Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka käsityksesi ihmisistä on muuttunut, kun olet hengaillut täällä

Vierailija
24.02.2016 |

Minä luulin, että olen outo ja ehkä hieman hullu, mutta täällä kun aloin käymään tajusin mitä todellinen hulluus tarkoittaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys omasta itsestäni on muuttunut, vähän pelottavaa miten helppoa on olla ilkeä.

Vierailija
2/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin itselle tuli yllätyksenä se, että kuinka mustavalkoisia ihmiset ovat ja että kuinka yksioikoinenen ajatusmaailma monella on.

Logiikka, luetun ymmärtäminen ja rationaalinen ajattelutapa tuntuvat olevan ihan vieraita käsitteitä suurimalle osalle paslstailijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itselle tuli yllätyksenä se, että kuinka mustavalkoisia ihmiset ovat ja että kuinka yksioikoinenen ajatusmaailma monella on.

Logiikka, luetun ymmärtäminen ja rationaalinen ajattelutapa tuntuvat olevan ihan vieraita käsitteitä suurimalle osalle paslstailijoista.

Niin tai jos ei "suurimmalle" osalle, niin ainakin aktiivisimmalle osalle.

Vierailija
4/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen palstan "löytämistä" tajunnut kuinka sairaita suomalaiset naiset ovat päästään.

Vierailija
5/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän että naiset ajattelevat vain pillullansa ja miehet on lassukoita.

Vierailija
6/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihan ja raivon määrä on joskus pelottavaa, enkä usko että kaikki on trolleja, jotkut on varmasti oikeasti hulluja ja sekaisin, paljon näitä joilla on joku yksittäinen raivon kohde josta on tullut heille pakkomielle.

Vierailija
7/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tuntea itseni keskivertoa fiksummaksi ja paremmaksi, jos tämän palstan juttujen perusteella ihmisiä voi luokitella.

Sain lisää itsetuntoa, mutta toisaalta olen koukussa tähän palstaan ja se aiheuttaa ahdistusta, kun aina kuitenkin luen, kuinka paljon ihmiset ovat katkeria, epärehellisiä, pettäviä, ilkeitä jne.

Parempi olisi päästää irti koko palstasta, mutta nyt olen yksin, eikä ole parempaakaan ajanvietettä olevinaan:(

Vierailija
8/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kokenut jotain niin sitä ei pysty ollenkaan ymmärtämään eikä sitä edes ole olemassa. Eli jonkinlainen elämänkokemuksen puute ihmetyttää, eihän täällä kaikki voi olla nuoria..?

Vierailija
9/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että näin moni on kauhean ilkeitä ja itsekkäitä.

Vierailija
10/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvinnyt kuinka ikäviä ihmisiä kaikki naiset ovat.

Vierailija
11/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsite "ihminen" on kokenut aika rajun inflaation. Kun päädyin tänne joskus jotain kautta, olin aivan ihmeissäni millaista loanheittoa tämä touhu on. 

Vierailija
12/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Ja ihan tosissaan kuvitellaan, että jos pystyt loukkaamaan jotain henkilökohtaisesti (esim ylipaino, kirjoitusvirhe, epäonnistuminen ihmissuhteessa), tämä henkilö on automaattisesti väärässä, mitä tahansa hän sanookin. Oman näkemyksen perusteleminen on tällä palstalla monille ihan vieras asia.

Vierailija
13/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän järkytyin miten ilkeitä ja kylmiä osa porukasta on.

Vierailija
14/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut uusia sanoja kuten messuhalli ja katkarapu - tai vanhoja sanoja uudessa merkityksessä 

Vierailija
15/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella hämmästyttää se miten hervottomasti ihmiset kiroilevat ja jos siellä koneiden ääressä vielä äidit sitä tekevät, niin kyllä hämmästyttää.

- Ja ylipäätänsä tää kielenkäyttö...jotenki aika rahvasta. Ei ole kiva.

T. äiti

Vierailija
16/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä välillä miettii, että kuuluuko täällä trollaavat ja provoavat ihmiset omiin tuttuihin. En kyllä välittäisi sellaisia ihmisiä tuntea.

Vierailija
17/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyynistynyt ja menettänyt uskoani ihmisyyteen. En ymmärtänyt aiemmin, että ihmiset oikeasti ovat susia toisilleen, enkä olisi uskonut tämän kansan olevan näin tyhmää, millaisen kuvan täällä ihmiset itsestään antavat. Olenkin vähentänyt omaa palstailuani säilyttääkseni edes jonkinlaisen uskon hyvien ihmisten olemassaoloon.

Vierailija
18/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva tietää millaisia viestejä nämä ketjun "kaikki muut on tosi pahoja ja ilkeitä"-ihmiset ovat itse tänne kirjoitelleet.. :)

Vierailija
19/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt täällä, että suurin osa kuvittelee itsestään liikoja.

Vierailija
20/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyynistynyt ja menettänyt uskoani ihmisyyteen. En ymmärtänyt aiemmin, että ihmiset oikeasti ovat susia toisilleen, enkä olisi uskonut tämän kansan olevan näin tyhmää, millaisen kuvan täällä ihmiset itsestään antavat. Olenkin vähentänyt omaa palstailuani säilyttääkseni edes jonkinlaisen uskon hyvien ihmisten olemassaoloon.

"Hyvät ihmiset" on varsin suhteellinen käsite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän