Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voiko joku täysjärkinen oikeasti voida pahoin vaippaa vaihtaessaan?!

Vierailija
26.02.2016 |

Usein kuulee näitä tapauksia. Poikkeuksetta miehiä. Parin viikon ikäiselle ei vaippaa saa vaihdettua ilman kakomisia.
Voiko olla, vai onko pelkkää filmiä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmiä se usein on. Ihan niinkuin vaimon

Päänsärkykin.

Vierailija
2/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ko homma ällöttää, ja välillä tulee yökkäysrefleksi.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myönnän että kyökkä on melko herkässä kun vaihdan vaippaa.

-nainen, jolla kolme lasta-

Vierailija
4/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin yökkisin jos haistelisin, mutta kun en haistele on ok. Isomman lapsen pökäleet on paljon kuvattavampia kuin se liisteri vauvan vaipassa.

Vierailija
5/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä voi pahoin (melko hyvä sietokyky kaiken suhteen), mutta tällä hetkellä olen raskaana ja jostain syystä ulosteen haju saa aikaan melkoisen kuvotuksen, jolle en mahda mitään.

Vierailija
6/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meistä eivät pidä jätösten katkusta. 

t. Nainen

Vierailija
7/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrjönnyt vaippaa vaihtaessani..

T:kahden äiti

Vierailija
8/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus mitä hipiöitä.

Vierailija
9/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän vaihtamaan vanhusten vaippoja ;)

Vierailija
10/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulisi ykä varmaan harva se päivä, jos joutuisin työn puolesta vaihtamaan kakkavaippoja. Se on pitänyt vain huomioida ammatinvalinnassa.

Omista lapsista selvisin, kun täysimetin puoli vuotta (kakka haisi creme fraichelta mikä oli ok) ja opetin sitten vessahätäviestinnällä pöntölle. Silti on välillä yökkäysrefleksi tullut, varsinkin kun lapsilla ollut vatsatautia.

Vierailija
11/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kakoo jo siitä kun koira oksentaa. Vaippojen lähelle ei edes mene.

Vierailija
12/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisen tussuja miehiä/naisia täällä. Voi pyhä jysäys. Miten ihmiskunta on ikinä voinut selviytyä!!

ap

Vierailija
13/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua yököttää enkä voi sille mitään. Suun kautta yritän hengittää, mutta tuntuu, että paska maistuu silloin suussakin. Olen vielä pph ammatiltani, mutta lapsille en näytä, miten mua yököttää kakkavaippojen vaihtaminen. Hoidan heidät hyvin, vaikka kärsin tuosta osasta työssäni.

Vierailija
14/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vielä se imeväisikäisen maitokakka pahaa tee mutta kun tulee muukin ravinto kuvioihin, niin hajukin muuttuu pahaksi. Mutta kaikista kamalin löyhkä lähtee kyllä melenasta (veriripuli). Itse sitä paskoneena säälin todella kaikkia sairaanhoitajia, jotka mun katkujen kanssa sai työskennellä.

Vierailija
15/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisen tussuja miehiä/naisia täällä. Voi pyhä jysäys. Miten ihmiskunta on ikinä voinut selviytyä!!

ap

Kumma kyllä ihmiskunta on selviytynyt ja vielä keksinyt vesiklosetinkin. Jos kaiki olisivat yhtä reippaita kuin sä, varmaan olisi edelleen huoneen nurkassa reikä lattiassa vähän niin kuin Itä-Karjalassa ennen sotia. Nro. 10.

Vierailija
16/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miten herkkiä voi jotkut aikuisetkin olla.

Vierailija
17/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia av:lla viljellään niin paljon sanaa 'katku' hajun tilalla, ei vain ainoastaan tässä ketjussa? Voisitteko lopettaa sen hokemisen, varsinkin kun ette osaa käyttää sitä sanaa oikein? 

katku

(palaessa syntyvä) epämiellyttävä kitkerä haju, (savunsekainen) käry. esim. Bensiinin katku. Pistävä maalin katku. Öljylämmittimestä leviävä katku.

Täytyy olla aika tampio, että kuvittelee katkun olevan hajun synonyymi. Paskanhajun kuvaamiseen se ei varsinkaan sovi.

Vierailija
18/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pienenkin voi opettaa potalle tai pienengysrenkaan päälle pöntölle. Meillä on puolivuotiaasta menty näin. 

Ei juuri tarvitse yökkäillä.

Rintaruokinhalla olevan vauvan kakka ei herätä yökkäystuntemuksia. 

Vierailija
19/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeastiko voi ällöttää oman vauvan /lapsen vaipan vaihtaminen?

Varsinkin kun miettii vaikka ihan jotain pientä vauvaa, jonka kakka on vain maitoa. Sitähän melkein vaikka söis!

Oon aina ajatellut, että se on vaan semmonen läppä, että yököttää.

Ja en vertaisi kyllä koiran oksennusta (hyi s*****a) oman lapsen kakkaan.

Vierailija
20/30 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ihmiskunnan selvitymiseen vaikuttaa että yököttää, kunhan ne vaipat vaihdetaan? Ai niin, positiivisesti, ulosteällötys on luonnon keino ehkäistä ulosteperäisiä tauteja. Tulee kädet kuurattua kunnolla.