Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän salasuhde on alkanut?

Vierailija
25.02.2016 |

Siinä se olikin. Lähinnä kiinnostaa, kuinka joku joka ei käy kuppiloissa, onnistuu aloittamaan suhteen varattuun ihmiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, netistä, netistä.

Vierailija
2/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön liittyvä koulutus.

Vierailija
4/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miten se varsinainen suhde alkoi?

Vierailija
5/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miten se varsinainen suhde alkoi?

Tavattiin koulutuksessa (joka kesti 2 x kolme päivää). Ensimmäisellä kerralla ihastuttiin lujaa, toisella jaksolla vietettiin kaksi yötä yhdessä. Siitä se lähti. Molemmat naimisissa, muuten erilainen elämäntilanne.

Vierailija
6/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun edelleen utelen :D Miten teillä se tilanne eteni tuohon yhteisen yön viettämiseen? Olitteko selvinpäin? Kumpi teki aloitteen ja miten? Ap

Vierailija
7/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta minua suunnattomasti vituttaa kaikki salasuhteessa olevat. Kyllä se valitettavasti kertoo ihmismielen pimeästä puolesta, jos omaan kotiin voi mennä hyvillä mielin suoraan vieraasta sängystä. Ei, en kyllä pystyisi omaa puolisoa silmiin katsomaan.

Olen ehkä väärä henkilö moralisoimaan muita, koska olen saanut olla yli 20 vuotta hyvässä suhteessa. Tehkää se ero ensin

M41

Vierailija
8/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kun edelleen utelen :D Miten teillä se tilanne eteni tuohon yhteisen yön viettämiseen? Olitteko selvinpäin? Kumpi teki aloitteen ja miten? Ap

Eipä mitään, suhteen kertaaminen taitaa olla minulle terpeuttista.:D

Illallisella viinilasilliset, ei muuta alkoholia, joten selvinpäin oltiin.

Ensimmäisen kerran kun tavattiin tämä ihminen kiinnitti huomion ja kun ryhdyttiin juttelemaan, keskustelu eteni vaivattomasti ja toisen seurassa oli luonteva olla. Ei voi sanoa kumpi oli aloitteellisempi,  minä annoin ymmärtää, että haluan jatkaa iltaa. Mies suuteli ensin. Jotenkin aloite oli niin luonteva ja tapahtumat etenivät niin, että sanoja ei tarvittu.

Vierailija
9/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta minua suunnattomasti vituttaa kaikki salasuhteessa olevat. Kyllä se valitettavasti kertoo ihmismielen pimeästä puolesta, jos omaan kotiin voi mennä hyvillä mielin suoraan vieraasta sängystä. Ei, en kyllä pystyisi omaa puolisoa silmiin katsomaan.

Olen ehkä väärä henkilö moralisoimaan muita, koska olen saanut olla yli 20 vuotta hyvässä suhteessa. Tehkää se ero ensin

M41

Olen samaa mieltä, mutta elämä ei ole aina niin yksioikoista.

Vierailija
10/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Olen samaa mieltä vaikka olen itsekin joskus nuorempana ollut salasuhteessa eli pettänyt. Ihan turha sitä on mitenkään puolustella, se mitä tein, on yksiselitteisesti väärin. Mutta virheistään voi onneksi oppia ja samaa mokaa en enää tässä elämässä tee uudestaan. Jos vastaava tilanne tulee joskus vielä eteen, niin ensin erotaan ja sitten katsotaan vasta uutta kumppania.

Vierailija
11/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Olen samaa mieltä vaikka olen itsekin joskus nuorempana ollut salasuhteessa eli pettänyt. Ihan turha sitä on mitenkään puolustella, se mitä tein, on yksiselitteisesti väärin. Mutta virheistään voi onneksi oppia ja samaa mokaa en enää tässä elämässä tee uudestaan. Jos vastaava tilanne tulee joskus vielä eteen, niin ensin erotaan ja sitten katsotaan vasta uutta kumppania.

Näinhän se on. Ja kun pystyy tunnustamaan vajavaisuutensa, ei ole tarvetta nostaa itseään jalustalle oman moraalinsa kanssa.

Tiedän, että salasuhteeni on väärin.

Vierailija
12/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia. ap

Vierailija
13/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kokemuksia. ap

lopeta jo se runkkaaminen

Vierailija
14/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kokemuksia. ap

lopeta jo se runkkaaminen

En ikinä!

Vierailija
15/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn parissa se alkoi. Ensin flirttiä, sitten mies ehdotti että nähtäisiin työn ulkopuolella.

Vierailija
16/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla, pe-su viikonlopputapahtumassa Ruotsissa tapasin tanskalaisen kolleegan ja alkoholin vaikutuksen alaisina päädyimme harrastamaan seksiä. Siitä alkoi suhde, joka kesti useita vuosia, tapasimme noin joka toinen kuukausi yhteisissä Nordic-palavereissa Tukholmassa tai Kööpenhaminassa. Nämä palaverit vaativat (työnantajan aloitteesta) aina vähintään yhden yön yöpymisen, usein kahden. Nyt emme ole nähneet pariin vuoteen, mutta mahdollisesti vielä joskus. Viestittelemme säännöllisesti, pidän häntä kaverina/ystävänä. Kun asumme eri maissa, aina on mukava tavata "pitkästä aikaa" eikä mitään tarvetta enempään kanssakäymiseen tulekaan, kun molemmilla on oma elämä kotimaassaan.

Vierailija
17/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juttuni alkoi nettitreffeiltä. Minulle vastasi ns. eronnut mies. En kyseenalaistanut miehen kertomusta. Sen mukaan hän oli eronnut kaksi vuotta aiemmin. Hän asuikin yksin erossa perheestään töitteinsä takia, joten hänen oli helppo saada valheellinen juttunsa läpi. Minulla oli silloin työ, joka vei aikaa lähes kellon ympäri. Niinpä meille jäi aika vähän aikaa tapailla ja se sopikin minulle ja olin iloinen, että mieskin oli sitä mieltä, että tiiviimpi tapailu ei ollut juuri silloin tarpeellista. Lisäksi elämääni varjosti läheisen ihmisen hyvin vakava sairaus, joka teki elämäni surulliseksi. Kiinnyin mieheen ja rakastuinkin. Saattaa kuulostaa täysin järjettömältä, mutta meni yli vuosi, ennen kuin todella tajusin, että mies ei ole vapaa. Ja mikä hassuinta, en osannut edes syyttää miestä tapahtuneesta, vaan koin, että olin ollut todella tyhmä. Häpeä esti minua ilmoittamasta hänen vaimolleen. Mies itse ei ollut moksiskaan, kun hän selitti omaa käyttäytymistään.

Vierailija
18/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Olet niitä helmiä monien kelmien joukossa. Mistä löytäisi kaltaisesi miehen. Halaus.

Vierailija
19/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun salasuhteen haluaa, se löytyy nykyisin helposti netin välityksellä. Aikaisemmin varatut miehet parveilivat ravintoloissa etsimässä seuraa. Seurasin takavuosina naistuttuni juttuja Tampereella. Hän olisi halunnut oikean kumppanin, mutta yllättävän usein suhdeyritys kaatui siihen, että mies olikin varattu. Yhdelläkin keski-ikäisellä juristimiehellä oli useita naisia pyörityksessä.

On tosi surullista, kun vapaa nainen arvostaa itseään niin vähän, että antaa varatun miehen tulla osaksi elämäänsä. Nämä pettävät varatut miehet eivät ajattele kuin muuta kuin itseään. Kaikki hellyys ja muu välittäminen on vain teeskentelyä oman mielihyvän maksimoinniksi. Ja sitä eivät nämä yksinäiset naisparat välttämättä ymmärrä, kun eivät ole ehkä koskaan saaneet osakseen aitoa rakkautta.

Ehdottaisin perusopetukseen jonkin sellaisen opintojakson, jossa pohdittaisiin parisuhteita ja rakkautta. Nykyaikana nuoria ja vanhempiakin rakkauden ja kumppanin etsijöitä vaanivat suuret vaarat. Pettäminen on monien mielestä aivan hyväksyttävää, samoin muunkinlainen valehteleminen. Tällaisessa moraalisessa ilmapiirissä on aika vaikeakin pitää kiinni oman onnensa etsinnästä ilman, että tulisi törmänneeksi ihmiseen, jonka tarkoituksena on vain käyttää toista ihmistä hyväkseen.

Varsinkin netin treffipalveluiden vaaroista tulisi kertoa nuorille. Jos joku opettaja lukee tämän, niin voi ottaa tästä aiheen keskusteluun muiden opettajien kanssa aiheen viemiseksi yläkouluikäisten ja sitä vanhempien oppilaiden oppitunneille.

Vierailija
20/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulta mieheltä saa parempaa seksiä. Sinkkumiehissä on yleensä aina jotain vikaa, koska eivät ole kelvanneet muille.

T: Naisellinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme