Testitikkuun ilmestyi kaksi viivaa tänä " aamuna"
Heips kaikki!
Tänä aamuna testasin pp14 ensimmäisen IVF:n ensimmäisestä PAS:ista plussaa. Olin " varma" negasta eli piinis sujui siten että pp4 tuli tunne että olen raskaana, siitä sitten " raskausoireet" alkoivat eli turvotukset ja pahoinvoinnit, nämä kaikki loppui kuitenkin pp9 ja pp10 tuli kirkasta vuotoa pari tuntia. Olo oli täysin menetetty, menkkakipuja kovastikkin, jalkoja särki, hikoilutti. Sitten illalla vuoto kuitenkin loppui ja seuraava ja seuraavana päivänä ei tullut mitään. Menkkakipuja välillä vain ja tuntui että justiinsa lorahtaa. Hetken jo mietein pp 10 että lopetan lääkkeet siihen kun lääkkeellisessä passissa minulla on 5tbl + 3 lugea päivässä + laastari, ei tee turhaan mieli syödä. Päätettiin sitten kuitenkin miehen kanssa että jatketaan lääkkeitä. Onneksi. Vielä eilen olin aivan varma negasta, mitään raskauoireita ei ollut, ehkä hieman kuvotusta mutta sitä on ollut lääkkeistä johtuen koko ajan. Viime yönä sitten kun heräsin niin rinnoissa tuntui turvotusta ja testitikkuun tuli sitten klo 03.55 selkeä plussa=D
Takana on kohta 4 vuotta yritystä, kaksi hoitoalkuista raskautta joista keskenmenot rv 8 ja 9, kaavintoja, tulehdus, limakalvo olematon, kohdussa väliseinää, laparoskopiassa yllättäen munatorvet molemmat tukossa, sen jälkeen vuoto vatsaonteloon ja uusi tulehdus.... Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään. Jos nyt olisi aika vauvan tulla meidän perheeseen?? Tällä hetkellä olo on epätodellinen mutta toisaalta hyvin luottavainen.
Kaksi alkiota siirrettiin 3.2, 2-soluinen joka ei ollut lähtenyt jakaantumaan sulatuksen jälkeen sekä 6-soluinen (molemmat pakastettaessa 2 soluisia). Nyt sitten odotellaan ensimmäistä ultraa joka on 8.3. Sitten nähdään mitä mahassa todella on.
En varmasti lähde täältä palstalta vielä mihinkään, sen verran epätodellinen olo on=) Kiitokset club30 naisille tsempityksistä ja pas vko 5 piinakavereille. Plussaa toivon teidän jokaisen palstalaisen kohdalle!
Waimo pp14= rv4+0(?)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
todeksi toiveet täytti.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kommentit (25)
Ihana aina kuulla tällä palstalla hyviä uutisia.
Turvallista matkaa ja onnelista odotusta. :)
-v-
Mahtavia uutisia! Olen sinut " bongaillut" pitkään jo palstalta, IHANAA että + pamahti!
Olo on pitkään epätodellinen, mutta varmasti onnellinen, nauti siitä joka solullasi!!!
Nämä ovat aina hienoja juttuja meille kaikille, Teille etenkin, ja muille valaa uskoa onnistumiseen ; )
Bertta&masuasukki 7+3
Hei, onnittelen nyt tälläkin puolella, enemmän sitten lupin puolella. Oikeen paljon onnea ja tarraliimaa.
Loistava uutinen :o)! Onnea matkaan, tällä kerralla on varmasti jo aika päästä synnärille asti!
Oi-kukka & Nyppyset 14+3 (PAS+ meilläkin)
Aivan Mahtavaa! Sydän oikein ilosta hyppäsi kun uutisesi pamahti ensimmäisenä näkyviin. Hirmuisen paljon onnea! Nyt heti lupin puolelle, onkos siellä lisää...
Kiitokset kaikille onnitteluista. Jotenkin tuntuu että oireitakin tulee nyt kun tietää olevansa raskaana. Sitä piti vielä sanomani että olen syönyt purkillisen omega-3+ (sis mm.foolihappo) kapseleita 2kpl/pv, piinisaikana punkkua vähän muutamana päivänä, siirron jälkeen oltiin hotellissa nauttimassa toisistamme ja siirron jälkeisen viikon olin lomalla ja otin todella rennosti=) siinä plussaresepti;)
Ihanan mahtavia uutisia! Onneksi Olkoon Waimo, aivan mahtavaa että teillä tärppäsi! Toivon tosiaankin sydämeni pohjasta, että kaikkien vaikeuksien jälkeen nyt kaikki menee hyvin loppuun saakka!
*Niisk* Sinun puolestasi onnellisena ja liikuttuneena
Leia
Tähän voisin melkeen sanoa, että mitäs mä sanoin. =D
Ens viikolla en taida pahemmin ehtiä koneelle, kun oon Suomessa käymässä. Mutta jutellaan taas.
Niin ja vielä mielettömästi onnea sinulle ja miehellesi!
Waimolle onnitteluvilkutukset ulkomaankirjeenvaihtajalta! \o/
Sydämellinen onnitteluhalaus plussan johdosta! ((((0))))
Pitkä ja kivikkoinen on ollut teidänkin taival. Toivotan sinulle ja miehellesi turvallista odotusaikaa.
Kannustavaa kuullla, että huurunenilläkin plussaa. Nimimerkillä PAS odottaa. :O)
Iloisesti huiskutellen maailmalta sinne Suomen pakkasiin
Nuru
Hyvä että joku plussasi meidän PAS-pinosta, hienoa! Onnea matkaan!
Toivoopi Amalia
Ihanaa lukea täältä välillä positiivisiakin uutisia. Onnea ja paljon tarrasukkia pikkuisille, että jaksavat pitkän matkan...
Olette te niin korvaamattomia kun täällä saa tukea ja neuvoja. Eilinen levollinen ja turvallinen mieli ja pikkuhiljaa vaihtamassa epäuskoon ja pelkoon että mitenkähän tässä raskaudessa käy. No, päivä kerrallaan mennään eteenpäin!
Waimo & mahdolliset Ilo ja Valo rv huimat 4+1
Kunnon tarrasukat ja hämis-hanskat pikkuiselle, että pysyy turvallisesti kyydissä!
Hei Waimo, ja hurjan paljon onnea sinulle ja miehellesi!
tervetuloa siis plussanneiden joukkoon! itsekään en vielä täysin osaa siirtyä tältä puolelta kokonaan pois, kun niin alkutekijöissä tämä raskaus on. Nytkin tuntuu menkkamaista kipua munasarjoissa, joten mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Mutta toivotaan että kaikki sujuu hyvin ihan loppuun saakka.
Terkuin tiitiäinen rv 7 ja 2x masuasukit
Ihanaa!! =P
Onnea plussasta sekä rauhallista ja onnellista odotusta!! ;)