaiset hiukset, siitä tietää että makkaroita on mennyt sisään ja ulos kymmenittäin jo parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta pitkänkin suhteen jlkeen voi olla ns huono tai kömpelö. Seksi ei ole kaikista yhtä kiinnostava juttu, ja toiset voi olla tosi estoisia liitosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos veri ei tahraa lakanaa hääyönä, on nainen käytetty ja mies petoksen uhri. Vähän vai paljon, onko sillä väliä jos ei ole puhdas.
Olen siis edelleen neitsyt, kun koskaan ei ole tullut verta :D
Vierailija kirjoitti:
Kun miehille nyt on niin kovin tärkeää, että nainen on "vähän ajettu", niin mistä sen sitten tietää? Kun kyllähän nainen voi valehdella kumppaniensa määrän, eikä tavarastakaan tiedä, paljonko sitä parrua on mennyt...
Mistä tietää onko mies paljon vai vähän käytetty?
Jos olet vaikka baarissa ja joku mimmi tulee iskemään sinua miestä, ja jos päädytte vielä seksiin samana iltana. Voit olla melko varma että kyseinen nainen on tehnyt tuota samaa jo aika monen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan: olet 1960-luvulla eläneen suomussalmelaisen papparaisen haamu.
Vinkkiä saa jos tietää puolen kaveriporukan painaneen muijaa... muuten tosi vaikea sanoa!