Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
761/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään ohjelmaan päässeistä naisista ole minun silmiin ruma. Se kuka on heistä viehättävin, on täysin katsojan silmissä. Kyllä tuolla kadulla tulee vastaan ihan oikeasti rumia ihmisiä rasvaisine hiuksineen jne. Itse ainakaan viittisi haukkua ketään näistä naisista rumaksi, tai sitten minun pitäisi olla todellinen kaunotar itse, jos voisin heitä rumaksi väittää.

Vierailija
762/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt tosi paljon Heidi-Mariasta tähän jaksoon asti, mutta nyt yhtäkkiä sain hänestä jokseenkin päällepäsmärimäisen vaikutelman. Kun olivat kalassa Tomin kanssa, pinnan alta pilkahteli toisinaan todellinen pirttihirmu ja äänensävy oli toisinaan aika tyly. Olipa yllätys.

Erickille ei kyllä sovi kukaan noista naisista. No, hänelle varmaan ohjelman päätteeksi tulee jono Suomi-tyttöjä oven taakse, sitten on kyllä valinnanvaraa ja deittailtavaa.

Jesse valitsee Idan ja niin kuuluukin. Tiia on ihme tosikko, Satu taas täysin kieli- ja puhetaidoton vahanukke.

Aika selvää ketkä putoavat ensi jaksossa.

Heidi-Maria ei ole mitään pirttihirmua nähnytkään! Tiia sen sijaan on selkeä sellainen.

Tämä on ainoa, josta olen kanssasi samaa mieltä:

"Jesse valitsee Idan ja niin kuuluukin. Tiia on ihme tosikko, Satu taas täysin kieli- ja puhetaidoton vahanukke."

Toisaalta H-M itse sanoi alkuvaiheessa Tomille, että hänellä on taipumusta määräillä (tee näin, älä tee noin), mutta hän yrittää päästä siitä tavasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tässä ohjelmassa se, että ohjelmaa katsoessa käy ilmi että valtaosa tapahtumista tapahtuu kameroiden ollessa toisaalla. Ohjelmaan on valittu tylsiä ja teennäisiä kohtia ja todellinen ihmissuhteiden muodostuminen tapahtuu kameroiden sammuttua. Ja kokonaisten jaksojen omistaminen "eliminaatiolle" on aivan naurettavaa ja tylsää. Ei se nyt niin aikaavievä prosessi ole ilmoittaa muutamalle tytölle että morjens. Enemmän oltaisi voitu kuvata sellaista vapaa-ajan hengailua, koska jännimmät jutut selkeästi on tapahtuneet silloin.

Vierailija
764/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en myöskään tajua treffeistä valittamista. Yhyy, antaisi varmaan aika paljon paremman kuvan jos lähtisi hymyssä suin tekemään mitä vaan. Noiden äijien seuranhan se pitäisi pääasia olla, ei minkään fancyjen puitteiden...

No jos seura ei vaan enää riitä, olis kiva jos puitteilla olisi jotain annettavaa. Kaikkihan eivät voi lähteä nostelemaan tuolta kesken ohjelmanteon.

Vierailija
765/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kovin spontaania porukkaa.Erickin naisilla vääntöä deiteistä.Ihme niuhottamista.Samoin H-M "Kyllä se pyöräily ois ollu mun juttu ja blaablaa." Hyvänen aika,eikö joskus oo kiva kokeilla kokeilla uusiakin asioita!

Mä oisin kyllä INNOISSANI lähtenyt Erickin kanssa telttaretkelle.💋 ❤️

Vierailija
766/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkoi tympiä Essi-Marian vinkuminen siitä, kun ei päässytkään yön yli treffeille. Jäi semmonen kuva, että on vähän turhankin omistushaluinen, päällekäyvä, ja ennenkaikkea varma omasta asemastaan. Aijemmin olen hänestä pitänyt. Jos saisin päättää, toivoisin Essin, Iidan ja Nooran voittavan.

