Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulin nälkäisenä salilta, miesystävä oli luvannut kokata..

Vierailija
24.02.2016 |

.. ja arvatkaapa mitä oli tarjolla? Kananugetteja ja ranskalaisia ! Vaikka mies osaa kyllä laittaa ihan ruokaakin.. tuli ihan sellainen olo , että minulle vittuillaan :-(

Minulla oli salilla yökyläily-kamppeet mukana mutta nyt ei huvita jäädä tänne mussuttamaan ranskanpottuja, kun kotona on raejuustoa ja.. riisiä.
Olen 170/80 ja pudottanut painoa pikukkuhiljaa viime syksystä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkaa ap nyt ensihätään vaikka banaani tai pähkinöitä niin kiukku laantuu. Etsi sitten jääkaapista vaikka vihanneksia ja tee salaatti johon laitat lihaksi pari kananugettia? Painoa pudottaessahan oleellista on kalorit eikä niinkään mistä ne tulee. Sitten kun olet leppynyt, voisit kertoa miehellesi että laihdutusprojekti on sinulle tärkeä ja voisitte jutella siitä millaisia ruokia voisitte laittaa että kokkailut miellyttäisivät molempia. Tuskin mies pahuuttaan tuota teki. Miehet eivät vaan aina osaa tulkita kaikkia tilanteita rivien välistä yhtä taitavasti kuin me naiset. ;)

Vierailija
42/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin laittanut salaattia ja paistanut kalkkunan rintafileen. Sillä aikaa kun syöt, laitan sun treenikamat pesuun ja sitten jälkkäriksi vierekkäin tai sisäkkäinoloa (fiiliksen mukaan)

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa pudotettaessa on oleellista se, mistä ne tarvittavat kalorit tulee. Muutenhan "aamiaisen tulee sisältää noin 500 kcal energiaa" -> AV- mammat vetäsee puolet Fazerin sinisestä (tarkistin).

Ja ei, mä en laittaisi mitään kananugetteja suuhuni ikänä (joskus olen ehkä joutunut maistamaan, mutta muuten kiitos ei). Ranskalaisetkin on joku krapulapäivän mättö, kun ei pysty tekemään mitään muuta.

Vituttaisi minuakin niin vietävästi, jos maksettu rääkki valuisi hukkaan.

Kyllä meilläkin _minulta_ odotetaan kaikkea hyvää ruokaa, jota saa laittaa useamman tovin. Miehen ruokaa pöytään -vuorolla käydäänkin sitten grillillä/pitseriassa/kebabbilassa tai cittarin pakastealtaalla.

Vierailija
44/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkaa ap nyt ensihätään vaikka banaani tai pähkinöitä niin kiukku laantuu. Etsi sitten jääkaapista vaikka vihanneksia ja tee salaatti johon laitat lihaksi pari kananugettia? Painoa pudottaessahan oleellista on kalorit eikä niinkään mistä ne tulee. Sitten kun olet leppynyt, voisit kertoa miehellesi että laihdutusprojekti on sinulle tärkeä ja voisitte jutella siitä millaisia ruokia voisitte laittaa että kokkailut miellyttäisivät molempia. Tuskin mies pahuuttaan tuota teki. Miehet eivät vaan aina osaa tulkita kaikkia tilanteita rivien välistä yhtä taitavasti kuin me naiset. ;)

Jos sinä olet sinkku, niin tuletko vaimokseni? Tai lähde ainakin treffeille? :-)

Vierailija
45/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lopulta, nälkä kun oli, miehen "kokkaukset" ja ihan hyviähän ne ranskalaiset olivat pitkästä aikaa. Haettiin vielä irtiksiä Makuunista jälkiruuaksi ja Ärrältä pari siideriä, tai siis minä hain ja mies oli kuskina.

päätin että jos nyt kerran pistetään

elämä risaiseksi niin tehdääbn se

kunnolla! :-D

A.P

Vierailija
46/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin lopulta, nälkä kun oli, miehen "kokkaukset" ja ihan hyviähän ne ranskalaiset olivat pitkästä aikaa. Haettiin vielä irtiksiä Makuunista jälkiruuaksi ja Ärrältä pari siideriä, tai siis minä hain ja mies oli kuskina.

päätin että jos nyt kerran pistetään

elämä risaiseksi niin tehdääbn se

kunnolla! :-D

A.P

Jo on emäntä... Möykätä vaan pitää mutta olihan siinä hyvä syy kiskoa taas siideriä.

Vierailija
47/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä salilla tehdään muutakin kuin luetaan lehtiä, ei siinä ole todellakaan mitään vikaa että treenin päälle saa kunnon pläjäyksen energiaa. Varsinainen painonhallinta tapahtuu siten että energian saanti ja kulutus ovat tasapainossa pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
48/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. ja arvatkaapa mitä oli tarjolla? Kananugetteja ja ranskalaisia ! Vaikka mies osaa kyllä laittaa ihan ruokaakin.. tuli ihan sellainen olo , että minulle vittuillaan :-(

Minulla oli salilla yökyläily-kamppeet mukana mutta nyt ei huvita jäädä tänne mussuttamaan ranskanpottuja, kun kotona on raejuustoa ja.. riisiä.

Olen 170/80 ja pudottanut painoa pikukkuhiljaa viime syksystä.

Se ei halua sun laihtuvan, tykkää pyöreemmistä muodoista.

Vierailija
49/49 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöminen on ihan liian yliarvostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän