Onko tavallisella miehellä mitään toivoa?? Case: ammatilla on väliä
Juuh, notta tällaista perjantaiehtooseen. Tavallisen miehen kannattaa luovuttaa suosiolla.
Naisten suosikkiammatit miehelle:
- lentäjä (näitä onkin aika helvetisti)
- yrittäjä (käykö autokorjaaja vai pitääkö olla oma investointipankki...)
- palomies (ehkä 1% miehistä kykenisi tähän edes fyysisesti)
- lääkäri (...)
- mediapersoona
Muita 15 halutuimman joukossa - not in any particular order:
- lakimies
- malli (LOL, ja ei kun etsimään)
- sotilas
http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/2016/02/26/tinderissa-ammatilla-on-v…
Kommentit (173)
Mitä sitten? Kuvitteletko tosiaan, että tavisnaisella on mahkuja edes tavismieheen? Ehei, te jahtaatte kaikki kauneimpia (joita ette saa).
Vierailija kirjoitti:
Koska ESS, niin en pääse lukemaan. Mutta oletan että koska linkissä on maininta "ulkomaat", niin tuskin puhutaan siitä mitä turkulainen Mirja haluaa mieheltä?
Totta. Suomalaisen tutkimuksen mukaan naiset pitää roskakuskeista ja siivoojista.
Mitäpä tuossa, moni nainen jää ilman munaa. Ei se lentäjäkään montaa muijaa illassa nussi. Kuinkahan monta niitä edes esim. Suomessa on. Tuskin mahdottoman paljon sataa enempää?
Eiköhän suurin osa miehistä soveltuisi palomiehiksi. Muistan kun jo hintelänä teinipoikana kokeiltiin palolaitoksella niitä palomiesten "raskaita" välineitä.
-Mies 29v + 1v-
Miksi suurimmalla osalla miehistä, niillä köyhillä ja työttömilläkin on parisuhde?! Mietipä sitä.
Naiset ovat paljon "vanhanaikaisempia" kuin esittävät.
Miehen pitää edelleen olla iso, macho ammatti ja tienata pirusti.
itse tykkää eniten tavis duunareista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuossa, moni nainen jää ilman munaa. Ei se lentäjäkään montaa muijaa illassa nussi. Kuinkahan monta niitä edes esim. Suomessa on. Tuskin mahdottoman paljon sataa enempää?
Taitaa lähinnä nussia lentoemoja ja eksoottisia ulkomaalaisia. Kotona sitten nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurimmalla osalla miehistä, niillä köyhillä ja työttömilläkin on parisuhde?! Mietipä sitä.
Köyhistä ja työttömistä miehistä ei ainakaan ole kuin murto-osa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa miehistä soveltuisi palomiehiksi. Muistan kun jo hintelänä teinipoikana kokeiltiin palolaitoksella niitä palomiesten "raskaita" välineitä.
-Mies 29v + 1v-
Lulz, no siitä vaan pyrkimään sitten.
Se ainakin ratkaisisi sun naisongelman - mitä olen seurannut niin ei niitä sullakaan liikaa ole... Ja saisit muutenkin suht arvostetun ammatin ja säännölliset tulot.
Kun tapasin mieheni kanssa, hänellä oli tavis duunarikoulutus, oli työttömänä (nyt on työelämässä). Olen varmaan idiootti mutta mulla on ollut tapana ihastua ja rakastua ihmiseen, ei hänen koulutukseensa tai lompakkoonsa. Jos minun mieheni olisi ammatiltaan vaikka lentäjä tai malli, niin todennäköisesti hän olisi niin erilainen ihminen ettemme olisi ikinä päätyneet yhteen.
Mitä uutta tuossa on?
Samanlaisen listan olisi voinut tehdä 50 vuotta sitten ja varmaan on tehtykin. Tuskin on paljon muuttunut.
Onko tavallisella naisella mitään toivoa?? Case: ulkonäöllä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kahessa illassa se nussii kahta.
Öh...lentäjä on aina poissa, yrittäjä on aina töissä ja rahasta ei silti takeita, lääkärikin on liikaa poissa ja voi tuoda jonkun kulkutaudin töistä, palomies leikkii hengellään, ...mikä vittu on mediapersoona?Eihän siihen tarvi edes koulutusta, riittää kun suoltaa paskaa eetterissä.
Malli? Sotilas? Lakimies? Kuka näitä listoja tekee? Hlökoht otan mieluiten sellaisen jonka ammatista on hyötyä kotielämässäkin (sähkömies tai muu McGyver-tyyppinen heppu).
Olen aina ajatellut, että jos olisin nainen, mieheni olisi hävittäjälentäjä :D
Rikollista ei tainnut olla listassa?
Varsinkin julkkisrosvoihin, kuten murhamiehiin naiset käyvät kuumana.
Yrittäkää en tahtois (työnarkkari), enkä lentäjää(poissaolo kotoa), enkä mallia?? Hyi!! Sori vaan..
Koska ESS, niin en pääse lukemaan. Mutta oletan että koska linkissä on maininta "ulkomaat", niin tuskin puhutaan siitä mitä turkulainen Mirja haluaa mieheltä?