Vierailija
767/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tää saa moljoona alapeukkua, mutta mua ärsyttää H-M:n tanttamaisuus. Vaatteet, meikit ja etenkin se kouvolatukka. eikä edes ulkonäkö, vaan se takakierä luonne. Jäljellä olevista tytöistä Sadun ja Tiian kanssa ainoa, jonka kanssa en taatusti tulisi toimeen. Sorrrrry

Vierailija
768/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tää saa moljoona alapeukkua, mutta mua ärsyttää H-M:n tanttamaisuus. Vaatteet, meikit ja etenkin se kouvolatukka. eikä edes ulkonäkö, vaan se takakierä luonne. Jäljellä olevista tytöistä Sadun ja Tiian kanssa ainoa, jonka kanssa en taatusti tulisi toimeen. Sorrrrry

Mäkin tykkäsin Heidi-Mariasta aluksi.Varmasti oikeassa elämässä tosi mukava mutta tietyt ärsyttävät maneerit varsinkin näihin pätkiin saatu hyvin purkitettua.Sellanen "Ahahahah" nauru joka välissä ja jotenkin ärsyttävän avuttoman ja tyttömäisen oloinen välillä.Kokoajan jauhaa että "I'm really difficult" ja kaikkea muuta negatiivista itsestään.

Joku muu hiusmalli pukisi paljon paremmin. Tässä ketjussa näyttää olevan pidetyin henkilö kun on niin herttainen,mutta mua alkanut ärsyttää puhetapaa myöten.

Vierailija
769/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkäsin Heidi-Mariasta aluksi.Varmasti oikeassa elämässä tosi mukava mutta tietyt ärsyttävät maneerit varsinkin näihin pätkiin saatu hyvin purkitettua.Sellanen "Ahahahah" nauru joka välissä ja jotenkin ärsyttävän avuttoman ja tyttömäisen oloinen välillä.Kokoajan jauhaa että "I'm really difficult" ja kaikkea muuta negatiivista itsestään.

Joku muu hiusmalli pukisi paljon paremmin. Tässä ketjussa näyttää olevan pidetyin henkilö kun on niin herttainen,mutta mua alkanut ärsyttää puhetapaa myöten.

Oon miettiny että oonko ainoa jonka mielestä Noora on tosta porukasta kivoimman oloinen... ei ehkä mikään iso ja räiskyvä persoona mut se ei ainakaan heti ekoilla treffeillä vikissyt olevansa epävarma eikä voi ottaa kohteliasiuuksia ja bla bla bla niinkuin jossain pihakeinussa Heidi-Maria taisi sanoa? Noora on jotenki fiksun ja tasapainoisen oloinen.

Vierailija
770/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen osallistuja ole valittu tähän sen perusteella että ovat erilaisia, jotta kaikilla katsojilla olisi omat suosikit ja inhokit... niinhän se roolitus yleensä tapahtuu. 

Ja katsojat tuskin näkevät puoliakaan siitä mitä on oikeasti tapahtunut kuvausten aikana, kuten täälläkin on jo sanottu. Nyt mennään aika mustavalkoisilla "pirttihirmu", "ihan kiva", "tyrkky", "älykkö" ja "bimbo" vaikutelmilla.  

Vierailija
771/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kovin spontaania porukkaa.Erickin naisilla vääntöä deiteistä.Ihme niuhottamista.Samoin H-M "Kyllä se pyöräily ois ollu mun juttu ja blaablaa." Hyvänen aika,eikö joskus oo kiva kokeilla kokeilla uusiakin asioita!

Mulle tuli mieleen, että Katariina kieltäytyi siksi jo lähtökohtaisesti telttailuyöstä, että ei ollut valmis viettämään yötä Erickin kanssa. Täysin ymmärrettävää, jos näin oli.

Vierailija
772/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen formaatti, todella.

Kolme kotimaassaan ei-niin-suosittua, hyvin mitättömän näköistä tavisjantteria lähetetään Suomeen lääppimään ja kourimaan auliita, toistensa kanssa kilpailevia tyttöjä. Moraalitonta touhua.

Nuo poikamiehethän varmaan on olleet suorastaan ylimmässä taivaassa: tuon näköisillä hemmoilla ei Amerikassa juurikaan kysyntää ole vai onko joku pysähtynyt miettimään, miksi ihmeessä suositut ja halutut poikamiehet ylipäätään edes viitsisivät tulla Suomeen asti deittailemaan naisia, tyttöjä, jotka on heitä varten järjestetty....? Niinpä.

Erick on noista kolmesta ehkä ainoa, jolla on voinut olla jonkinlaista kysyntää myös Atlantin toisella puolella. Melkein tekisi mieli veikata, että ainakin Jesse ja Tom on olleet melko kokemattomia pikkupoikia ennen näitä Suomen karjamarkkinoita. Nyt varmaan löytyy kokemusta, paljonkin. Kiitos Ylen tuotannolle ja lukuisille kameroiden ulkopuolisille treffeille... Tilaisuushan tunnetusti tekee varkaan.

