Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellista poistuessa

Vierailija
26.02.2016 |

Hotelliloman jälkeen otimme pussilakanat, tyynypäälliset ja lakanat pois ja laitoimme ne sängyn päätyyn kasaan. Pyyhkeet kasaan kylppärin lattialle. Huolehdimme, että roskia oli vain yhdessä roskiksessa ja tosiaan kaikki roskat siellä. Minibaarista ei otettu mitään. Pöydälle kolme euroa. Entisenä hotellisiivoojana tietää, mistä siivooja ilahtuu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka alapeukuttaa? Sellainen joka jättää hotellihuoneen hyrskynmyrskyn eikä ikinä mitään tippiä? Eikö silti voi pitää avausviestiä hyvänä, vaikkei ITSE ehkä toimisikaan noin, itsekkyyttään, välinpitämättömyyttään, laiskuuttaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan siitä ettei minun tarvitse petivaatteita irrotella eikä muutenkaan hotellissa siivota. Toki roskat on roskiksessa eikä muuttenkaan siellä sikailla.

Mutta kyllä saa siivoja muuten hommansa hoitaa.

Ja olen itsekkin opiskelijana aikoinaan hotellihuoneita siivonnut ja tiedän kyllä, että se on raskasta hommaa.

Vierailija
4/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan siistiä, mut oliko Suomessa? Itse otan 3e lähinnä vittuiluna :D Mut kiva tapa noin muuten ne pyyhkeet ja lakanat. Nopeuttaa paljon, koska aikataulu vedetty kireälle. t. Hotellisiivooja

Vierailija
5/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kans tota samaa. T. Entinen kerroshoitaja

Vierailija
6/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Minä maksan 180€yö siitä, että ei tarvitse itse siivota lähtiessä =)

Tapansa kullakin, samoin maksan ravintolassa siitä että minua palvellaan. En halua itse kantaa astioita jne pois pöydistä.

Vierailija
7/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina telkkarin, hiustenkuivaajan, saippuat ja lakanoita ja pyyhkeitä, jos ovat uudenkarheita.

Vierailija
8/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petivaatteiden irrottaminen kestää minuutin, pari. Ei se ole mikään iso homma tietenkään siivoojallekaan, mutta siivooja kun irrottelee niitä koko päivän, se on raskasta ja käy niskahartiaseutuun. Jos ei edes yhdestä huoneesta tarvitse irrotella niitä, se ilahduttaa varmasti. Kyllä sitä hotellissa töissä olleena aina avasi hotellihuoneen oven miettien, että mitähän siellä mahtaa olla edessä.

ap

Vierailija
9/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki entisenä Mäkkäriläisenä tilaan sujuvasti "bigmac-ateria, coca cola juomana, ei muuta kiitos ja syön täällä". Ei tarvii kassatyttösen "lypsää " musta irti mitä haluan ja palvelutapahtuma menee sujuvasti. Syön siististi ( eli en tiputtele ranuja lattialle ja pyyhi ketsuppisormiani nahkaiseen istuimeen) ja lopetettuani pyyhkäisen vielä salaatinrippuset servetillä tarjottimelle ja kippaan roskat roskiin. Kiva jättää siisti ravintola seuraavalle asiakkaalle :)

Vierailija
10/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan aina telkkarin, hiustenkuivaajan, saippuat ja lakanoita ja pyyhkeitä, jos ovat uudenkarheita.

Telkkarin viennissä on se ongelma, että hotellitelkkari ei välttämättä toimi kotona!

Vierailija
11/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 3 euron jättäminen ole mitään vittuilua.

Vierailija
12/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Eihän tuo tietenkään pakollista ole (teille jotka maksatte rutosti hotelliyöstä) mutta ilahduttaa kovasti hotellisiivoojaa.

Viimeksi oli aika ikävä yllätys pyyhkeiden alla kylppärissä, kasa yrjöä.

Vierailija
13/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan siistiä, mut oliko Suomessa? Itse otan 3e lähinnä vittuiluna :D Mut kiva tapa noin muuten ne pyyhkeet ja lakanat. Nopeuttaa paljon, koska aikataulu vedetty kireälle. t. Hotellisiivooja

Kuinka monta huonetta pitää saada päivässä siivottua? Käsittääkseni tahti on kiristynyt hirveästi. Olin 16-vuotiaana (25 v. sitten) yhden kesän Marskissa kerroksilla, ja silloin tahti oli 14 huonetta/pvä

Vierailija
14/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Eihän tuo tietenkään pakollista ole (teille jotka maksatte rutosti hotelliyöstä) mutta ilahduttaa kovasti hotellisiivoojaa.

Viimeksi oli aika ikävä yllätys pyyhkeiden alla kylppärissä, kasa yrjöä.

Onko sinustakin 3 euron tippi vittuilua?

Vierailija
15/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset siivonnut saman tien kokonaan? Me suomalaiset maksetaan itsemme kipeäksi hotelliyöstä, lopuksi siivoamme ja avot; kohta ovat hotellisiivoojatkin työttömänä, kuten baarityöntekijät jo ovat.

Ja tippiä pitäisi vielä jättää? Kun minä pienestä palkastani maksan siivottoman hinnan hotelliyöstä, johon kuuluu siivous, niin se pitää riittää.

Vai alammeko tipata kaikkia työtätekeviä?

Vierailija
16/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 e on iso raha siivoojalle

Vierailija
17/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki entisenä Mäkkäriläisenä tilaan sujuvasti "bigmac-ateria, coca cola juomana, ei muuta kiitos ja syön täällä". Ei tarvii kassatyttösen "lypsää " musta irti mitä haluan ja palvelutapahtuma menee sujuvasti. Syön siististi ( eli en tiputtele ranuja lattialle ja pyyhi ketsuppisormiani nahkaiseen istuimeen) ja lopetettuani pyyhkäisen vielä salaatinrippuset servetillä tarjottimelle ja kippaan roskat roskiin. Kiva jättää siisti ravintola seuraavalle asiakkaalle :)

Ei toi toimi. Jos yrität sanookin tolleen nopeesti menee kassatyttö ihan sekasin.

Vierailija
18/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 euroa olisi 15 huoneesta 45 euroa. Ei se nyt mikään vittuilutippi minusta ole.

Vierailija
19/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupea hotellissa, tai muuallakaan tekemään työntekijöille kuuluvia tehtäviä.

Hotellihuone jää jäljiltäni siistiin kuntoon, mutta en todellakaan rupea sitä erikseen siivoamaan. Pohjoismaissa en jätä hotellisiivoojalle tai muulle henkilökunnalle tippiä.

Lomamatkoilla, jolloin olen hotellissa pidempään, tapana on ollut tyhjentää kertyneet kolikot päivittäin huoneen pöydälle ja jättää ne siihen poislähtiessä. Erikseen annan tippiä, mikäli matkatavarat kannetaan huoneeseen sekä hotellin omalle autonkuljettajalle, joka hoitaa lentokenttäkuljetukset.

Vierailija
20/25 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ihan vitun pihejä... Ehkä kerran kk oli huoneeseen jätetty muutama 10 senttinen suomalaiselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan