Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohjaton nälkä

Vierailija
25.02.2016 |

Uudistin muutama kuukausi sitten ruokavaliotani jättämällä pois leivän, pastan ja leivokset, mikä räjäytti pankin - olo on paljon kevyempi, vatsa toimii eikä turvota ja olen päässyt tavoitepainooni ja -kokooni. Korvasin poisjättämäni ainekset vihanneksilla ja hedelmillä ja olen syönyt itseni joka aterialla kylläiseksi. Tällä viikolla yllätti yhtäkkiä aivan pohjaton nälkä, joka ei tunnu menevän ohi söinpä miten paljon tahansa.
Onko kyseessä joku puutostila vai mitä tämä on? Mikä voisi auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juon silloin maitoa.

Vierailija
2/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuessa se homma usein menee noin: Ekat 6-8 viikkoa homma toimii ja energiaa riittää, sitten iskee nälkä ja paino pyrkii takaisin vähän korkeampaan lukemaan. Kait se on selviytymisvietti, ettei nälkään kuoltais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPET SYÖMINE PASKATYNNYRI

Vierailija
4/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Ootko kuullut sellaisesta ruokavaliosta kuin high carb low fat vegan? Hiilaria saat tankata vaikka kuin paljon (ilman rasvaa) ja silti laihdut. Oon syönyt vähän tohon malliin (poislukien rasvan rajoittaminen) ja välillä iskee tolkuton nälkä. Ratkaisuna on yksinkertaisesti tosi isojen annosten syöminen sekä leipä. Leipä voi olla gluteenitonta, esim. tattarileipää, mutta vie nälän eikä mene yöunet. 

Vierailija
5/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elimistö haluaa vähän kokeilla, että eikös kumminkin palattais tuohon samaan vanhaan. Kun tuon vaiheen yli pääset niin olet aika vahvoilla.

Vierailija
6/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, vai että tämmöiset reaktiot.

Vierailija
7/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä.

Vierailija