Kysy ammattilaiselta- ketju. Tähän kaikenmaailman kysymyksiä eri alojen ammattilaisille.
Itse olen aina miettinyt konduktöörien työaikoja ja työoloja muutenkin.
Te ette kaiketikaan lähde aamulla töihin ja tule illalla kotiin? Jos olette vuorossa esim. Helsinki-Rovaniemi- linjalla, missä vaiheessa tulette kotiin, nukutteko jossain matkan varrella vai miten?
Käytän kaukojunia paljonkin, ja aina siellä ne samat konduktöörit suurinpiirtein ovat. Sitäpaitsi vaikuttaa omalta unelma-ammatiltani...=)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sinä S- ketjun kassa! Saatko käydä/käytkö K- ketjun kaupoissa? Ja toki myös sama kysymys muiden ketjujen myyjille.
Olen kuullut, että on kiellettyä käydä kilpailevien ketjujen myymälöissä ostoksilla.
Itse olin k kaupassa töissä enkä ikinä ole kuulllut kieltoa käydä kilpailevassa. Oma aika oma tahto.
Miten kuivapesu oikeasti toimii? Mitä ainetta ja menetelmää siinä käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Sinä S- ketjun kassa! Saatko käydä/käytkö K- ketjun kaupoissa? Ja toki myös sama kysymys muiden ketjujen myyjille.
Olen kuullut, että on kiellettyä käydä kilpailevien ketjujen myymälöissä ostoksilla.
Ei pidä paikkaansa. Ostoksensa saa tehdä ihan missä haluaa.
Sosiaalityöntekijät! Minkä takia toimeentulotuki mene heti maksuun päätöksen synnyttyä?
Ovatko poliitikot ammattilaisia? Jos ovat, niin miksi joudun maksamaan joidenkin Suomessa lomailut?