Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Minä sain kyllä sellaisen kuvan, että Jesse oli jo heilutellut peittoa Sadun kanssa. Oli sen verran hellää ja intiimiä meininkiä. Ällö mies kaiken kaikkiaan. Pakko imutella ihmisten keskelläkin. Yäk.
Tiia vaikuttaa tosi ärsyttävältä. Yksi niistä ihmisistä, joista näkee jo viiden minuutin perusteella, ettei heidän kanssaan haluaisi olla missään tekemisissä.
Erick vaikuttaa tosi kivalta. Selvästi synkkaa Katariinan ja Essin kanssa. Epäilen, että kallistuu lopulta Essiin päin. Essi on kyllä tosi mukavan oloinen.
Tomista ei oikein ota selvää.
Mitä väliä miten hyvin Satu puhuu suomea? Tavoite on päästä amerikansuomalaisen kanssa kimppaan joka ei osaa oikein sanaakaan suomea.
Ehkä Satun hiljaisuus johtuu juuri jonkinlaisesta jännittämisestä joka sitten heijastuu puheeseenkin? Itse nimittäin olen ihan samanlainen: jännittävässä, vieraassa tilanteessa itselleni vieraiden ihmisten seurassa, harkitsen sanojani ja takeltelen ja punastelen todella helposti. Onneksi olen nykyisin saanut avun propralista.
Yrittäkää siis ihmiset ymmärtää kanssaihmisten puutteita ja heikkouksia: kaikki ei vaan ole niin rohkeita ja itsevarmoja! Kukaan ei voi tietää, millaisia arpia itse kukin sielussaan kantaa.
Miettikää kuinka itsevarmoja te pystyisitte olemaan TV-kameroiden ja vieraiden ihmisten seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi tyttö (en muista nimeä) niin kovasti yritti tuoda esille, ettei ole mikään kiusaajatyyppi? Kun siis puhui Satun jäämisestä porukan ulkopuolelle. Muutenkin koko ajan tuo tyttökolmikko halaili keskenään ja vaikutti siltä, ettei sitä Satua edes yritetty ottaa mukaan joukkoon. Jotenkin tuntuu, että noita muita naisia harmittaa se, ettei Satu ilmeisesti niin suoraan kerro, mitä ovat kahdenkeskisillä treffeillä Jessen kanssa tehneet. Satu vaikuttaa ujolta. Ehkä muita vituttaa, että hiljainen ja ujo Satu viehättää Jesseä? Kovaääniset naiset eivät yleensä kestä jos se seinäruusu saakin huomiota.
No hei kamoon, muut tytöt on "koviksia stadilaisia", itsetietoisia pääkaupunkiseudun tyttöjä. Yks on Satu-prinsessa Joensuusta. Puhuu karjalanmurretta, eikä ole sieltä ekstrovertimmästä päästä muutenkaan. Sanaton body language, viipyilevät katseet - siinä Sadun valttikortit sen ilmeisen lisäksi.
Muuta en osaa sanoa mutta kiinnittikö kukaan muu huomiota että Sadulla oli aivan TÖRKEÄT itseruskettava rajat käsissä... Mahtavaa ainetta selkeesti kun värjää sormien välit oranssiksi mutta muuten koko mimmi on valkoinen kuin lakana. :DDD
Jacuzzi kirjoitti:
Vieläkin ihmetyttää Jessen ekat treffit kylpyammeessa. Eilen nähtiin et paikassa oli myös poreallas...ehkä olisi ollut vähemmän nolo paikka!
ehkä ideana oli tuoda hienoja kesäisiä merimaisemia katsojille?
Kuka puusilmä stailaa Kukkohovin? Aivan järkyttäviä halvan näköisiä teinirytkyjä :o
EN lukenut ketjua ihan loppuun, mutta huomasko kukaan eilisessä jaksossa miten SAIRAAN ohuet jalat Sadulla oli? Siinä kun kävelivät käsi kädessä sitä laituria pitkin muiden tyttöjen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vartaloista puheenollen.
Mun mielestä Idalla on ihan mielettömän hyvä kroppa. En ajatellut näin ennen eilistä jaksoa..Ehkä eilen sillä(ja muillakin tytöillä)oli omat vaatteet päällä ja siksi ei mitään epäedullisia makkarankuori viritelmiä henkkamaukasta. Jotenkin sellanen tyttömäinen,luonnollinen,hoikka mutta isotissinen tyyliin Scarlett Johansson.Ja pilkettä silmäkulmassa ja ilmeisesti kypsempi kuin nää muut vanhemmat typyt jotka oli samantien pussailemassa.
Satu on mun mielestä barbimainen,Idassa on hehkua 😽
Joo, Ida on kaikin puolin aivan liian tasokas leidi Jessen kaltaiselle limanuljaskalle, hyvä ettei lähtenyt pussailemaan tv:ssä.
Mikä siinä Idassa nyt niin maagista on? Lapsellinen ja kamalat hiukset! Se letti 😷
Kivat jalat kyllä ja kiva luonnonlapsi, mutta ei mitenkään ihastuttava ja valloittava... Onko kaikki Idan itsensä kirjoittamia? 😂
Noi vaatteet.apua . Silmiin sattuu. Suurimman osan omat vaatteet ok, mutta noi mekot juontajalla ja kilpailijoilla. Kauheita makkarankuoria, lumppumittaista ja halpa hautajaistunnelma keskellä kesää, kun koko porukka mustassa trikoossa. Kaikki juontajan vaatteet olleet tähän mennessä hyviä esimerkkejä "älä tee näin" -vaatteista, ja ekassa jaksossa oli sentään monta vaatekertaa. Leikkaukset korostaa vartalon heikkouksia, ja piilottaa parhaat puolet.
