Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko perustaa perheen miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa?

Vierailija
26.02.2016 |

En

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko maksullisilla naisilla tässä sellaisia, joille tarjotaan ilta syömisine, juomisine ja viihdykkeineen piparipurkin toivossa?

Tämä on sitä sallittua maksullisuutta.

Vierailija
42/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saisi tietää sitä mistään.

Ikisinkkumies

Kyllä sen vaan saa tietää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksinmyymisessä ongelmat ovat lähinnä seuraavat:

- seksinmyyjän ihmisoikeudet eli että häntä ei ole pakotettu työhön vaan hän tekee sitä aidosti omasta valinnastaan ja saa palkkansa täysin itselleen

-verotus, verot pitäisi maksaa

-tautien tahallinen tartuttamisen mahdollisuus.

Muuten mun mielestä ok. En ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin pyhää. Kaikki sitä harrastaa ja joillekin tarve voi olla ihan fyysinen eivät kaikki tarvitse voimakkaita tunteita seksiin eikä tunteiden puuttuminen tee seksistä sen huonompaa.

Ihan rauhassahan saa olla mitä mieltä tahansa seksistä, mutta itselläni ei ole sellaisten miesten (siis valtaosan) kanssa mitään yhteistä parisuhdetta ajatellen, että seksi ei liittyisi lainkaan tunteisiin vaan olisi akti, jota hakee maksamalla. Se arvopohja on vaan niin erilainen.

Ootko miettinyt, että samalla ihmisellä voi olla erilaista seksiä eri ihmisten kanssa tai samankin ihmisen kanssa suhteen kehityessä/muuttuessa. Joku voi joskus haluta yhden vain aktia, mutta jonkun toisen kanssa sitten enemmän? Ei seksin satunnainen ostaminen tarkoita sitä, että olisi tunteeton seksihullu.

Mitä sun arvoja vastaan seksin myyminen ja ostaminen sotii?

Vierailija
44/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella suuri osa miehistä on käynyt. Sitä ei ehkä vaan huudella vaimoehdokkaille...

T. "yksi jätkistä"-tyttö, joka viihtyy ihan hemmetin hyvin sinkkuna

Tilastollisesti ei pidä paikkaansa. Olikohan se n 15 pros suomalaisista miehistä jotka käyttäneet.

Vierailija
45/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Perustele!

Ikisinkkumies

Vierailija
46/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- seksinmyyjän ihmisoikeudet eli että häntä ei ole pakotettu työhön vaan hän tekee sitä aidosti omasta valinnastaan ja saa palkkansa täysin itselleen

Muuten mun mielestä ok. En ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin pyhää. Kaikki sitä harrastaa ja joillekin tarve voi olla ihan fyysinen eivät kaikki tarvitse voimakkaita tunteita seksiin eikä tunteiden puuttuminen tee seksistä sen huonompaa.

Mutta henkilö joka on valmis käyttämään omaan tyydytykseensä henkilöä, joka ei seksuaalisesti halua seksiä vaan antaa sitä rahasta, ei ole sopiva mies isäksi tai aviomieheksi.

Vierailija
47/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten sain tietää että silloinen miesystäväni oli käynyt maksullisissa vähän väliä ennenkuin alkoi seurustelemaan kanssani. Miehestä tuli entinen heti seuraavana päivänä, ja saman tien marssin klinikalle tautisyyniin. En koskaan puhunut tälle miehelle eron jälkeen enkä ole voinut kertoa perheelleni eron syytä, iljettää liikaa. Miehen exät eivät häirinneet vähääkään mutta tämä... Ajatella että menin koskemaan sellaiseen tyyppiin. Puistattaa vieläkin kun asiaa muistelee. 

Eli en todellakaan voisi. Jos suhteessa olisi ollut lapsia niin en tiedä mitä olisin kertonut heille, melkein olisi parempi jos mies kuolisi niin ei tarvitsisi keksiä jotain valhetta lapsiparoille.

Aiot siis viettää lopun elämääsi sinkkuna. Mikäpä siinä, valinta tuokin.

Vierailija
48/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka suhtaudunkin ihmisiin melko inhorealistisesti. Antaisin miehelleni pettämisen hyvin varmasti anteeksi, sillä kuka nyt vain yhtä henkilöä jaksaa panna 4o vuotta. Huorissa käyntiä en hyväksy sillä sitähän mies ei voi tietää onko kyseessä vaikka kidnapattu seksiorja, ja täten kyseessä on jo ihmisoikeusrikos.

Vierailija
49/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Perustele!

Ikisinkkumies

Koska kaikki, minkä yrität salata, tulee paljastumaan aikanaan. Etkö ole katsonut salkkareita? t. ohis

Vierailija
50/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta henkilö joka on valmis käyttämään omaan tyydytykseensä henkilöä, joka ei seksuaalisesti halua seksiä vaan antaa sitä rahasta, ei ole sopiva mies isäksi tai aviomieheksi.

Eli yksikään mies ei ole.