Vierailija
773/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kotimaassaan ei-niin-suosittua, hyvin mitättömän näköistä tavisjantteria lähetetään Suomeen lääppimään ja kourimaan auliita, toistensa kanssa kilpailevia tyttöjä. Moraalitonta touhua.

Nuo poikamiehethän varmaan on olleet suorastaan ylimmässä taivaassa: tuon näköisillä hemmoilla ei Amerikassa juurikaan kysyntää ole vai onko joku pysähtynyt miettimään, miksi ihmeessä suositut ja halutut poikamiehet ylipäätään edes viitsisivät tulla Suomeen asti deittailemaan naisia, tyttöjä, jotka on heitä varten järjestetty....? Niinpä.

Erick on noista kolmesta ehkä ainoa, jolla on voinut olla jonkinlaista kysyntää myös Atlantin toisella puolella. Melkein tekisi mieli veikata, että ainakin Jesse ja Tom on olleet melko kokemattomia pikkupoikia ennen näitä Suomen karjamarkkinoita. Nyt varmaan löytyy kokemusta, paljonkin. Kiitos Ylen tuotannolle ja lukuisille kameroiden ulkopuolisille treffeille... Tilaisuushan tunnetusti tekee varkaan.

Mikäs sua nyt riepoo? :D Mitäs hiton väliä sillä on, miten "suosittuja" miehet ovat jossain joidenkin muiden naisten joukossa. Näitä ohjelmaan osallistuneita naisia kiinnosti, ja ihan vapaaehtoisesti ja omasta halustaan aikuiset naiset pussailivat miesten kanssa, turhaan huolehdit. Sitä paitsi esimerkiksi Tomillahan oli siellä kotonakin naisia, jotka kertoivat olevansa kiinnostuneita, mutta Tomia vain ei kiinnostanut. 

Vierailija
774/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitäisi järjestää aivan toisin päin. Suomalaiset miehet valitsevat amerikkalaisia playboy-stripparinaisista parhaat. Naisista Suomessa on pula, eikä miehistä.

Ja nyt joku feministi tästä suuttuu ja hyökkää kimppuuni kuin verikoira. Totuus on se, että suomalainen mies se on joka tässä maassa kärsii eivätkä naiset. Naisille tuodaan Irakin ihmeitäkin tuhansittain tarjolle, mitä miehille tuodaan? Aivan. Ei mitään.

Kuvottava ohjelma ja kuvottavaakin kuvottavampi idea. Sentään minä olen vielä suomalainen nainen ja pidän suomalaisten miesten puolia. Huojentava seikka kuitenkin asiassa oli se, että nämä amerikkalaiset ovat edes amerikansuomalaisia. Se huojentaa.

Vierailija
775/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen, että Katariina kieltäytyi siksi jo lähtökohtaisesti telttailuyöstä, että ei ollut valmis viettämään yötä Erickin kanssa. Täysin ymmärrettävää, jos näin oli.

Olen samaa mieltä! Katariina vaikuttaa melkein ainoalta, jolla on jotain ajatuksia ja mielipiteitä... ja oli ainoa joka uskalsi sanoa jotain kun Tanja alkoi valittamaan treffeistä jotka Erick oli heille valinnut! Ja täällä on myös sanottu että olisi tylsä. Mulla on sellainen fiilis, että hänestä löytyy myös villi puoli (tuli heti mieleen musiikkimausta ja myös tyylistä jolla pukeutuu). Varmaan ajattelee, että jos Erick on hänestä kiinnostunut niin saa myös nähdä vähän vaivaa sen eteen. Vaikuttaa fiksuimmalta ja itsenäisemmältä kuin kukaan muu. Viihtyy ja hymyilee Erickin seurassa, mutta ei tunnu kikattelevan ihan mille tahansa. Ehdoton suosikki! Osaako joku sanoa onko asunut ulkomailla tai jotain? 

Vierailija
776/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

marja-liisa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitäisi järjestää aivan toisin päin. Suomalaiset miehet valitsevat amerikkalaisia playboy-stripparinaisista parhaat. Naisista Suomessa on pula, eikä miehistä.

Ja nyt joku feministi tästä suuttuu ja hyökkää kimppuuni kuin verikoira. Totuus on se, että suomalainen mies se on joka tässä maassa kärsii eivätkä naiset. Naisille tuodaan Irakin ihmeitäkin tuhansittain tarjolle, mitä miehille tuodaan? Aivan. Ei mitään.

Kuvottava ohjelma ja kuvottavaakin kuvottavampi idea. Sentään minä olen vielä suomalainen nainen ja pidän suomalaisten miesten puolia. Huojentava seikka kuitenkin asiassa oli se, että nämä amerikkalaiset ovat edes amerikansuomalaisia. Se huojentaa.

Nainenpa olet hyvinkin... :D Ihan päätön vuodatus. Tarjottimellako niitä kumppaneita pitäisi tuoda nokan eteen, että suomalainen mies sellaisen itselleen saisi? Miksei mies voi mennä sellaista lähteä itse ulkomailta hakemaan? Vai eikö miehen oma taso riitä? Ja miten se "huojentaa", että kyse on amerikansuomalaisista? Ettei puhtoinen geeniperimämme saastuisi? :D

Vierailija
777/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Katariina vaikuttaa melkein ainoalta, jolla on jotain ajatuksia ja mielipiteitä... ja oli ainoa joka uskalsi sanoa jotain kun Tanja alkoi valittamaan treffeistä jotka Erick oli heille valinnut! Ja täällä on myös sanottu että olisi tylsä. Mulla on sellainen fiilis, että hänestä löytyy myös villi puoli (tuli heti mieleen musiikkimausta ja myös tyylistä jolla pukeutuu). Varmaan ajattelee, että jos Erick on hänestä kiinnostunut niin saa myös nähdä vähän vaivaa sen eteen. Vaikuttaa fiksuimmalta ja itsenäisemmältä kuin kukaan muu. Viihtyy ja hymyilee Erickin seurassa, mutta ei tunnu kikattelevan ihan mille tahansa. Ehdoton suosikki! Osaako joku sanoa onko asunut ulkomailla tai jotain? 

Mielestäni kata sanoi asuneensa ulkomailla kun oli puhetta mahdollisesta Amerikkaan muutosta

Vierailija
778/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tässä ohjelmassa se, että ohjelmaa katsoessa käy ilmi että valtaosa tapahtumista tapahtuu kameroiden ollessa toisaalla. Ohjelmaan on valittu tylsiä ja teennäisiä kohtia ja todellinen ihmissuhteiden muodostuminen tapahtuu kameroiden sammuttua. Ja kokonaisten jaksojen omistaminen "eliminaatiolle" on aivan naurettavaa ja tylsää. Ei se nyt niin aikaavievä prosessi ole ilmoittaa muutamalle tytölle että morjens. Enemmän oltaisi voitu kuvata sellaista vapaa-ajan hengailua, koska jännimmät jutut selkeästi on tapahtuneet silloin.

Niille jotka haluaa tirkistelyä on sitte omat ohjelmat missä kettu menee koloon ja jengi hölmöilee jurrissa. Täällähän kauhusteltuin jo samassa ammeessa oloa ja pussailua!

Vierailija
779/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt tosi paljon Heidi-Mariasta tähän jaksoon asti, mutta nyt yhtäkkiä sain hänestä jokseenkin päällepäsmärimäisen vaikutelman. Kun olivat kalassa Tomin kanssa, pinnan alta pilkahteli toisinaan todellinen pirttihirmu ja äänensävy oli toisinaan aika tyly. Olipa yllätys.

Erickille ei kyllä sovi kukaan noista naisista. No, hänelle varmaan ohjelman päätteeksi tulee jono Suomi-tyttöjä oven taakse, sitten on kyllä valinnanvaraa ja deittailtavaa.

Jesse valitsee Idan ja niin kuuluukin. Tiia on ihme tosikko, Satu taas täysin kieli- ja puhetaidoton vahanukke.

Aika selvää ketkä putoavat ensi jaksossa.

Heidi-Maria ei ole mitään pirttihirmua nähnytkään! Tiia sen sijaan on selkeä sellainen.

Tämä on ainoa, josta olen kanssasi samaa mieltä:

"Jesse valitsee Idan ja niin kuuluukin. Tiia on ihme tosikko, Satu taas täysin kieli- ja puhetaidoton vahanukke."

Ei varmasti pirttihirmu olekaan, mutta kuten sanoin: *toisinaan* sellainen luonteenpiirre *pilkahti* esiin, kun olivat kalastamassa. En ole väittänyt Heidi-Mariaa pirttihirmuksi, väitin että pidin hänestä kovasti aluksi ja nyt sain yhdestä kohtauksesta  rivien välistä sekä elekielestä hämmentävän uuden käsityksen.

Missään nimessä mitään deittailuja ei saisi tapahtua kameroiden ulkopuolella. Tosi amatöörimäisesti tehty ohjelma!

Vierailija
780/1792 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan joskus samanlaisen poikaystävän kuin Erick. Fiksun, mutta kuitenkin tommosen, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja joka osaa hullutella.