Mistä pienistä (ja hassuistakin) asioista olet joskus kateellinen muille ihmisille?
Nyt ei kadehdita autoja, työpaikkoja tai taloja, vaan jotain arkisempaa ja pienempää. Jotain on pakko sanoa.
Kommentit (55)
Kadehdin niitä ihmisiä, joilla on iso kaveripiiri, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Haaveilen usein sellaisesta.
Siitä että saa naisystävän tai edes seksiä.
M26
Siitä, että jotkut pystyvät saamaan esim. 5 siemensyöksyä tunnin aikana. :D M35
Kauniista kodista
Isoista rinnoista
Siitä että osaa meikata ja muutenkin laittautua. Itse olen tämmöinen peruspötkö mölli.
Lestoille siitä että saa tehdä niin monta lasta kuin tulee eikä kukaan sukulainen tai tuttava arvostele. Minulla kolme lasta.
Miehistä jotka auttavat kotitöissä
Tuuhea tukkaisille
Rikkaille
Oon kateellinen niille ketkä jaksaa työpäivän päätteeksi olla edes jollain lailla aktiivisia...
Olen joskus kade niille joilla on mukava ja raitis isä, joka on elossa. Tai edes kuollut isä joka oli mukava ja raitis...
Tänään meillä oli kiire tunnilta loman viettoon. Koulun nettisivulle oli illalla ilmestynyt kivoja kuvia meidän luokkalaisista. Ihmettelin koska kuvat oli otettu, ihan kuin olisi otettu tänään. Sitten selvisi että kun suurin osa luokasta (minä myös) oli häipynyt, luokkaan jääneet ottivat kuvia ja tekivät tekstiä koulun nettisivulle. Olin kateellinen kun en päässyt kuviin.
Mä kadehdin niitä, joilla on niin nätit hampaat, että pystyvät hymyilemään leveesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen pienimmästäkään asiasta. Kateus on yksi perhanan pahe!
joo mutta jokaisen on nyt pakko sanoa jotain :)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kade niille joilla on mukava ja raitis isä, joka on elossa. Tai edes kuollut isä joka oli mukava ja raitis...
tää on jo aika suuri asia.
Mä kadehdin niitä, joilla on lyhyt, kiva nimi, mulla ei ole.....Pirkko-Annikki.....tyyliin...enkä osaa/halua/uskalla kumpaakaan nimeä jättää poiskaan, vaikka äidin siunauskin asialle olis.
Oon kateellinen niille, joilla on työ, jossa saa pukeutua siististi ja saa syödä rauhassa.
Kadehdin energisiä ja aikaansaavia ihmisiä.
Olen kateellinen niille joiden lapset jaksavat tehdä läksyt tunnollisesti ja lukea kokeisiin, ilmsn vahtimista ja vastaanvänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin niitä, joiden nimi ei ole Päivi. Mun on.
Kohtalotoveri Komppaa! 😁
Kadehdin naisia, joilla on vain vähän karvoitusta. Ei oo kivaa olla karvainen nainen.
Terveitä ihmisiä joilla on vakituinen työ, kesälomat ja luotettavia ihmisiä elämässään.
Ihmisiä, joilla on mieleistä tekemistä vapaa-ajalla. Itse yleensä vain makaan sohvalla.
Kauniista ja sileästä ihosta! Oi, jospa joskus minullakin!
Jenkkiautotapahtumista, itellä ei oo koskaan aikaa.