Voisitko perustaa perheen miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä rikasta, komeaa ja mukavaa miestä, johon olin todella ihastunut. Sitten hän kertoi ostaneensa seksiä prostituoiduilta ja vielä puolusteli sitä. Multa meni maku totaalisesti ja lopetin tapailun. Jotain isoa persoonallisuushäikkää on ihmisessä, joka pitää muita ihmisiä kauppatavarana.
Kaikille miehille ei nyt vaan irtoa seksiä ilman rahaa. Palvelus siinä ostetaan, eikä ihmistä. Jos ostaisi orjan sitten pitäisi ihmistä kauppatavarana.
ty
Sitten ei irtoa. Ei seksi ole mikään ihmisoikeus, seksuaalisuus on. Lisäksi jos mies on valmis harrastamaan sellaista "seksi'" jossa toinen osapuoli ei ole mukana puhtaasta seksuaalisesta halusta, niin se kertoo aika paljon miehen ajattelumaailmasta...en itse pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa, jonka mielestä on ok nussia, vaikkei nainen sitä seksuaalisesti haluaisikaan.
Jos ois kondomia käyttänyt niin kyllä. Parempi tuokin, kuin pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyymisessä ongelmat ovat lähinnä seuraavat:
- seksinmyyjän ihmisoikeudet eli että häntä ei ole pakotettu työhön vaan hän tekee sitä aidosti omasta valinnastaan ja saa palkkansa täysin itselleen-verotus, verot pitäisi maksaa
-tautien tahallinen tartuttamisen mahdollisuus.
Muuten mun mielestä ok. En ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin pyhää. Kaikki sitä harrastaa ja joillekin tarve voi olla ihan fyysinen eivät kaikki tarvitse voimakkaita tunteita seksiin eikä tunteiden puuttuminen tee seksistä sen huonompaa.
Ihan rauhassahan saa olla mitä mieltä tahansa seksistä, mutta itselläni ei ole sellaisten miesten (siis valtaosan) kanssa mitään yhteistä parisuhdetta ajatellen, että seksi ei liittyisi lainkaan tunteisiin vaan olisi akti, jota hakee maksamalla. Se arvopohja on vaan niin erilainen.
Ootko miettinyt, että samalla ihmisellä voi olla erilaista seksiä eri ihmisten kanssa tai samankin ihmisen kanssa suhteen kehityessä/muuttuessa. Joku voi joskus haluta yhden vain aktia, mutta jonkun toisen kanssa sitten enemmän? Ei seksin satunnainen ostaminen tarkoita sitä, että olisi tunteeton seksihullu.
Mitä sun arvoja vastaan seksin myyminen ja ostaminen sotii?
Maksullinen seksi ei perustu yhteiseen seksualiseen himoon. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Kuka normaali ihminen pystyy harrastamaan seksiä sellaisen henkilön kanssa, joka ei tunne seksuaalista halua siinä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ois kondomia käyttänyt niin kyllä. Parempi tuokin, kuin pettäjä.
Mun mielestä pahempi.
Olen saanut ilmaiseksi maksulliselta. Lasketaanko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä rikasta, komeaa ja mukavaa miestä, johon olin todella ihastunut. Sitten hän kertoi ostaneensa seksiä prostituoiduilta ja vielä puolusteli sitä. Multa meni maku totaalisesti ja lopetin tapailun. Jotain isoa persoonallisuushäikkää on ihmisessä, joka pitää muita ihmisiä kauppatavarana.
Kaikille miehille ei nyt vaan irtoa seksiä ilman rahaa. Palvelus siinä ostetaan, eikä ihmistä. Jos ostaisi orjan sitten pitäisi ihmistä kauppatavarana.
ty
Sitten ei irtoa. Ei seksi ole mikään ihmisoikeus, seksuaalisuus on. Lisäksi jos mies on valmis harrastamaan sellaista "seksi'" jossa toinen osapuoli ei ole mukana puhtaasta seksuaalisesta halusta, niin se kertoo aika paljon miehen ajattelumaailmasta...en itse pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa, jonka mielestä on ok nussia, vaikkei nainen sitä seksuaalisesti haluaisikaan.
Mitä haittoja naiselle tulee, jos hän vapaaehtoisesti myy seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten sain tietää että silloinen miesystäväni oli käynyt maksullisissa vähän väliä ennenkuin alkoi seurustelemaan kanssani. Miehestä tuli entinen heti seuraavana päivänä, ja saman tien marssin klinikalle tautisyyniin. En koskaan puhunut tälle miehelle eron jälkeen enkä ole voinut kertoa perheelleni eron syytä, iljettää liikaa. Miehen exät eivät häirinneet vähääkään mutta tämä... Ajatella että menin koskemaan sellaiseen tyyppiin. Puistattaa vieläkin kun asiaa muistelee.
Eli en todellakaan voisi. Jos suhteessa olisi ollut lapsia niin en tiedä mitä olisin kertonut heille, melkein olisi parempi jos mies kuolisi niin ei tarvitsisi keksiä jotain valhetta lapsiparoille.
Aiot siis viettää lopun elämääsi sinkkuna. Mikäpä siinä, valinta tuokin.
Älkää nyt palstan miehet viittikö väittää, että kaikki miehet olisivat tunteettomia eläimiä! Katsos kun niitä kunnonkin miehiä löytyy, jotka eivät pahimmassa puutteessakaan ostaisi seksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksinmyyjän ihmisoikeudet eli että häntä ei ole pakotettu työhön vaan hän tekee sitä aidosti omasta valinnastaan ja saa palkkansa täysin itselleen-verotus, verot pitäisi maksaa
Muuten mun mielestä ok. En ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin pyhää. Kaikki sitä harrastaa ja joillekin tarve voi olla ihan fyysinen eivät kaikki tarvitse voimakkaita tunteita seksiin eikä tunteiden puuttuminen tee seksistä sen huonompaa.
Mutta henkilö joka on valmis käyttämään omaan tyydytykseensä henkilöä, joka ei seksuaalisesti halua seksiä vaan antaa sitä rahasta, ei ole sopiva mies isäksi tai aviomieheksi.
Eli yksikään mies ei ole.
Ei vaan aika moni on :) Mutta ei maksullisissa kävijät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhassahan saa olla mitä mieltä tahansa seksistä, mutta itselläni ei ole sellaisten miesten (siis valtaosan) kanssa mitään yhteistä parisuhdetta ajatellen, että seksi ei liittyisi lainkaan tunteisiin vaan olisi akti, jota hakee maksamalla. Se arvopohja on vaan niin erilainen.
Ootko miettinyt, että samalla ihmisellä voi olla erilaista seksiä eri ihmisten kanssa tai samankin ihmisen kanssa suhteen kehityessä/muuttuessa. Joku voi joskus haluta yhden vain aktia, mutta jonkun toisen kanssa sitten enemmän? Ei seksin satunnainen ostaminen tarkoita sitä, että olisi tunteeton seksihullu.
Maksullinen seksi ei perustu yhteiseen seksualiseen himoon. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Kuka normaali ihminen pystyy harrastamaan seksiä sellaisen henkilön kanssa, joka ei tunne seksuaalista halua siinä tilanteessa?
Sellainen jota kukaan ei halua ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies maksaa pillusta, oli se sitten vaimon tai huoran.
Se, että sun avioliitto on joku sairas ihmiskauppaviritys, ei tarkoita sitä, että myös muiden avioliitto olisi.
Heh, mä nyt vaan satun tuntemaan niitä "muitakin" miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta henkilö joka on valmis käyttämään omaan tyydytykseensä henkilöä, joka ei seksuaalisesti halua seksiä vaan antaa sitä rahasta, ei ole sopiva mies isäksi tai aviomieheksi.
Ja nainen joka on nuorena paneskellut ympäriinsä ei ole sopivat nainen äidiksi tai vaimoksi.
Saat toki olla tuota mieltä, mutta ei ole yhtenevä tilanne. Seksin ostaminen on eri asia kuin irtoseksi. Ne erottaa siitä, että irtoseksissä on yhteinen himo joka vetää puoleensa ja molemmat ovat mukana seksuaalisesta halusta. Sen sijaan maksullisessa seksissä käytetään toista pelkästään omaan tarpeeseen, välittämättä toisen seksuaalisuudesta perustasolla.
Toki molempia voi kritisoida, onhan nimittäin niinkin, että moni jättää seksin vain avioliittoon kuuluvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Otin kokemattoman ja puhtaan. Ei kurjia ennakkokäsityksiä naisista eikä petettyjä tunteita taustalla. Varsinkin, kun en itse ole yhtään "tavallinen" nainen, jos sellaisia nyt on. Itse olin kyllä aikamoinen lutka nuorena, mutta ei se miestä haitannut. Minulla on maailman paras aviomies jakauniit lapset. En tykkää huoripukeista.
Ei lutka ole sopiva äidiksi ja säälin miestäsi, kun tartutit häneen kaikki kivat tuliaisesi huorailureissuilta.
Ikinä en ole tautia saanut. En ole huorannut. En tykkää huorista enkä maksullisesta seksistä. Muuten kyllä tykkään seksistä kovasti. Olen oikein hyvä äiti, seksistä pitäminen tai sen harrastaminen ei muuta sitä miksikään. Ei minua olisi häirinnyt miehenkään satunnaispanot yhtään, jos muuten olisi natsannut. Koin kuitenkin sielujen sympatiaa kokemattoman kanssa, joka ei ollut katkeroitunut naisille. Mutta normaali ihminen ei pillulla rahasta tai siitä maksa!
Voitko perustaa perheen naisen kanssa, joka on sinkkujaksoinaan lähtenyt 20 eri miehen mukaan harrastamaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dildoja sitten valmistetaan.
Ei kukaan mies halua perustaa perhettä tai parisuhdetta naisen kanssa joka on myötämielinen dildoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ty
Mitä haittoja naiselle tulee, jos hän vapaaehtoisesti myy seksiä?
Vaikka seksi olisi vapaaehtoista, niin jos siihen ei liity halu ja kiihottuminen, niin kyllähän se voi seksuaalisuuteen aikalailla vaikuttaa psyykepuolen kautta (kuka nyt oikeasti haluaisi olla ilman halua ja ilman kiihottuneisuutta pantavana) ja sitten touhu voi aiheuttaa myös fyysisiä sairauksia, esim vulvodynian.
Halu, kiihottuminen ja kostuminen ovat eri asioita. Vaikka laittaisi liukkaria rakoon, niin haluton seksi voi tuntua todella pahalta.
Lisäksi mies joka on valmis aiheuttamaan naiselle kaiken tämän ja nussimaan naista joka ei sitä seksuaalisesti halua, niin ei ole kunnon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Otin kokemattoman ja puhtaan. Ei kurjia ennakkokäsityksiä naisista eikä petettyjä tunteita taustalla. Varsinkin, kun en itse ole yhtään "tavallinen" nainen, jos sellaisia nyt on. Itse olin kyllä aikamoinen lutka nuorena, mutta ei se miestä haitannut. Minulla on maailman paras aviomies jakauniit lapset. En tykkää huoripukeista.
Ei lutka ole sopiva äidiksi ja säälin miestäsi, kun tartutit häneen kaikki kivat tuliaisesi huorailureissuilta.
Ikinä en ole tautia saanut. En ole huorannut. En tykkää huorista enkä maksullisesta seksistä. Muuten kyllä tykkään seksistä kovasti. Olen oikein hyvä äiti, seksistä pitäminen tai sen harrastaminen ei muuta sitä miksikään. Ei minua olisi häirinnyt miehenkään satunnaispanot yhtään, jos muuten olisi natsannut. Koin kuitenkin sielujen sympatiaa kokemattoman kanssa, joka ei ollut katkeroitunut naisille. Mutta normaali ihminen ei pillulla rahasta tai siitä maksa!
On sinussa kaikenlaista oireetonta minkä olet tartuttanut mieheesi, toivottavasti ei aiheuta hänelle esim. suusyöpää.
Kaikki naiset on maksullisia, joko palaa rahaa, vapaa-aikaa tai sitten hermoja. Yleensä kaikkia kolmea. Ikävä toi geneettinen ohjelmointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jota kukaan ei halua ilman rahaa.
Sitten on ilman. Ei seksi ole ihmisoikeus.
Tottakai, perustin jo.