|||| Tehdään Suomeen 70 000 työpaikkaa - ostetaan Lumia-puhelimet! |||||
En ymmärrä miksi Suomessa vain voivotellaan heikkoa työtilannetta, mutta samalla työnnetään rahat ulkomailla toimiville älypuhelinvalmistajille!
Luodaan Suomeen 70 000 työpaikkaa lisää ostamalla Microsoftin Lumia-puhelimia. Niiden tuotekehitystä on vielä Suomesa toisin kuin Applella yms. kiinalaismerkeillä.
Ja ainakin omien kokemuksieni perusteella Lumia on kivempi ainakin iPhonen jälkeen. :)
Eli seuraavaksi puhelimeksi oikea Lumia.
Kommentit (19)
Suomalaiset tuotteet eivät kelpaa edes suomalaisille. Saksalaisille taas on kunnia asia ostaa omassa maassa valmsitettuja tuotteita, vaikka olisivat vähän kalliimpiakin. Meillä ei ole mitään itsekunnioitusta, lammaskansa. Meidän aika on ohi....
En osta. Ostan sitä minkä koen parhaaksi itselleni kuluttajana, en ei-niin-hyvää suomalaista. Jos suomalainen tuote on minulle paras, ostan sen.
Sori, haluan toimivan puhelimen joka ei jatkuvasti kaatuile. alisäksi microsoft ei ole suomalainen yritys, joten suurinosa rahoista menee sinne. Mitään voittoja ei jää tänne.
Ostin jo A-mersun samassa hengessä. Lumiaa en kyllä osta ihan vain siksi että se on susi.
Nyt en ihan keksi mistä ne työpaikat olisi tulossa?
Jos siis ostamme Lumioita, Microsoft palkkaa Suomeen 70 000 tuotekehittäjää lisää. Joopa.
Lumia on teknisesti ok, mutta sovellusjuna taisi mennä jo, joten seuraava puhelin taitaa olla minulla Apple.
Koska Lumioissa ei ole hinta-laatusuhde kohdallaan. Mm. kiinteä akku on asia, jota en kännykässä käsitä, eihän Lumiat ole edes niin ohuita, että akku olisi pakko rakentaa kiinteäksi. Tai en mä käsitä tätä kännykän ohuusvimmaa muutenkaan. Muutama milli paksumpi puhelin jossa on kunnon akku, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tuotteet eivät kelpaa edes suomalaisille. Saksalaisille taas on kunnia asia ostaa omassa maassa valmsitettuja tuotteita, vaikka olisivat vähän kalliimpiakin. Meillä ei ole mitään itsekunnioitusta, lammaskansa. Meidän aika on ohi....
Tosiaankin on ohi. Voidaan syyttää Suomalaisia päättäjiä joista ei ollut pitämaan maata hyvinvoivana.Oma etu ja omat jutut ajoivat edelle.
Suomalainen pääättäjä ja virkamies on syyllinen.Osaavatko edes hävetä.
Mulla on Lumia, ja töissä vielä toinen. Meidän perheessä muilla on muita luureja, jotka ovat menneet vaihtoon tämän tästä, kun on näytöt murskana. Eivät näytä kestävän mitään kolhuja.
Lumia on hyvä, mutta Microsoft ei ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis ostamme Lumioita, Microsoft palkkaa Suomeen 70 000 tuotekehittäjää lisää. Joopa.
:D Ihan varmasti. Kiinaan tai Intiaan.
Mikä siinä Lumiassa on ihan tarkkaan ottaen "paskaa?" (Sovelluksia on vähän, mutta mikä muu?)
Vai onko se vaan tyhjä hokema. Vähän kuin, että anopit ovat hirviöitä.
eiköhän tulevaisuudessa, ennenmin tai myöhemmin tuotekehitys ajetaan alas, riippumatta siitä kuinka paljon suomalaiset ostaa lumioita. jos halutaan tukea suomalaista työtä, ostakaa suomessa tehtyä tavaraa.
Tai ostetaan kaikki Jolla-puhelimet.
Ostetaan kaikki Ericssonit ja Benefonit
En tykkää Lumiasta.