Nyt on kyl ihan sellainen olo, et haluaisin antaa jollekin
Miehelle, mutta mietin vaan, mahdanko edes kelvata. Olen 43-vuotias, aika kokematon, normaalipainoinen, tumma, lyhyttukkainen ja synnyttänyt nainen.
Kommentit (34)
Miksei siitä voi puhua antamisena?
N43
Kyllä kiitos, vaikka useamman kerran
40+ mies
Miten sä olet lapsen saanut, jos olet niin kokematon? Kerran antanut jollekin vai?
Vierailija kirjoitti:
Miten sä olet lapsen saanut, jos olet niin kokematon? Kerran antanut jollekin vai?
Olen ujo ja estoinen itse ehdottelemaan mitään ja mies taas on ollut aika yksiniitinen sängyssä.
N43
Kunpa te naiset tajuaisitte, miten helppoa se saaminen/antaminen teille on. :D
Että mua ärsyttää toi sana "antaminen". Että minä tässä hyväntekijänä jalkoja raotan ja sinun mies pitää olla siitä onnellinen ja kiitollinen.
Tekis kyllä mieli, onhan tuosta puolitoista vuotta viime kerrasta.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa näin, mutta ei kuitenkaan käytännössä. Estoisuus on esimerkiksi asia, joka rajoittaa. Pitäisi olla tarpeeksi kiinnostunut mies, että uskon, että kelpaan. Nuorempanahan niitä riitti, silloin torjuin jokaisen, koska en nauttinut seksistä. Sitten tapahtui jotain ja aloin nauttia, mutta nyt on ollut tuo yksi ja sama kumppani eikä mitään hajua, kiinnostaisinko enää ketään :)
N43
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää toi sana "antaminen". Että minä tässä hyväntekijänä jalkoja raotan ja sinun mies pitää olla siitä onnellinen ja kiitollinen.
Miehenä olet tätä mieltä?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa näin, mutta ei kuitenkaan käytännössä. Estoisuus on esimerkiksi asia, joka rajoittaa. Pitäisi olla tarpeeksi kiinnostunut mies, että uskon, että kelpaan. Nuorempanahan niitä riitti, silloin torjuin jokaisen, koska en nauttinut seksistä. Sitten tapahtui jotain ja aloin nauttia, mutta nyt on ollut tuo yksi ja sama kumppani eikä mitään hajua, kiinnostaisinko enää ketään :)
N43
Olet varattu? sitten ei kiinnosta
5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Olet varattu? sitten ei kiinnosta
5
Joo, se ei estä tuntemasta mitä alkuun kirjoitin. Jos en olisi varattu, en ehkä enää pohtisi asiaa täällä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Naisena.
Minullakin on aina sellainen olo, mutta ei kelpaa kenellekään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinäkin haluaisit antaa jollekin miehelle? Rohkeasti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Naisena.
No mun ei parane olla kovin vaativa, koska olen tosiaan aika silleen kokematon ja vähän rajoittunut ainakin tähän asti. Jos ois estottomampi kumppani niin voisin nähdä ehkä uusia puolia itsessäni.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesSinäkin haluaisit antaa jollekin miehelle? Rohkeasti vaan!
Naiselle. No en vielä ole niin epätoivoinen, että miehelle.
Sinkkumies
Siis antaa mitä? Etkai puhu seksistä antamisena?