Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olit tekemässä kun huomasit synnytyksesi alkavan?

Vierailija
25.02.2016 |

-

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan pedissä odottelemassa sitä synnytystä ;)

Vierailija
42/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa nukkumaan, mittasin verenpainetta ja sit se alko juoksuttaan vessassa, kun meni maha sekasin. Eteni vauhdilla: 0.30 supistukset alko tuntumaan alaselässä, 25km matkalla sairaalaan tiheni viiteen minuuttiin, puol kahelta päästiin saliin ja neljältä oli nyytti sylissä 😺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa sairaalassa, raskausmyrkytyksestä otettiin sisään makaamaan ja samana aamuyönä lorisi vedet. Kätilö vielä sanoi, että oot kuule vaan pissannu sänkyys. Joo... Kyllä sen nuori äitikin tuntee, kun kalvot puhkee ja lapsivesi lähtee tulemaan. Ei tuntunu pissaamiselta.

Toisen kohdalla söin aamupalaa ja alkoi supistukset, vääriä hälytyksiä oli ollut jo useita, mutta sillä kertaa tuli kyllä heti varmuus, että nyt se tulee oikeasti.

MInunkin kätilö väitti pissanneen sänkyyn. Miksi ihmeessä? Kai minä nyt tunsin, ettei se tavara virtsarakosta tullut.

Vierailija
44/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona imuroimassa.

Vierailija
45/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaamassa ja supparit alko.

Vierailija
46/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutelemasssa keskellä järvenselkää, kun oli jo viikon lasketun yli ja meinas mennä hermot odotteluun. No, tuli kiire soutaa rantaan ja veneestä poispääsy olikin sitten tuskien takana, kun supistuksia alkoikin tulemaan melko tiuhaan ja voimalla..

Vierailija
47/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaakohan raskaanaolevat useinkin sellaisia valtavia määriä, koska kyllä moltakin testattiin synnyttämään mennessä, että oliko ulos tullut neste lapsivettä. En kyllä ymmärrä miten voisi erehtyä. Tuntui, näytti ja haisi aivan erilaiselta. Unen keskeltäkin tunsin sellaisen poksahduksen ja sitten valtavan vyöryn.

Vierailija
48/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla. "Kylläpä tätä nyt tulee..."

Vierailija
49/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla noin klo 6 alkoi supistamaan. Olin siis nukkumassa. Siinä ne supistukset laantui melkein olemsttomiin päivän mittaan kunnes joskus klo 17-18 aikaan alkoi olemaan todella kipeitä. Samalla vatsa meni kuralle. Klo 20 olitiin sairaalassa. Vedet meni kun kätilö oli aloittamassa sisätutkimusta. Vauva syntyi imukupilla juuri ennen puolta yötä.

Vierailija
50/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin x3, yhdestä olin jo valmiiksi sairaalassa.

Vierailija
51/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaakohan raskaanaolevat useinkin sellaisia valtavia määriä, koska kyllä moltakin testattiin synnyttämään mennessä, että oliko ulos tullut neste lapsivettä. En kyllä ymmärrä miten voisi erehtyä. Tuntui, näytti ja haisi aivan erilaiselta. Unen keskeltäkin tunsin sellaisen poksahduksen ja sitten valtavan vyöryn.

ehkä tämä on joku nykyajan nerokas ja nokkela tapa kiduttaa ja ärsyttää synnyttäviä naisia. Rageevat tuosta ja saavat adrenaliinia synnytystä ja ponnistusta varten?!?

Vierailija
52/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa alkoi supistella lauantaisaunan jälkeen kun katselin telkkaria. Tokassa meni lapsivedet sänkyyn kun juuri olin käymässä nukkumaan, käänsin kylkeä ja poks. Kolmannessa heräsin aamulla sohvalta, vedet meni siihen sohvalle.

Vierailija
53/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa laittamassa ruokaa. Laitettiin rauhassa blognesekastike ja spagetit, vaikka välillä supistelikin kovasti. Neuvolassa kun oli neuvottu, että ei kannata heti rynnätä synnärille ja että ensikertalaisen synnytys voi kestää kauankin, jopa yli vuorokauden. Syötiin sitten, kun oli kauhea nälkä, eikä haluttu nälkäisinä joutua synnyttämään tunti tolkulla. Sitten mentiin sohvalle pötköttämään. Kohta olikin sitten pakko lähteä synnärille, kun supistuksia tuli niin tiuhaan. Kolmen tunnin päästä siitä, lapsi sitten syntyikin. Tokan lapsen synnytys jouduttiin käynnistämään, kun meni jo 10 pv yli lasketun ja epäiltiin raskausmyrkytystä.

Vierailija
54/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta olin kakalla, tuntui poksahdusta ja lapsivesi meni. Ambulanssia soittamaan, kun oli ennenaikainen perätilassa.

Tokalta olin nukkumassa, heräsin supistuksiin, kipuun ja oksettavan oloon.

Kolmoselta sämpylöitä paistamassa, vesi meni. Paistoin vielä ne sämpylät loppuun vaikka aikaa tiukkaa teki, 2h niin oli jo lapsi kainalossa.

Neloselta heräsin kipeisiin supistuksiin, 3h kuluttua laps kainalossa :)

Vierailija
55/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis supistukset alkoi? Ekan kohdalla taisin olla lenkillä, tokan kohdalla olin nukkumassa ja kolmannen kohdalla isälläni kyläilemässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän