Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
401/1792 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei milään yllätys tuo Tom&punapää. Molemmilla ns. naimanaamat.

Vierailija
402/1792 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse ja Tiia sopisivat parhaiten yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia ja Jesse on yhtä itsekeskeisiä eikä Tiia nostaisi Jesseä millekään jalustalle. Niitä on hauskin seurata. Tiia on ihanan rento.

Vierailija
404/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiiiiin surettaa tuo Satu. Ihan kuin suora asetelma Tuhkimosta: Tuhkimo ja kolme ilkeää sisarpuolta. :(

Tulee ihan omat kiusaamiskokemukset koulu- ja työmaailmasta mieleen.

Huvittavaa miten "kiusattua" ja "syrjittyä" aina syyllistetään: "kun sen pitäisi ottaa enemmän kontaktia meihin". Ihan kuin Satun pitäisi muuttua ja muovaantua enemmän näiden tyttöjen kaltaiseksi, että hänet suvaittaisiin hyväksyä.

Toivon, todella, että Jesse tajuaa ottaa Sadun mukaansa.

Vierailija
405/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen tyttökolmikon täytyy pakolla saada Satu mukaan porukkaan? Jos Satu itse haluaa jäädä porukan ulkopuolelle, niin miksei niin anneta tapahtua? Ei se ole kiusaamista, jos muu porukka kuitenkin antaa ymmärtää, että "on ok" tulla mukaan halutessaan. Tuosta saa sen kuvan, että tuo kolmikko supistelee yhdessä siitä, että kun Satu jää ulkopuoliseksi ja sitten heitä ärsyttää siinä jokin. Miksei vaan voi antaa asian olla? Antaa toisen olla yksin, jos ei ole tullut hankkimaan lisää kavereita.

Kyllähän tuosta huomaa, että nuo kolme ovat samalla aaltopituudella ja Satu ei vaan sovi porukkaan. Kyllä minustakin tuntuu tyhmältä yrittää teeskennellä olla osa jotakin samankaltaista tyttöporukkaa, jos itse en koe mitään samankaltaisuutta heidän kanssaan. Kyllä silloin mieluummin jää yksin kuin yrittää hymyillä muiden jutuilla ja teeskennellä olevansa jotenkin mukana.

Vierailija
406/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihmetyttää Jessen ekat treffit kylpyammeessa. Eilen nähtiin et paikassa oli myös poreallas...ehkä olisi ollut vähemmän nolo paikka!

Vierailija
407/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärtänyt Tomin ajatustenjuoksua, että miksi se pyysi Noran kanssaan salaisesti kylpemään, vaikka sanoi pitävänsä Heidi-Mariasta eniten? Toisaalta mua vähän epäilyttää koko kylpemisen spontaanius, lieneekö ollut tuotannon idea tuoda kilttiin ja kohteliaaseen Tomiin enemmän "särmää". Kai ne olisi paljuun päässeet hiipimään päivän kuvausten jälkeenkin, jos olisi halunneet.

Vierailija
408/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Erick muistuttaa ihan Savage Gardenin Darren Hayesia nuorempana :)

Vierailija
409/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas Satusta tulee mieleen epävarma tyttö, joka ei halua tutustua muihin koska näkee heidät kilpailijoina, ja yrittää kyhnyttää miehen ympärillä ja uhriutumalla luoda epäluuloa Jessen ja muiden tyttöjen väliin. Ida oli loistava, varmaan itsekin ymmärtää että saa kyllä halutessaan Jesee paremmankin miehen. Uskon että pleijeriJösse kyllästyy pian epäluontevsan ritarinrooliinsa ja valitsee lopulta Tiian. Tiia iloitsee voitosta ja saa kädet täyteen töitä, mieshän on koko ajan hokenut että naisen homma on "pitää hänet ruodussa" .

Vierailija
410/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas Satusta tulee mieleen epävarma tyttö, joka ei halua tutustua muihin koska näkee heidät kilpailijoina, ja yrittää kyhnyttää miehen ympärillä ja uhriutumalla luoda epäluuloa Jessen ja muiden tyttöjen väliin. Ida oli loistava, varmaan itsekin ymmärtää että saa kyllä halutessaan Jesee paremmankin miehen. Uskon että pleijeriJösse kyllästyy pian epäluontevsan ritarinrooliinsa ja valitsee lopulta Tiian. Tiia iloitsee voitosta ja saa kädet täyteen töitä, mieshän on koko ajan hokenut että naisen homma on "pitää hänet ruodussa" .

Mulle taas tulee Sadusta mieleen sellainen epävarma ja ujo maalaistyttö, jolla ei ole mitään yhteistä näiden cheerleader-tyylisten, hyväosaisten kaupunkilaistyttöjen kanssa. Tytöt lisäksi kokevat vartaloltaan paremman näköisen Sadun vakavastiotettavana kilpailijana eikä tilannetta varmasti helpota sekään, ettei Satu suostu mukautumaan enemmistön tyyliin ja tapoihin vaan on oma hiljainen itsensä.

Jotkut vaan ihan aidosti on hiljaisempia ja pidättyväisempiä täysin vieraassa porukassa, itsekin vapaudun ja rohkaistun vasta jonkun ajan päästä. Sitä ennen tarkkailen tilannetta ja enemmänkin kuuntelen. Eikä mikään voi olla feikimpää, kuin pakottaa itsensä nauramaan kanalauman tyhjänpäiväisille vitseille joita ei pidä hauskoina.

Vierailija
411/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida käytti klassisen "I´m still virgin" kortin ja ei imutellut Jessen kanssa koettaen laukaista saalistusvietin ja rauhoittaa pleijerin ritarilliseksi babysitteriksi. En usko että tehoaa, koska ohjelma idea on että tyttöjen tulee jahdata unelmavävyä eikä toisinpäin. Jesse  valitsee Tiian ja Satun.

Vierailija
412/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloista puheenollen.

Mun mielestä Idalla on ihan mielettömän hyvä kroppa. En ajatellut näin ennen eilistä jaksoa..Ehkä eilen sillä(ja muillakin tytöillä)oli omat vaatteet päällä ja siksi ei mitään epäedullisia makkarankuori viritelmiä henkkamaukasta. Jotenkin sellanen tyttömäinen,luonnollinen,hoikka mutta isotissinen tyyliin Scarlett Johansson.Ja pilkettä silmäkulmassa ja ilmeisesti kypsempi kuin nää muut vanhemmat typyt jotka oli samantien pussailemassa.

Satu on mun mielestä barbimainen,Idassa on hehkua 😽

Vierailija
413/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä siitä että Ida käyttäytyi fiksusti eilen. Jesse oli vain "että minun täytyy ottaa vielä hänestä selvää". Riittääkö Jesselle tälläinen deittailu ilman pusuja,tiedä sitten.Ainakin se mitä Jesse eilen sanoi,niin jatkoon menis tällä tietoa Satu ja Tiia.

Vierailija
414/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärtänyt Tomin ajatustenjuoksua, että miksi se pyysi Noran kanssaan salaisesti kylpemään, vaikka sanoi pitävänsä Heidi-Mariasta eniten? Toisaalta mua vähän epäilyttää koko kylpemisen spontaanius, lieneekö ollut tuotannon idea tuoda kilttiin ja kohteliaaseen Tomiin enemmän "särmää". Kai ne olisi paljuun päässeet hiipimään päivän kuvausten jälkeenkin, jos olisi halunneet.

Vaikutti kyl niin käsikirjoitetulta tapahtumalta. Ensin Tom mainitsee treffeillä että voitais nähdä "ilman kameroita" ja sitten ylläri ylläri;kamerat kuvaavat ihan vieressä kun Noran ikkunaan heitetään kiviä. Tytöt asuvat vielä kimppakämpissä, että mitä mahtoi Noran kämppis ajatella näistä "salaisista" treffeistä?!!

Vierailija
415/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tulee Sadusta mieleen sellainen epävarma ja ujo maalaistyttö, jolla ei ole mitään yhteistä näiden cheerleader-tyylisten, hyväosaisten kaupunkilaistyttöjen kanssa. Tytöt lisäksi kokevat vartaloltaan paremman näköisen Sadun vakavastiotettavana kilpailijana eikä tilannetta varmasti helpota sekään, ettei Satu suostu mukautumaan enemmistön tyyliin ja tapoihin vaan on oma hiljainen itsensä.

