Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy ammattilaiselta- ketju. Tähän kaikenmaailman kysymyksiä eri alojen ammattilaisille.

24.02.2016 |

Itse olen aina miettinyt konduktöörien työaikoja ja työoloja muutenkin.
Te ette kaiketikaan lähde aamulla töihin ja tule illalla kotiin? Jos olette vuorossa esim. Helsinki-Rovaniemi- linjalla, missä vaiheessa tulette kotiin, nukutteko jossain matkan varrella vai miten?
Käytän kaukojunia paljonkin, ja aina siellä ne samat konduktöörit suurinpiirtein ovat. Sitäpaitsi vaikuttaa omalta unelma-ammatiltani...=)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä S- ketjun kassa! Saatko käydä/käytkö K- ketjun kaupoissa? Ja toki myös sama kysymys muiden ketjujen myyjille.

Olen kuullut, että on kiellettyä käydä kilpailevien ketjujen myymälöissä ostoksilla.

Vierailija
2/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä S- ketjun kassa! Saatko käydä/käytkö K- ketjun kaupoissa? Ja toki myös sama kysymys muiden ketjujen myyjille.

Olen kuullut, että on kiellettyä käydä kilpailevien ketjujen myymälöissä ostoksilla.

Itse olin k kaupassa töissä enkä ikinä ole kuulllut kieltoa käydä kilpailevassa. Oma aika oma tahto.

Vierailija
4/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuivapesu oikeasti toimii? Mitä ainetta ja menetelmää siinä käytetään?

Vierailija
5/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ostoksensa saa tehdä ihan missä haluaa.

Vierailija
6/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijät! Minkä takia toimeentulotuki mene heti maksuun päätöksen synnyttyä?

Vierailija
7/7 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko poliitikot ammattilaisia? Jos ovat, niin miksi joudun maksamaan joidenkin Suomessa lomailut?