Mistä pienistä (ja hassuistakin) asioista olet joskus kateellinen muille ihmisille?
Nyt ei kadehdita autoja, työpaikkoja tai taloja, vaan jotain arkisempaa ja pienempää. Jotain on pakko sanoa.
Kommentit (55)
Olen kateellinen luonnostaan kauniista kulmakarvoista. Omani ovat harvat ja rumat, ylinypityt. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
luonnonkiharista hiuksista
Hei ystävä! Olin tulossa kirjoittamaan että suorista hiuksista 😀.
Tehdäänkö vaihtokauppa?
Olen sairaalassa influenssan takia, lähtö oli kiireinen, eikä minulla ole selvittelykampaani mukana, suihkun jälkeen piti tehdä todellinen sotkusykerö pitkistä hiuksistani. Kauhistuttaa jo etukäteen edessä oleva selvitystyö, kunhan saan oikeat välineet.
Siis kadehdin suoria hiuksia. Onneksi tyttäreni ei perinyt hiuksiaan minulta.
En varsinaisesti ole kateellinen, mutta olisi mukavaa, jos olisi sisaruksia.
Palkansaajille, joilla on lomat, lomarahat, palkalliset sairaslomat lisineen jotka minä tuuraan.
OT, mutta miten jouduit influenssan vuoksi sairaalaan? Olemme mieheni kanssa poteneet kotona nyt 1,5 viikkoa olo vaihdellen semihyvästä kamalaan. Mistä tietää että on jo sairaalakunnossa?
Kadehdin niitä joilla on uskollinen vaimo
Siitä, että jollakin on lasit :D koko sukuni on huononäköisiä paitsi minä. Olen aina halunnut käyttää silmälaseja.
Niitä joilla on upeat täyteläiset kauniit huulet. Mulla on kapea ylähuuli ja suun muoto sellanen että perusilme on ynseä.
Huulikadehtija lisää vielä toisen: pisamat! Ne on niiiin nättejä, miks mulla ei oo!!!
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta miten jouduit influenssan vuoksi sairaalaan? Olemme mieheni kanssa poteneet kotona nyt 1,5 viikkoa olo vaihdellen semihyvästä kamalaan. Mistä tietää että on jo sairaalakunnossa?
En avaa asiaa enempää, koska minut tunnistaa, jos niin teen. Mutta minun oli pakko jo taipua ja pyytää apua. Varsinaiseen ratkaisun teki sitten lääkäri tietysti. Olen jo toipumaan päin, toivottavasti te myös!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä, joilla on mieleistä tekemistä vapaa-ajalla. Itse yleensä vain makaan sohvalla.
Kukahan tuohon voisi muutoksen aikaan saada?
Olen kateellinen sellaisille, joilla on hyvä näkö eivätkä tarvitse silmälaseja.
Kadehdin ihmisiä, joilla on hyvä resilenssi. Minullakin on sitä, mutta vain sen verran etten tee itsemurhaa.
Tää nyt on vähän OT, koska kyse ei oo ihmisestä, mut oon vähän kateellinen koiralleni, joka niin notkeesti ja näppärästi saa jalallaan rapsutettua päätä. Siis kuinka näppärää olis, kun molemmat kädet vapautuis tollaisista turhista pikku toimista.