Mitä olit tekemässä kun huomasit synnytyksesi alkavan?
Kommentit (55)
Ihan olin sairaalassa käynnistyksessä, ja vääriä hälytyksiäkin oli kyllä muutama.
Toisen lapsen kohdalla istuttamassa nurmikkoa.
Ekasta nukkumassa, heräsin siihen kun vedet meni.
Tokasta olin viemässä ekaa uimakouluun.
Kaksi on käynnistetty eli makasin tylsistyneenä sairaalassa. Yksi synnytys alkanut spontaanisti ja pakko myöntää, että olin vauvapalstalla :D
Mattopyykillä. Tarkoituksella että alkaisi kun edellisen yön olin jo yrittänyt synnyttää sairaalassa mut tyssäsi
Jahtaamassa karannutta koiraa naapurin puutarhasta kun vedet meni. Ja sitä tosiaankin tuli. Naapurin nainen alkoi kiljumaan ja mä hyperventiloimaan. Siitä kolmen tunnin päästä oli baby sylissä. 😊
Naistenklinikalla. Toisen kanssa Kätilöopistolla.
Nukkumassa kans. Vedet meni, siihen heräsin.
Odottamassa että synnytys alkaisi. :D Ihan kotona ja käynnistämättä, mutta kipeitä supistuksia oli kolmatta päivää, joten oikein mitään muuta ei voinut tehdä.
Molemmilla kerroilla nukkumassa ja kellonaikakin tähän herätykseen oli molemmissa 2 yöllä.
Ekalla kerralla neuvolassa ja tokalla kerralla nukkumassa.
Olin verikokeissa, oli alkava raskausmyrkytys. Hieman aiemmin oli tehty ronski sisätutkimus.
Just menossa nukkumaan kun vedet meni. Ja kirosin että pitikö just nyt kun oisin halunnu nukkua :D
Nukkumassa sairaalassa, raskausmyrkytyksestä otettiin sisään makaamaan ja samana aamuyönä lorisi vedet. Kätilö vielä sanoi, että oot kuule vaan pissannu sänkyys. Joo... Kyllä sen nuori äitikin tuntee, kun kalvot puhkee ja lapsivesi lähtee tulemaan. Ei tuntunu pissaamiselta.
Toisen kohdalla söin aamupalaa ja alkoi supistukset, vääriä hälytyksiä oli ollut jo useita, mutta sillä kertaa tuli kyllä heti varmuus, että nyt se tulee oikeasti.
Eka kerralla kotona katsomassa leffaa, toka kerralla kotona nauttimassa seksin jälkitunnelmista. Nämä molemmat alkoi supistuksilla. Kolmannella kerralla aamulla sängyssä yrittäen saada uudestaan unen päästä kiinni kun vedet meni.
Pelasin Sims 2:sta työhuoneessa, kun vedet meni :D, kauan aikaa sitten.
Ensin kiukuttelin miehelle illan ettei tää lapsi tule ikinä, tuntia myöhemmin oltiin rupeemassa hommiin ja vedet meni.
Ekassa lorahti vettä kun olin kahvia keittämässä päivällä, piti lähteä rannalla mutta enpäs sitten sinä kesänä enää rannalla käynyt.
Tokassa olin nukkumassa, heräsin kipeään supistukseen.
Kolmannessa istuin palstailemassa, oli niin epämukava olo etten pystynyt nukkumaan.
Nukkumassa.