tulin nälkäisenä salilta, miesystävä oli luvannut kokata..
.. ja arvatkaapa mitä oli tarjolla? Kananugetteja ja ranskalaisia ! Vaikka mies osaa kyllä laittaa ihan ruokaakin.. tuli ihan sellainen olo , että minulle vittuillaan :-(
Minulla oli salilla yökyläily-kamppeet mukana mutta nyt ei huvita jäädä tänne mussuttamaan ranskanpottuja, kun kotona on raejuustoa ja.. riisiä.
Olen 170/80 ja pudottanut painoa pikukkuhiljaa viime syksystä.
Kommentit (49)
Ymmärrän sua.. Olisin mäkin loukkaantunut!!
Hetkinen! Eivät kai samat ihmiset, jotka haukkuvat nuggetteja roskaruuaksi ja lapsille kelpaamattomaksi moskaksi, puolusta nyt ap:n miestä? Ovat varmaan eri ihmisiä...
Olen pahoillani puolestasi ap, ymmärrän täysin tunteesi. Painonpudotus on niin vaikeaa, että siihen tarvitaan lähipiirin tuki. Eikä tuo nyt ole tukemista miesystäväsi taholta.
Joku hienoperse taas itkemässä, mitä vikaa tossa safkassa muka on, syöt ja pidät pääsi kiinni niin kaikilla on mukavampaa.
Tuota noin.. pakastealtaasta löytyy esim.Kasvispyöryköitä ja-pihvejä, tyhmä mies jos ei tajua että niitä voisi ottaa ranskalaisten tilalle! Tai kaveriksi.
Myös kasvistortillat olisivat olleet terveellinen "roskaruoka'-vaihtoehto.
Nyt kun ap pääsee rasvan ja suolan makuun, niin se on menoa! Bye bye painonpudotus
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että ärsyttää. Ja mä sentään olen ollut 20 vuotta yhdessä miehen kanssa, joka ehkä kerran vuodessa laittaa mulle ruokaa. Ja se on sitten just jotain nugettien tasoista gurmeeta. Kysyitkö miksi tarjoaa sulle roskaa salikäynnin jälkeen?
Ja jatkan vielä, että vähänkin rankemman liikunnan jälkeen mun ainakin tekee mieli kunnon ruokaa, elimistö huutaa jotain ravitsevaa. Viimeiseksi tekee mieli lastaa sisään hiilari/rasva/suolamössöä.
Mitä vittua siinä räyhäät... laita riisit kattilaan ne on 10min päästä valmiita ja ateria muuttuu samantien paljon terveellisemmäksi.
En oo syöny nugettei neljään vuoteen. I feel you, ap.
Voi jessus mikä urvelo miehenä. Oletteko kaupungissa, jossa on joku ruokalähettipalvelu? Jos olisin sinä, niin ehdottaisin, että kultsi hei, tää valmismättö ei nyt iske saleikun jäkeen, tilattaisko vaik fafasta salaatti ja falafelejä. Tms.
Raejuustoa ja riisiä? voi jee, kyllä teillä nyt herkutellaan.
Täytyy kyllä sen verran sanoa, että nugetit on hirveitä, eikä saksien käyttö ja uuniin työntäminen ole kokkaamista.
Sitten jos tyyppi olisi itse valmistanut ranskalaiset omin pienin kätösin, jauhanut kananrinnasta massaa, maustanut sekä leivittänyt sen ja fritannut vielä koko komeuden, voitaisiin puhua kokkaamisesta.
Missä oli miehen itsesuojeluvaisto?
Salilta palaavalle ei kettuilla ruuan muodossa vaan tehdään se mitä on sovittu ja niin kuin on sovittu.
Koskee naisia, miehiä ja kaikkea siltä väliltä. Kaikki muu on veren kerjäämistä nokasta.
Paitsi jos tekee vittuillakseen? Silloin kannattaa tehdä ranuja ja nuggettei.
Toivottavasti ei oo Pirkan nugetteja. Ne on pahoja!
Mietin että mikä vittu näitä kommentoivia ihmisiä vaivaa kun pitää purkaa omaa paskaa elämäänsä raivoamalla täällä. Päädyin siihen tulokseen, että AV-mammat eivät kestä ko.ruoan leimaamista kelvottomaksi einekseksi >:D
Kyllä miehen pitäisi tajuta tehdä vähintään perusterveellistä kotiruokaa jos tietää että laihdutat. Niille ketkä sanoivat että voithan sinä tätä syödä: ei kannata, jos haluat laihtua vielä paljon niin helpottaa urakkaa kun tekee jatkuvasti "oikeita" valintoja eikä lipsu.
Eri asia, jos miehesi olisi vaivalla tehnyt ruokaa joka ei olisikaan kevyttä ja valittaisit siitä. Eineksien takia ei kannata lipsua vaan ennemmin syödä kotona rahkaa ja riisiä:)
Ymmärrän sua ap. Ranskalaiset ei oo "laitan ruokaa" vaan joku entisen elämän krapulamättö jos ei pizzaa saanut tilattua. Eikä missään nimessä vieraille tarjottava ateria.
Nugetit on niin hirveitä etten oo koskaan pystyny niitä syömään. Maistuu pelkälle rasvalle ja suutuntuma on ällö.
Ois voinu tehdä samassa ajassa vaik kanaa ja riisiä. Helppoa mutta parempaa.
Ajattelematonta kun olit toivonut jotain terveellisempää ja tietää että yrität pudottaa painoa.
Älä välitä ap ilkeistä kommenteista, laiskat laardiperseet puolustavat eineksiä :D
Huomaa mitä munkkipossuja täällä on kommentoimassa kun epäterveellistä teollista moskaa "kokkaavaa", laiskaa miestä puolustellaan, ja ap leimataan äkäiseksi paskaksi akaksi joka ei ansaitse miestä kun tuollaisesta laatusafkasta valittaa. Itsekin tiedän entisenä valmisannosten mussuttajana ja laihduttajana, kuinka turhauttavaa touhu voi olla jos toinen puolisko ei ymmärrä tukea noin tärkeässä asiassa. Jos mies lupaisi laittaa minulle terveellistä ruokaa rankan treenin päätteeksi, ja kotoa löytyykin 10 minsassa lämmitetyt epäterveelliset einekset niin kyllä se vähän korpeaisi. Se voi olla laihduttajalle sitäpaitsi kova paikka syödä jotain epäterveellistä, rasvaista ja suolaista roskaa jos yrittää noudattaa terveellisempää ruokavaliota..
Vierailija kirjoitti:
Miehen vikako se on , että olet läski?
Hyvinkin, jos laittaa tuollaista ruokaa. Minä joskus nuorena yritin seuran vuoksi syödä poikaystävän kanssa samaa skeidaa ja lihoin kuukaudessa viisi kiloa. Sitten tajusin siirtyä takaisin omaan safkaan ja jättää ne nakit ja ranskalaiset hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vammainen tai avuton, jos et osaa itse ruokaa laittaa?
Osaatko itse lukea ? Olin kuntosalilla Ja MIES LUPASI KOKATA SILLÄ AIKAA . Osaan kyllä itse tehdä ruokani, kiitos vain mutta joskus on kiva päästä valmiiseen pöytään!
A.PSenhän te naiset osaatte, istua valmiiseen pöytään.
Kyllä se kieltämättä on mukavaa. Tapahtuu se sentään kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vammainen tai avuton, jos et osaa itse ruokaa laittaa?
Osaatko itse lukea ? Olin kuntosalilla Ja MIES LUPASI KOKATA SILLÄ AIKAA . Osaan kyllä itse tehdä ruokani, kiitos vain mutta joskus on kiva päästä valmiiseen pöytään!
A.PSenhän te naiset osaatte, istua valmiiseen pöytään.
Kyllä se kieltämättä on mukavaa. Tapahtuu se sentään kerran vuodessa.
Tai aina ravintolaan mennessä.
Ymmärrän että ärsyttää. Ja mä sentään olen ollut 20 vuotta yhdessä miehen kanssa, joka ehkä kerran vuodessa laittaa mulle ruokaa. Ja se on sitten just jotain nugettien tasoista gurmeeta. Kysyitkö miksi tarjoaa sulle roskaa salikäynnin jälkeen?