Musta toi Anni on kyl vähän liian ärsyttävä.. Yrittää vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
EN lukenut ketjua ihan loppuun, mutta huomasko kukaan eilisessä jaksossa miten SAIRAAN ohuet jalat Sadulla oli? Siinä kun kävelivät käsi kädessä sitä laituria pitkin muiden tyttöjen luokse.
Ihan normaalin tiukat, kauniit ja terveet, liikunnallisen ihmisen jalat, jolla ei ole suuria lihasmassa tavoitteita. Herättää kateutta mm.paksujalkaisissa suomalaisnaisissa ja huonon partnerin valinneissa miehissä.
Hahhah, katsoin ruudusta klipin, jossa Ida kieltäytyy suutelemasta Jesseä, kun en vielä ole nähnyt tuota jaksoa. Ennen klipin pyörimistä tuli mainosvideo lääkkeestä huuliherpestä vastaan. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, katsoin ruudusta klipin, jossa Ida kieltäytyy suutelemasta Jesseä, kun en vielä ole nähnyt tuota jaksoa. Ennen klipin pyörimistä tuli mainosvideo lääkkeestä huuliherpestä vastaan. :D :D
Hups, siis katsomosta!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Idassa nyt niin maagista on? Lapsellinen ja kamalat hiukset! Se letti 😷
En mäkään ymmärrä... Tähän asti olen vaan tuijottanut kaikkia Idan fanituskommenttien yläpeukkuja ja miettinyt, että olenko oikeesti ainoa joka ei näe tytössä mitään erikoista. Hukkuu massaan katukuvassa.
Ilkeän oloisia nuo kolme Jessen naista, jotka yrittävät sulkea Sadun pois joukostaan. Se yksiki (Tiia) selitteli, että hän ei ainakaan halua että Satu olis erillään muista, että ei ole semmoinen ihminen, joka ei ota mukaan porukkaan.
Öööö...no kyllä ainakin kun itse katselin sen kolmikon (Tiia, Ida ja Eveliina) touhuja, miten roikkuivat toisissaan kiinni ja hihittelivät, niin kyllä sellaiseen tyttöporukkaan on aivan hemmetin vaikea mennä mukaan Sadun tai kenenkään. Että eipä nuo tytöt anna edes mitään saumaa Sadulle tulla mukaan joukkoon.
Olen itse joutunut tuollaisten vastaavien tyttöporukoiden poissulkemaksi. Ollaan muka että "ei me mitään pahaa tarkoiteta, kyllä ME halutaan olla kaikkien kavereita". Mutta tosiasiassa ollaan niin tiiviisti vain keskenään että ei siihen pääse, eikä mitenkään edes osoiteta huomiota muille.
rhtgs kirjoitti:
Ilkeän oloisia nuo kolme Jessen naista, jotka yrittävät sulkea Sadun pois joukostaan. Se yksiki (Tiia) selitteli, että hän ei ainakaan halua että Satu olis erillään muista, että ei ole semmoinen ihminen, joka ei ota mukaan porukkaan.
Öööö...no kyllä ainakin kun itse katselin sen kolmikon (Tiia, Ida ja Eveliina) touhuja, miten roikkuivat toisissaan kiinni ja hihittelivät, niin kyllä sellaiseen tyttöporukkaan on aivan hemmetin vaikea mennä mukaan Sadun tai kenenkään. Että eipä nuo tytöt anna edes mitään saumaa Sadulle tulla mukaan joukkoon.
Olen itse joutunut tuollaisten vastaavien tyttöporukoiden poissulkemaksi. Ollaan muka että "ei me mitään pahaa tarkoiteta, kyllä ME halutaan olla kaikkien kavereita". Mutta tosiasiassa ollaan niin tiiviisti vain keskenään että ei siihen pääse, eikä mitenkään edes osoiteta huomiota muille.
Ööh... Nuo kaikki naiset ovat tunteneet toisensa pari päivää. Ei siinä mitään kaveriporukoita ole ehtinyt syntyä.
Jos muut naiset yrittävät tutustua myös kilpakumppaneihinsa ja olla myös heidän kavereitaan ja yksi ei osoita mitään kiinnostusta mihinkään muihin kuin mieheen, niin ei ihme, että jää seurueesta. Satu on täysin eriluonteinen kuin muut tytöt, häntä kiinnostaa vain mies. Eikä se ole mitenkään muiden tyttöjen vika!
En tarkoita murretta, tämä olisi tietysti pitänyt tajuta mainita kun ollaan av:lla... Joo, kuulen sieltä murteen ja osaan niitä pari itsekin. Tiedoksesi, että puheentuottamisessa voi olla ongelmia, vaikka olisi muuten ihan fiksu ihminen - tiedän itsekin yhden korkeakouluopiskelijan, jonka puheesta kukaan ei saa selvää.
Tarkoitan sitä, miten vaivalloista Satun on selvästi saada kokonaisia lauseita muodostettua. Sanojen välissä on taukoja, vokaalit ovat kummallisia tai puuttuvat kokonaan, puhe ei ole sujuvaa ja luontevaa. Ikään kuin ei olisi natiivi suomen kielen puhuja lainkaan.