Oletko koskaan nähnyt julkisella paikalla, että jollakin olisi synnytys käynnistynyt (lapsivedet menneet tms)?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei se synnytys oikeasti sillä lailla käynnisty kuin elokuvissa, kyllä niitten ekojen suppareiden kanssa pystyy olemaan ihan vaikka kaupassa. Ja vedet menee tihkumalla, ei silleen *pläts*.
Jatkan että itse ripustin pyykit ja lähdin kävelylle kun synnytys käynnistyi. Kävin myös Siwassa ostamassa evästä.
Kyllä minulla meni vedet silleen pläts - uimarannalla pyyhkeen päälle. Luulin massiiviseksi ponnistusinkontinessiksi, mutta aika nopeasti tajusin mistä oli kyse :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se synnytys oikeasti sillä lailla käynnisty kuin elokuvissa, kyllä niitten ekojen suppareiden kanssa pystyy olemaan ihan vaikka kaupassa. Ja vedet menee tihkumalla, ei silleen *pläts*.
Kyllä minulla vettä tuli ainakin ihan lorisemalla ja tuntui että sitä tuli litrakaupalla kuin saavista kaataen...
Kyllä mullakin meni vedet silleen pläts ilman yhtäkään supistusta. Onneksi olin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan että itse ripustin pyykit ja lähdin kävelylle kun synnytys käynnistyi. Kävin myös Siwassa ostamassa evästä.
Joo ja mun mummo lypsi lehmät ja poimi 10 litraa puolukoita. Synnytti sitten vauvan mättään juureen ja jatkoi poimimista. Niin varmaan...
Mulla synnytys alko prisman lastevaate osastolla hirveitten kipujen kera(:
Mulla synnytys alko prisman lastevaate osastolla hirveitten kipujen kera(:
Tälle raskausfetisistille vastailette vakavissaan, mitähän tekee näitä vastauksia lukiessaan?
Kaverin lapsivedet tuli meidän terassille.
Toi pojan hoitoon kun ei saanut mummoa,siis äitiään,kiinni.