Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pienistä (ja hassuistakin) asioista olet joskus kateellinen muille ihmisille?

Vierailija
26.02.2016 |

Nyt ei kadehdita autoja, työpaikkoja tai taloja, vaan jotain arkisempaa ja pienempää. Jotain on pakko sanoa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on vähän OT, koska kyse ei oo ihmisestä, mut oon vähän kateellinen koiralleni, joka niin notkeesti ja näppärästi saa jalallaan rapsutettua päätä. Siis kuinka näppärää olis, kun molemmat kädet vapautuis tollaisista turhista pikku toimista.

Vierailija
42/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen luonnostaan kauniista kulmakarvoista. Omani ovat harvat ja rumat, ylinypityt. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luonnonkiharista hiuksista

Hei ystävä! Olin tulossa kirjoittamaan että suorista hiuksista 😀.

Tehdäänkö vaihtokauppa?

Olen sairaalassa influenssan takia, lähtö oli kiireinen, eikä minulla ole selvittelykampaani mukana, suihkun jälkeen piti tehdä todellinen sotkusykerö pitkistä hiuksistani. Kauhistuttaa jo etukäteen edessä oleva selvitystyö, kunhan saan oikeat välineet.

Siis kadehdin suoria hiuksia. Onneksi tyttäreni ei perinyt hiuksiaan minulta.

Vierailija
44/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole kateellinen, mutta olisi mukavaa, jos olisi sisaruksia.

Vierailija
45/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkansaajille, joilla on lomat, lomarahat, palkalliset sairaslomat lisineen jotka minä tuuraan.

Vierailija
46/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta miten jouduit influenssan vuoksi sairaalaan? Olemme mieheni kanssa poteneet kotona nyt 1,5 viikkoa olo vaihdellen semihyvästä kamalaan. Mistä tietää että on jo sairaalakunnossa?

Vierailija
47/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä joilla on uskollinen vaimo

Vierailija
48/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että jollakin on lasit :D koko sukuni on huononäköisiä paitsi minä. Olen aina halunnut käyttää silmälaseja.

Vierailija
50/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joilla on upeat täyteläiset kauniit huulet. Mulla on kapea ylähuuli ja suun muoto sellanen että perusilme on ynseä.

Vierailija
51/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikadehtija lisää vielä toisen: pisamat! Ne on niiiin nättejä, miks mulla ei oo!!!

Vierailija
52/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta miten jouduit influenssan vuoksi sairaalaan? Olemme mieheni kanssa poteneet kotona nyt 1,5 viikkoa olo vaihdellen semihyvästä kamalaan. Mistä tietää että on jo sairaalakunnossa?

En avaa asiaa enempää, koska minut tunnistaa, jos niin teen. Mutta minun oli pakko jo taipua ja pyytää apua. Varsinaiseen ratkaisun teki sitten lääkäri tietysti. Olen jo toipumaan päin, toivottavasti te myös!

Vierailija
53/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä, joilla on mieleistä tekemistä vapaa-ajalla. Itse yleensä vain makaan sohvalla.

Kukahan tuohon voisi muutoksen aikaan saada?

Vierailija
54/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sellaisille, joilla on hyvä näkö eivätkä tarvitse silmälaseja.

Vierailija
55/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, joilla on hyvä resilenssi. Minullakin on sitä, mutta vain sen verran etten tee itsemurhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan