Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko olla haistamatta halutessanne, vai tulviiko pahat hajut aina ja kaikkialla tajuntaanne?

Vierailija
26.02.2016 |

Minä olen aina tehnyt niin että en haistele esim. vessassa, tai lapsen vaippaa vaihtaessa. Ihmettelen kun ihmiset valittaa kun yleisissä vessoissa haisee milloin mikäkin, vain se että pienessä vessakopissa on poltettu tupakkaa on niin kauhea että sitä on vaikea olla haistamatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty... Tunkee väkisin sieraimista sisään

Vierailija
2/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisi, että hengittäisin suun kautta. Yleisessä vessassa, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä julkisten tilojen siivoojana olen oppinut jotenkin sulkemaan hajuaistimuksen. Jos koko vessa on kustu, oksennettu tai paskottu ympäriinsä niin ei sitä voi siivota jos kovin alkaa haistelemaan.

Vierailija
4/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtäny tota että suun kautta hengittäessä ei haista. Kyllä mä haistan sillonkin ja se vasta ällöä on kun hajut menee suuhun. Yleensä pidätän henkee jos pystyn ennakoimaan hajun.

Vierailija
5/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäkää suun kautta niin haju ei vaivaa läheskään yhtä paljon. Näin meille on lääkiksessäkin opetettu! :D Nenä sit tottuu hyvin nopeasti mihin tahansa hajuun

Vierailija
6/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin todella helposti pahoin kaikista oksettavista hajuista. En todellakaan tiedä mitä asialle voisi tehdä. Minulla on muutoinkin vähän yliherkkä hajuaisti, esimerkiksi melkein kaikki hajusteet tuntuu etoville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän