Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt julkisella paikalla, että jollakin olisi synnytys käynnistynyt (lapsivedet menneet tms)?

Vierailija
25.02.2016 |

-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se synnytys oikeasti sillä lailla käynnisty kuin elokuvissa, kyllä niitten ekojen suppareiden kanssa pystyy olemaan ihan vaikka kaupassa. Ja vedet menee tihkumalla, ei silleen *pläts*.

Vierailija
2/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se synnytys oikeasti sillä lailla käynnisty kuin elokuvissa, kyllä niitten ekojen suppareiden kanssa pystyy olemaan ihan vaikka kaupassa. Ja vedet menee tihkumalla, ei silleen *pläts*.

Jatkan että itse ripustin pyykit ja lähdin kävelylle kun synnytys käynnistyi. Kävin myös Siwassa ostamassa evästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla meni vedet silleen pläts - uimarannalla pyyhkeen päälle. Luulin massiiviseksi ponnistusinkontinessiksi, mutta aika nopeasti tajusin mistä oli kyse :)

Vierailija
4/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla vettä tuli ainakin ihan lorisemalla ja tuntui että sitä tuli litrakaupalla kuin saavista kaataen...

Vierailija
5/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin meni vedet silleen pläts ilman yhtäkään supistusta. Onneksi olin kotona.

Vierailija
6/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan että itse ripustin pyykit ja lähdin kävelylle kun synnytys käynnistyi. Kävin myös Siwassa ostamassa evästä.

Joo ja mun mummo lypsi lehmät ja poimi 10 litraa puolukoita. Synnytti sitten vauvan mättään juureen ja jatkoi poimimista. Niin varmaan...

Vierailija
7/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytys alko prisman lastevaate osastolla hirveitten kipujen kera(:

Vierailija
8/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytys alko prisman lastevaate osastolla hirveitten kipujen kera(:

Vierailija
9/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle raskausfetisistille vastailette vakavissaan, mitähän tekee näitä vastauksia lukiessaan?

Vierailija
10/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lapsivedet tuli meidän terassille.

Toi pojan hoitoon kun ei saanut mummoa,siis äitiään,kiinni.