Vierailija
51/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa saisin ainakaan alkuun tietää asiasta, jos olisin jo ehtinyt rakastua ja sitten mies paljastas asian, voisin varmaan jatkaa suhdetta, mutta kyllä se häiritsis. Alkaisin vakavasti miettiä, jaetaanko samanlaiset arvot mitä tulee seksiin jne. Kaikilla on luurankoja kaapissa, joten jos miestäkin hävettäs asia ja siitä ois ikuisuus, silloin ehkä helpompi sulattaa kuin että jos miehen mielestä huorissa vierailu ihan normaalia huvinpitoa eikä häpeäis.

Vierailija
52/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Otin kokemattoman ja puhtaan. Ei kurjia ennakkokäsityksiä naisista eikä petettyjä tunteita taustalla. Varsinkin, kun en itse ole yhtään "tavallinen" nainen, jos sellaisia nyt on. Itse olin kyllä aikamoinen lutka nuorena, mutta ei se miestä haitannut. Minulla on maailman paras aviomies jakauniit lapset. En tykkää huoripukeista.

Vierailija
53/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen joka on nuorena paneskellut ympäriinsä ei ole sopivat nainen äidiksi tai vaimoksi.

Vierailija
54/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhassahan saa olla mitä mieltä tahansa seksistä, mutta itselläni ei ole sellaisten miesten (siis valtaosan) kanssa mitään yhteistä parisuhdetta ajatellen, että seksi ei liittyisi lainkaan tunteisiin vaan olisi akti, jota hakee maksamalla. Se arvopohja on vaan niin erilainen.

Ootko miettinyt, että samalla ihmisellä voi olla erilaista seksiä eri ihmisten kanssa tai samankin ihmisen kanssa suhteen kehityessä/muuttuessa. Joku voi joskus haluta yhden vain aktia, mutta jonkun toisen kanssa sitten enemmän? Ei seksin satunnainen ostaminen tarkoita sitä, että olisi tunteeton seksihullu.

Mitä sun arvoja vastaan seksin myyminen ja ostaminen sotii?

Minun arvomaailmassani seksiä harrastetaan vain niiden kanssa, joista välittää ja mielellään vasta pidemmän tapailun jälkeen. Tästä syystä miehet, jotka ovat harrastaneet yhden illan juttuja tai ostaneet seksiä ovat selkeä ei. Ymmärrän hyvin, että tämä rajaa liki kaikki miehet kriteerieni ulkopuolelle, mutta olkoon sitten niin. Elämässäni parisuhde ei ole koskaan ollut mikään pakollinen saavutettava tila ja minulla on myös täysi oikeus olla tätä mieltä.

Vierailija
55/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Perustele!

Ikisinkkumies

Koska kaikki, minkä yrität salata, tulee paljastumaan aikanaan. Etkö ole katsonut salkkareita? t. ohis

Salkkarit onkin tekemisissä tosielämän kanssa.

Ikisinkkumies

Vierailija
56/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä pitää maksaa nin maksajassa on jotain vikaa! Pillua ja munaa on kyllä tarjolla ihan ilmiseksi jos vähän viitsii vaivautua. Jos ilman rahaa ei irtoa niin voi hoitaa homman itse!

Vierailija
57/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Otin kokemattoman ja puhtaan. Ei kurjia ennakkokäsityksiä naisista eikä petettyjä tunteita taustalla. Varsinkin, kun en itse ole yhtään "tavallinen" nainen, jos sellaisia nyt on. Itse olin kyllä aikamoinen lutka nuorena, mutta ei se miestä haitannut. Minulla on maailman paras aviomies jakauniit lapset. En tykkää huoripukeista.

Ei lutka ole sopiva äidiksi ja säälin miestäsi, kun tartutit häneen kaikki kivat tuliaisesi huorailureissuilta.

Vierailija
58/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies maksaa pillusta, oli se sitten vaimon tai huoran.

En tiedä mistä tälläisiä suhteita oikein miehet löytää, mutta  seksi on yhteinen nautinto, eikä kauppatavara avioliitossa. Molemmat tekevät osansa, esim jos nainen on kotona, hän varmasti siivoaa yms enemmän kuin mies ja siten tekee parisuhteen eteen asioita. Seksi ei kuulu kauppatavaraksi.

Vierailija
59/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Olisi sen verran omia arvojani vastaan. Ottaisin mieluummin jonkun ihan kokemattoman peräkammarinpojan.

Myöhäistä peräkammarinpoika kyllästyi odottamaan ja kävi huorissa.

Ei kaikki onneksi kyllästy eikä suostu maksamaan seksistä, vaikka menisi kokemattomana hautaan, kunnon miehiäkin siis vielä on :)

Vierailija
60/99 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä pitää maksaa nin maksajassa on jotain vikaa! Pillua ja munaa on kyllä tarjolla ihan ilmiseksi jos vähän viitsii vaivautua. Jos ilman rahaa ei irtoa niin voi hoitaa homman itse!

Niinhän sitä luulisi, mutta totuus on toinen.