Naisten aika kantaa kortensa kekoon
Naisilla on tänä päivänä miehiä parempi koulutus ja arvelevat olevansa miehiä älykkäämpiäkin. Miksi naiset silti itsekkäästi tuhlaavat aikansa humpuukiblogeihin ja muotihömpötyksiin eivätkä ota johtajan roolia paremman yhteiskunnan aikaansaamiseksi?
Teitä naisia tarvittaisiin ensimmäistä kertaa toden teolla Suomen historiassa nyt kun miehet on syrjäytetty ja työnnetty nurkkaan häpeämään omaa miehuuttaan. Mutta voi voi kun kukaan ei tulekaan paikkaamaan syntynyttä valtatyhjiötä. Suomen kohtalo tulee olemaan vuosikymmenestä toiseen jatkuva kitukasvu, ensimmäinen vuosikymmen jo takana.
Kommentit (33)
Enpä jäisi hengitystä pidättelemään... :DDD
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.Ulkonäkö ja ikäpaineet siirrettävä miehille, että naiset pääsevät kukoistamaan.
Olet väärässä. Naiset eivät preferoi miehen ulkonäköä eikä varsinkaan nuorta ikää. Paineita, joita ei ole miehille olemassa, ei voi siirtää.
Siis ei voi olla totta. Tätä samaa itkuvirttä päivästä toiseen! :D Levy on lievästi sanottuna juurtunut paikoilleen. Tälle tyypille ei voi enää kuin nauraa.
Sitku ne miehet jää kotii lasten kanssa, niin voin luoda suurempaa uraa.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.Ulkonäkö ja ikäpaineet siirrettävä miehille, että naiset pääsevät kukoistamaan.
Pitäkää vaan ne ulkonäköpaineet itsellänne kun ne itse luottekin :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20 vuotta valmis koti-isäksi , mutta ei uraohjus naiset huoli...
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi olla totta. Tätä samaa itkuvirttä päivästä toiseen! :D Levy on lievästi sanottuna juurtunut paikoilleen. Tälle tyypille ei voi enää kuin nauraa.
Päivästä toiseen? Tällä tyypillä on ollut samat jutut jo vuosikausia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Naiset eivät preferoi miehen ulkonäköä eikä varsinkaan nuorta ikää. Paineita, joita ei ole miehille olemassa, ei voi siirtää.
Mä en siis ole nainen, kun tykkään nuorista ja kauniista miehistä. Vanhoja ja rumia miehiä en edes vilkaise.
N25
No kyllä on aika lailla jo itsestä ja omista asenteista kiinni oleva asia. Työskentelen itse johtotehtävissä yrityksessä jossa lähes koko ylin johto on naisia. Meillä on ollut naispresidentti, USA toivottavasti sellaisen saa - kyllä se lasikatto on rikottu. Tarvitaan vaan enemmän halua ja yritystä. Mutta helpompaa jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja valittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Aivan!
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnostaa edes tietää kenestä tyypistä puhut, LOL. Itse käyn täällä harvakseltaan mitä yhteiskunnallisen blogin kirjoittamiseltani ehdin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tämä oli vissiin se sossupummi työtä vieroksuva mies joka itse loisii veronmaksajien rahoilla syyttäen naisia ahneudesta. Veikkaan että äidillä alkaisi kotona toinen työpäivä töistä tullessaan jos tämän tyypin valitsisi.
Et voi tietää mitä nainen ajattelee.Komea nuori mies hivelee kovasti naisen silmää ja naista alkaa panettaa.Nuori voima ja testosteroni jyrää löysän perseen alla maanneen paksun lompakon.Naiset tienaavatkin hyvin.Mitä sinulla olisi siis tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tämä oli vissiin se sossupummi työtä vieroksuva mies joka itse loisii veronmaksajien rahoilla syyttäen naisia ahneudesta. Veikkaan että äidillä alkaisi kotona toinen työpäivä töistä tullessaan jos tämän tyypin valitsisi.
Työskentelen pienessä kioskissa, mutta toki omien lasten kanssa kotona olisi mukavampaa ja kotini on putipuhdas ja lisäksi minulla on ravintola-alan koulutus... Eli uskon, että nainen joka haluaisi tosiaan luoda uraa ei joutuisi miksikään kotiorjaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnostaa edes tietää kenestä tyypistä puhut, LOL. Itse käyn täällä harvakseltaan mitä yhteiskunnallisen blogin kirjoittamiseltani ehdin.
Ap
Juu niin varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haet siis aihetta blogiisi. Vähän nyt yrität syöttää sanoja äitien suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mutta nuoret naiset tykkää vain nuorista miehistä.
Ja kaikenikäiset miehet tykkää nuorista naisista. Siinä ikä- ja ulkonäköpainetta miehille :)
Naisista ei ole vastuunkantajiksi. Muumilaulut ja sormivärit kiinnostaa uraa enemmän.
Start up-yrityksistä alle 10 % on naisten perustamia, mieluummin mennään sinne matalapalkka-alojen suojiin, suojatyöpaikkoihin, vaaditaan kiintiöpaikkoja naisille, nostellaan miljardien tulonsiirtoja miehiltä.
Samaan aikaan itketään miksi naiset eivät pääse toimitusjohtajiksi. Miksiköhän?
Muutenkin naisten vastuunkanto rajoittuu siihen "oikeaan tapaan" tehdä kotityöt ja kynttiläkuppien sekä sisutustaulujen oikomiseen. Oikeuksia ja etuuksia kyllä osataan vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mahtaa olla tasokas blogi aloituksesta päätellen. Voisitko täsmentää vielä että miten meidät miehet on työnnetty nurkkaan. Minua ainakaan kukaan ei ole työntänyt yhtään minnekään. Enkä häpeä miehuuttani, päinvastoin.