Testitikkuun ilmestyi kaksi viivaa tänä " aamuna"
Heips kaikki!
Tänä aamuna testasin pp14 ensimmäisen IVF:n ensimmäisestä PAS:ista plussaa. Olin " varma" negasta eli piinis sujui siten että pp4 tuli tunne että olen raskaana, siitä sitten " raskausoireet" alkoivat eli turvotukset ja pahoinvoinnit, nämä kaikki loppui kuitenkin pp9 ja pp10 tuli kirkasta vuotoa pari tuntia. Olo oli täysin menetetty, menkkakipuja kovastikkin, jalkoja särki, hikoilutti. Sitten illalla vuoto kuitenkin loppui ja seuraava ja seuraavana päivänä ei tullut mitään. Menkkakipuja välillä vain ja tuntui että justiinsa lorahtaa. Hetken jo mietein pp 10 että lopetan lääkkeet siihen kun lääkkeellisessä passissa minulla on 5tbl + 3 lugea päivässä + laastari, ei tee turhaan mieli syödä. Päätettiin sitten kuitenkin miehen kanssa että jatketaan lääkkeitä. Onneksi. Vielä eilen olin aivan varma negasta, mitään raskauoireita ei ollut, ehkä hieman kuvotusta mutta sitä on ollut lääkkeistä johtuen koko ajan. Viime yönä sitten kun heräsin niin rinnoissa tuntui turvotusta ja testitikkuun tuli sitten klo 03.55 selkeä plussa=D
Takana on kohta 4 vuotta yritystä, kaksi hoitoalkuista raskautta joista keskenmenot rv 8 ja 9, kaavintoja, tulehdus, limakalvo olematon, kohdussa väliseinää, laparoskopiassa yllättäen munatorvet molemmat tukossa, sen jälkeen vuoto vatsaonteloon ja uusi tulehdus.... Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään. Jos nyt olisi aika vauvan tulla meidän perheeseen?? Tällä hetkellä olo on epätodellinen mutta toisaalta hyvin luottavainen.
Kaksi alkiota siirrettiin 3.2, 2-soluinen joka ei ollut lähtenyt jakaantumaan sulatuksen jälkeen sekä 6-soluinen (molemmat pakastettaessa 2 soluisia). Nyt sitten odotellaan ensimmäistä ultraa joka on 8.3. Sitten nähdään mitä mahassa todella on.
En varmasti lähde täältä palstalta vielä mihinkään, sen verran epätodellinen olo on=) Kiitokset club30 naisille tsempityksistä ja pas vko 5 piinakavereille. Plussaa toivon teidän jokaisen palstalaisen kohdalle!
Waimo pp14= rv4+0(?)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
todeksi toiveet täytti.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kommentit (25)
Onnea Waimo kovasti minunkin puolestani!! Piinailtiin yhdessä joulukuussa IVF-pinossa, jolloin itse sain plussan. Mahtavaa, että pääsit samaan plussajunaan!! Onnea matkaan ja NAUTI OLOSTASI!
figlio + masuasukki rv 13+0
Kiitos kaikille kovasti!
Mukavahan tämän junan kyytiin on hypätä=D Se on muuten jännä juttu että itse sitä asennoituu negaa niin tiukasti vuodon jälkeen ettei meinaa millään uskoa että se vielä voi plussaksi muuttua. Johan näitä juttuja on täältä itsekin lukenut vaikka kuinka monta ja sitten kun se omalle kohdalle tulee niin vain " pöljänä" odottaa negaa!;)
Yritän kyllä kovasti nauttia raskaudesta, varsinkin tässä vaiheessa kun huono olo ei ole pahemmin vielä yllättänyt. Jotenkin se vain tuntuu niin epätodelliselta että tästä vauva maailmaan asti saataisiin. Toisaalta pelkää alkaa liikaa haaveilemaan ja suunnittelemaan...
Kaikille kovasti plussaonnea, ja jo plussanneet pitäiskö meidän siirtyä täältä muita kiusaamasta tuonne toiselle puolelle?
Siis olinko meinannut missata Waimon plussan. Hienoa, onnea, mahtavaa, onnea, ihanaa, onnea!!!
Plussa on plussa vaikka voissa paistaisi. Toivon sinulle Waimo pitkäkestoista yhdeksän kuukauden odotusta (vai kuinka kauan ne raskaudet siitä plussahetkestä sinne synnytykseen nyt kestääkään)!!!
Josko tämä nyt olisi se kerta joka toden sanoo. Pidän peukkuja bdbdbd ja toivon hartaasti.
Mitäs teille kuuluu?
Waimo rv 4+6=D ja odotellaan että aika kuluu.......
Onnea plussasta Waimo! Niinpä, onneksi et lopettanut lääkityksen kun vuoto alkoi! Minulla oli kyllä vähän sellainen fiilis kun vuotosi loppui noin pian, että joku positiivinen syy siihen varmasti on! Minullakin oli raskaudessani peräti kolme kertaa tuollaista vuotoa, viimeinen vielä rv 12, joten älä säikähdä jos se tapahtuisi uudestaan! (Totta kai säikähdät kuitenkin, niin minäkin tein!)
Onnea matkaan!
Terv. Hathor