Nyt on kyl ihan sellainen olo, et haluaisin antaa jollekin
Miehelle, mutta mietin vaan, mahdanko edes kelvata. Olen 43-vuotias, aika kokematon, normaalipainoinen, tumma, lyhyttukkainen ja synnyttänyt nainen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa te naiset tajuaisitte, miten helppoa se saaminen/antaminen teille on. :D
Periaatteessa näin, mutta ei kuitenkaan käytännössä. Estoisuus on esimerkiksi asia, joka rajoittaa. Pitäisi olla tarpeeksi kiinnostunut mies, että uskon, että kelpaan. Nuorempanahan niitä riitti, silloin torjuin jokaisen, koska en nauttinut seksistä. Sitten tapahtui jotain ja aloin nauttia, mutta nyt on ollut tuo yksi ja sama kumppani eikä mitään hajua, kiinnostaisinko enää ketään :)
N43Olet varattu? sitten ei kiinnosta
5
Joo, se ei estä tuntemasta mitä alkuun kirjoitin. Jos en olisi varattu, en ehkä enää pohtisi asiaa täällä.
N43Siinä tapauksessa painu vittuun.
No hei turha kuvitella oikeasti täältä mitään tärskyjä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää toi sana "antaminen". Että minä tässä hyväntekijänä jalkoja raotan ja sinun mies pitää olla siitä onnellinen ja kiitollinen.
Miehenä olet tätä mieltä?
N43Naisena.
No mun ei parane olla kovin vaativa, koska olen tosiaan aika silleen kokematon ja vähän rajoittunut ainakin tähän asti. Jos ois estottomampi kumppani niin voisin nähdä ehkä uusia puolia itsessäni.
N43
Mutta silti koet että sulla on jotain annettavaa, kun kirjoitat että haluat antaa jollekin? Eikö tässä tapauksessa mies olisi sitten se antava osapuoli ja sä otat mitä/jos saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää toi sana "antaminen". Että minä tässä hyväntekijänä jalkoja raotan ja sinun mies pitää olla siitä onnellinen ja kiitollinen.
N43Naisena.
No mun ei parane olla kovin vaativa, koska olen tosiaan aika silleen kokematon ja vähän rajoittunut ainakin tähän asti. Jos ois estottomampi kumppani niin voisin nähdä ehkä uusia puolia itsessäni.
N43Mutta silti koet että sulla on jotain annettavaa, kun kirjoitat että haluat antaa jollekin? Eikö tässä tapauksessa mies olisi sitten se antava osapuoli ja sä otat mitä/jos saat.
No etkö sä itse koe, että annat pillua? Antessaan saa.
N43
Jos toinen pyytää, mä annan. Jos itse pyydän, mä saan.
Jos mä saan lahjan kaverilta, en kai sano antaneeni sille lahjoittamisen ilon? Kyllä mä sanon että sain lahjan.
Toi oletus että nainen aina antaa ja mies saa on niin väärin. Ei jokainen löysä römpsä ja lahnamakaaminen ole mikään lahja miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Naisena.
N43Mutta silti koet että sulla on jotain annettavaa, kun kirjoitat että haluat antaa jollekin? Eikö tässä tapauksessa mies olisi sitten se antava osapuoli ja sä otat mitä/jos saat.
Ja siis koska mies saa orgasmin panemisesta, niin sillä lailla koen, että annan ennemminkin kuin saan.
N43
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen pyytää, mä annan. Jos itse pyydän, mä saan.
Jos mä saan lahjan kaverilta, en kai sano antaneeni sille lahjoittamisen ilon? Kyllä mä sanon että sain lahjan.
Toi oletus että nainen aina antaa ja mies saa on niin väärin. Ei jokainen löysä römpsä ja lahnamakaaminen ole mikään lahja miehelle.
En mä kehtais keltään mieheltä pyytää. Enkä ole mitään puhunut lahnana olemisesta. Pikemminkin niin päin, että ois mukavaa oppia olemaan vähemmän rajoittunut. Mutta kenenkään käskyistä en ala tekemään uusia juttuja, mutta se nyt lienee itsestään selvää, ettei kukaan käskijöistä sängyssä pidä. Haluan antaa myös hyväilyjä ja kaikkea, mihin vain tohdin. Sanoinhan olevani aika ujo ja estynyt ainakin tähän asti.
N43
Aloittajalle vinkki: Opettele itse olemaan sängyssä aktiivisempi, et vain antavana osapuolena. Oletteko kokeilleet esim. muita asentoja kuin perus lähetyssaarnaajaa? Oletteko rakastelleet miehesi kanssa muualla kuin sängyssä (muksu hoitoon ja koeajatte keittiön pöydän, takaan, toimii! ;D) tai kokeilleet vaikka jotain seksikkäitä asuja?
Jos on kokemisen tarve, sitä ei tarvitse välttämättä hakea mistään oman parisuhteen ulkopuolelta. Varmasti innostaisi miestäkin, jos tulet vähän ulos kuorestasi ja uskaltaudut kokeilemaan jotain uutta.
Nainenkin voi olla rohkea ja aloitteellinen ja olla ottavana osapuolena seksissä. Älä heitä himojasi hukkaan, vaan nauti niistä miehesi kanssa täysin rinnoin! ;)
N28
No miehellä saattaa lerpahtaa muualla kuin sängyssä ja on kokeiltu muitakin asentoja. Mutta en nyt siihen menisi sen enempää. Ei se lyhyehkö jyystö eri asennoissa ole sen enempää jees kuin lähestyssaarnaajassakaan.
N43
Vierailija kirjoitti:
Voisin vastaanottaa suuseksiä.
-Mies 29v + 1v-
Osaisitko/haluaisitko ohjata siihen, vai odotatko naisen osaavan valmiiksi ja kiusaannut/ärsyynnyt, jos ei osaa?
N43
Vierailija kirjoitti:
Miksei siitä voi puhua antamisena?
N43
Koet siis että seksissä annat jotain? Et siis saa siitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei siitä voi puhua antamisena?
N43Koet siis että seksissä annat jotain? Et siis saa siitä itse?
Kyllä saan, enhän mä muuten täällä himona kärvistelis seksin perään.
N43
Kyllä mä koen seksin pääsääntöisesti antamisena, koska ei mun sisääni kyllä saa tulla, ellen anna tulla ja se on antamista jos mikä. Jos ei kelpaa niin se on moro sit. Sama hyväilyissä, annan niitä ja minusta se tuntuu hyvältä. Ja hassusti se kun mies tulee sisään tuntuu hyvältä, joten en nyt ymmärrä mikä ongelma antamisessa tässä on.
N43
Siinä tapauksessa painu vittuun.