Saakohan risteilyn peruttua yhden henkilön osalta vaikka muut saman varauksen alla olevat lähtisivät laivalle?
Siis että tälle, joka peruu matkansa, maksetaan oma osuus matkan hinnasta takaisin. Poislukien tietenkin mahdolliset palvelu- tai muutosmaksut.
Yksi matkaseurueesta sairastui ja muut haluavat tästä huolimatta mennä laivalle.
Kommentit (47)
Hytistä ei saa rahaa takaisin, mutta buffet-ruokailut palauttavat ihan ilman lääkärintodistustakin.
Hirveä haloo jos perheestä äti ja isä matkustaa eri aikaan! Ruotsin- tai Viron-reissu ei ole mikään "once in a lifetime" -juttu, ainakaan eteläsuomalaiselle. Olen käynyt Tallinnassa useita kertoja yksin, koska olen halunnut käydä kauneushoitolassa, kampaajalla jne. En halua miestä ja lasta huokailemaan ja tuijottamaan kelloa, että milloin olen oikein valmis. Mies n käynyt lapsen kanssa risteilyllä Tukholmassa koska minä olen halunnut viettää viikonlopun rauhassa kotona. Välillä ollaan menty perheenä. Ja välillä omien kavereiden kanssa.
Pappi ei meilyä kysynyt kirkossa "ettehän koskaan matkusta yksin" vaan lupasimme olla uskollisia toisillemme ja rakastaa toisiamme elämämme loppuun asti. Se ei edellytä joka yö toisen vieressä nukkumista ja kaiken yhdessä tekemistä.
Kesäkuussa on luvassa pitkä viikonloppu Roomassa parhaimpien tyttökavereiden kanssa. Tällaisista retkistä saa energiaa ja iloa pitkäksi aikaa ja kaikille ystävättärilleni on ihan normaalia, että mamma tekee pienen irtioton välillä arkisista asioista.
Ihmeen ahdasmielistä porukkaa tällä palstalla - tällä vuosituhannella. Heti jos joku haluaa yksin jonnekin, epäillään pettämistä. Sen pettänisen ehtii tehdä vaikka ruokatunnilla päivällä, jos sellaista harrastaa, ei siihen laivaa tarvita tai ulkomaata.
Ei sen yhden hyttimaksu montaa euroa ole. Käyttäkää sen ruokaliput muihin ostoihin esim . päiväkahviin ja pulliin yms.
Ei laivaan ole pakko mennä vaikka on maksanut lipun.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa.
Jos on neljän hengen hytti, hinta pysyy hytin osalta samana. Oheispalvelut etukäteen tilatut aamiaiset, buffee ym. Voi peruuttaa tuon sairastuneen osalta 24h etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo jos perheestä äti ja isä matkustaa eri aikaan! Ruotsin- tai Viron-reissu ei ole mikään "once in a lifetime" -juttu, ainakaan eteläsuomalaiselle.
No ei se ole sitä kenellekään muullekaan. Haloo, ehkä tavallisin reissu minkä voi suomalainen heittää, asui sitten Vantaalla tai Kolilla.
Tällä logiikalla voi myös sanoa, että saa niitä oluita S-Marketistakin. Miksi mennä laivalle sen takia?