Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän salasuhde on alkanut?

Vierailija
25.02.2016 |

Siinä se olikin. Lähinnä kiinnostaa, kuinka joku joka ei käy kuppiloissa, onnistuu aloittamaan suhteen varattuun ihmiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatulta mieheltä saa parempaa seksiä. Sinkkumiehissä on yleensä aina jotain vikaa, koska eivät ole kelvanneet muille.

T: Naisellinen nainen

Suo anteeksi, mutta mielipiteesi on kovin typerä.

Ja olisi jo aika ymmärtää, että ihminen ei ole sinkku sen takia, ettei kukaan häntä kelpuuttaisi, vaan useimmiten sen takia, että hän ei kelpuuta ketä tahansa. Juttelin tässä joku aika naisen kanssa, joka kertoi, että kun hän oli sinkku, hän näki lähes jokaisen miehen potentiaalisena kumppanina. Olin todella hämmästynyt, koska itse näen potentiaalisia kumppaneita ehkä pari kertaa vuodessa. Olen tosiaan sinkku, mutta olisin voinut vakiintua jonkun kivan miehen kanssa ihan milloin vain. Parisuhde on minulle kuitenkin sellainen juttu, joka aloitetaan vain, jos se on erityisen hyvältä tuntuva asia kaikin puolin.

Varatut pettävät miehet kuuluvat monesti ehkä tähän kategoriaan, jolle lähes kuka tahansa on kelvannut vaimoksi. Niinpä sitten liitto ei olekaan ihan niin hyvä kuin toivoisi ja lohtua haetaan muualta. En liiemmin arvosta.

Vierailija
22/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain joskus takavuosina vuokra-asuntoa Helsingistä. Sain valtavan määrän vastauksia, joissa asunnon olisi saanut seksiä vastaan. Eräskin vanhempi jossakin maakunnissa asuva mies kertoi, että hänen edellinen seksillä vuokransa maksava vuokralaisnainen muuttaa pois ja pitäisi saada uusi. Kun sanoin, etten todellakaan ole kiinnostunut, mies suorastaan ärtyi ja kehui, kuinka hän osaa käsitellä nuoria naisia. Siis yök ja senkin kanssa oli joku nuori nainen suostunut seksiin vuokrakuluissa säästääkseen.

Mutta tosiaankin, tuli käsitys, että Helsingissä on paljon löysiä asuntoja, joissa voi pitää vuokralaista seksiä vastaan. Tietystikään tämän perusteella ei voi päätellä, että näissä oli aina kyse salasuhteesta. Tuossa yllä kuvaamallani vanhemmalla miehellä oli vaimo, hän kertoi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nyt mihinkään liittyi? Miksei ihmiset vastaa alkuperäiseen kysymykseen vaan tähänkin eksyy moralisoijia ja ihmisiä jotka ei ilmeisesti edes lue aloitusviestiä.

Vierailija
24/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt mihinkään liittyi? Miksei ihmiset vastaa alkuperäiseen kysymykseen vaan tähänkin eksyy moralisoijia ja ihmisiä jotka ei ilmeisesti edes lue aloitusviestiä.

Koska on niin kovin helppo olla muita ylempänä. Myöskään minä en ymmärrä näitä aloituksesta poikkevia kannanottoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan