Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulin nälkäisenä salilta, miesystävä oli luvannut kokata..

Vierailija
24.02.2016 |

.. ja arvatkaapa mitä oli tarjolla? Kananugetteja ja ranskalaisia ! Vaikka mies osaa kyllä laittaa ihan ruokaakin.. tuli ihan sellainen olo , että minulle vittuillaan :-(

Minulla oli salilla yökyläily-kamppeet mukana mutta nyt ei huvita jäädä tänne mussuttamaan ranskanpottuja, kun kotona on raejuustoa ja.. riisiä.
Olen 170/80 ja pudottanut painoa pikukkuhiljaa viime syksystä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten suututtaa se , että mies kyseli ruokatoiveita ja sanoin "jotain terveellistä". Miten 40v mies, joka on tehnyt mm. Taivaallista kasvislasagnea saa yhtäkkiä päähänsä että oltuani Personal treinerin rääkissä tunnin haluan KANANUGETTEJA? :O etenkin kun pyysin terveellistä ruokaa.

voi nyt vittu..

A.P

Vierailija
2/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet inhottava akka. Ei ollut ruokatarjoilut erityisen kaksiset, mutta vaikuttaa siltä, että sinä et välitä miehestä paskan vertaa. Ole yksin, sillä se on ainoa mitä kaltaisesi ansaitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtenä iltana syöt noin ei se vaikuta mihinkään. Syö kasa salaattia tai muita kasviksia kanssa.

Vierailija
4/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin vammainen tai avuton, jos et osaa itse ruokaa laittaa?

Vierailija
5/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö. Käy kaupassa.

Vierailija
6/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sitten kotiisi syömään riisiä ja raejuustoa. Mitä sä oikein itket?

Vierailija
7/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattoi miehisesti ajatella, että omalla kohdallaan haluaisi rääkin jälkeen mitä tahansa tuollaista roskaruokaa, ei välttämättä tehnyt edes pahalla! Unohtanut vaan se "terveellinen" sieltä ruoka-sanan edestä..

Vierailija
8/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos PUHUISIT miehesi kanssa?

Vierailija
9/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse lukea ? Olin kuntosalilla Ja MIES LUPASI KOKATA SILLÄ AIKAA . Osaan kyllä itse tehdä ruokani, kiitos vain mutta joskus on kiva päästä valmiiseen pöytään!

A.P

Vierailija
10/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse lukea ? Olin kuntosalilla Ja MIES LUPASI KOKATA SILLÄ AIKAA . Osaan kyllä itse tehdä ruokani, kiitos vain mutta joskus on kiva päästä valmiiseen pöytään!

A.P

Jos se on aatellut, ettet ois enää noin kiukkuinen kun söisit muutakin kuin ituja.

Vierailija
11/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.P

Senhän te naiset osaatte, istua valmiiseen pöytään.

Vierailija
12/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoja kommentteja täällä. Miten se, että ap on pettynyt miehen kokkailuihin tarkoittaa ettei hän välitä miehestä? Saa kai sitä pettynyt olla jos toinen on urpo ja laskee nugetit ja ranskalaiset terveelliseksi ruuaksi :D 

Vierailija
13/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kyllä sinua, ap. Onko ruokavaliosi niin tiukka että et edes yhtä kertaa voi syödä muuta kuin riisiä ja raejuustoa? Itse en kehtaisi todellakaan valittaa jos joku on tehnyt minulle ruokaa!!

Vierailija
14/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikako se on , että olet läski?

Vierailija
15/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.P

Aivovammainen raivotar täällä yrittää selitellä asioita parhain päin. Olisit hiljaa ja lakkaisit nolaamasta itseäsi enää pahemmin. Katso peiliin ja kysy itseltäsi, miksi et ansaitse miestä.

Vierailija
16/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan outoja kommentteja täällä. Miten se, että ap on pettynyt miehen kokkailuihin tarkoittaa ettei hän välitä miehestä? Saa kai sitä pettynyt olla jos toinen on urpo ja laskee nugetit ja ranskalaiset terveelliseksi ruuaksi :D 

No jos mirkku ragee jo kananugeteista , niin voin kuvitella kuinka auvoisaa se elämä muutoinkin on.

Vierailija
17/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän vain aio antaa pimsaa miehelle kun kerta noin huonot ruuat kokkas?

Vierailija
18/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin jos itse olisin samassa tilanteessa, niin söisin ruuan kiltisti enkä marisis. En varsinkaan marisis netissä, koska tuntuis pahalta haukkua miest ja mahd. antaa muidenkin haukkua, kun sitä tässä selvästi toivottiin. Yleensä oma rakas ihminen on sellanen, jota voi itse välillä haukkua (:D) mutta ei kestä sitä, et muut haukkuis. En tiiä selitinkö tarpeeks hyvin, mut olettaisin et aika moni ajattelee näin - tai sit ei. :F

Vierailija
19/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki mulle kerran romanttisen illallisen, oli hankkinut viiniä ja kaikkea. Painotti, että hän oli panostanut. Oli hakenut nimittäin kaupasta mikrotettavat tikka masalat ja jälkiruuaksi vienettaa. Ei sillä, vienetta on välistä ihan jees.

Vierailija
20/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin hiukan hämmästynyt jos mies sanoisi kokkaavansa ruuat ja tarjolla olisi nugetit ja ranut joissa ei ole mitään kokkaamista ja muistuttavat sitä paitsi ruokaa vain etäisesti.