Jotkut vaan ihan aidosti on hiljaisempia ja pidättyväisempiä täysin vieraassa porukassa, itsekin vapaudun ja rohkaistun vasta jonkun ajan päästä. Sitä ennen tarkkailen tilannetta ja enemmänkin kuuntelen. Eikä mikään voi olla feikimpää, kuin pakottaa itsensä nauramaan kanalauman tyhjänpäiväisille vitseille joita ei pidä hauskoina.

Toki tuokin voi olla totta. Jotenkin vaan tulee hänestä sellainen peura ajovaloissa -fiilis että ihmettelen et hän on edes pyrkinyt ohjelmaan, jos on kovin herkkä tyttö niin ton äijän kanssa ja tuossa konseptissa kyllä helposti satuttaa itsensä. Vaikuttaa muutenkin liian mustasukkaiselta multitreffailupeliin, olisin sitä itsekin (vaikka ujo en ole) enkä koskaan lähtisi leikkiin mukaan.

Vierailija
416/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti kyl niin käsikirjoitetulta tapahtumalta. Ensin Tom mainitsee treffeillä että voitais nähdä "ilman kameroita" ja sitten ylläri ylläri;kamerat kuvaavat ihan vieressä kun Noran ikkunaan heitetään kiviä. Tytöt asuvat vielä kimppakämpissä, että mitä mahtoi Noran kämppis ajatella näistä "salaisista" treffeistä?!!

Tuotantotiimissä olevat miehet huomasivat kuvausten alettua Tomin gaymäiset aspektit ja pakottivat vähäpukeiseen suuteluun hoikan kilpailijattaren kanssa jotta suomen persukatsojat eivät lynkkaisi häntä.

Vierailija
417/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin hämmentynyt siitä miten nopeesti nää kaikki on tosi läheisissä tunnelmissa näiden miesten kanssa. Siis eihän nuo edes tunne toisiaan lähes ollenkaan?  

Keskiverto suomalainen nainen lähtee baarista panemaan parin tunnin tuttavuuden jälkeen. Siihen verrattuna noiden muutaman päivän tuttavuus on ikuisuus.

Vierailija
418/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin hämmentynyt siitä miten nopeesti nää kaikki on tosi läheisissä tunnelmissa näiden miesten kanssa. Siis eihän nuo edes tunne toisiaan lähes ollenkaan?  

Keskiverto suomalainen nainen lähtee baarista panemaan parin tunnin tuttavuuden jälkeen. Siihen verrattuna noiden muutaman päivän tuttavuus on ikuisuus.

No mut noi on selvinpäin ja kuvattavina...

Vierailija
419/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tolla Satulla jotain oikeita ongelmia puheenmuodostamisessa? Ymmärrän vielä huonon englannin, mutta eihän se osaa puhua suomeakaan? Tulee mieleen, että olisi joku kehityshäiriö puheentuottamisessa, kun ei kerta kaikkiaan saa sanoja kunnolla äännettyä edes omalla äidinkielellä. Ei ihme ettei juttele muiden tyttöjen kanssa, itsekin olisin hiljaa jos puhuminen olisi noin vaivalloista ja takertelevaa. Sääliksi käy.

Ida on aivan ihana. Mielestäni Jesse ei edes ansaitse noin ihanaa ja kaunista tyttöä.

Vierailija
420/1792 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tolla Satulla jotain oikeita ongelmia puheenmuodostamisessa? Ymmärrän vielä huonon englannin, mutta eihän se osaa puhua suomeakaan? Tulee mieleen, että olisi joku kehityshäiriö puheentuottamisessa, kun ei kerta kaikkiaan saa sanoja kunnolla äännettyä edes omalla äidinkielellä. Ei ihme ettei juttele muiden tyttöjen kanssa, itsekin olisin hiljaa jos puhuminen olisi noin vaivalloista ja takertelevaa. Sääliksi käy.

Ida on aivan ihana. Mielestäni Jesse ei edes ansaitse noin ihanaa ja kaunista tyttöä.

Onkohan sulla kuullun ymmärtämisessä vikaa? Ei voi olla niin, ettei mitään muita murteita ymmärrä kuin omaansa. Paitsi tietenkin jos siinä omassa kuulossa ja ymmärryksessä on vikaa.. Kaikki eivät vaan näinkään pienessä maassa voi olla samanlaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan