Voi kauhea, Laura Voutilaisen hääpuku v. 1998
Kommentit (21)
Taidat olla aika nuori, jos törmäsit siihen nyt vasta eka kertaa...?
Järkky. :')
No, ehkä siihen aikaan oli muodikas.
oh god :DD olen kai tuon joskus aiemminkin nähnyt, mutta pyyhkiytynyt sitten onnellisesti muistista pois
Ei ollut siihenkään aikaan muodikas.
Olen 28. Ollut 10 -vuotias tuolloin. Olisin voinut elää kyllä ihan hyvin vaikka koko loppuelämäni ilman tätä tietoa. 😭😭
Leuka loksahti auki. Aikamoinen. Kuvittelin jotain tavallista pitkähihaista ja -kauluksista pitsileninkiä, mitkä on oikeastaan aika kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se oli järkky jo silloin.
Häpeääköhän Voutilainen silloista valintaansa ja makuaan?
Vierailija kirjoitti:
Pukua vai miestä?
Eikös toi ollut sitä housuhame aikaa? Itselläni oli tolloin 7-vuotiaana housuhame. Ne oli hienoja silloin ei enää :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Eikös Voutilaisella oo muutenkin totuttu näkemään toinen toistaan hirveämpiä luomuksia. Ei oo varsinainen tyylitaituri ollut ikinä.
Joo ei tosiaan ollut muotia tuollainen, oli aivan käsittämätön jo silloin.Voutilainen on aina kuvitellut olevansa joku Lady Gaga pukeutumisen suhteen, että kattokaa kun mä oon erikoinen, mutta ei mitään tyylitajua kuitenkaan. Tuo saattaa olla jopa koko maailman rumin ja oudoin hääpuku.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi ollut sitä housuhame aikaa? Itselläni oli tolloin 7-vuotiaana housuhame. Ne oli hienoja silloin ei enää :D
Taisi olla mutta ne muodikkaat housuhameet oli kyllä aika kaukana tuosta hirvityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Toi "marieantoinette meets tuoliverhoilukankaisen housupuvun" ei ole koskaa ollut muodikas. Sitä kauhisteltiin jo v. 1998.
Totta tosiaan, ollut aina erikoisuudentavoittelja. Eihän siinä mitään, kun sen tekis tyylikkäästi ja niin että vaatteet olisi oikeasti hienoja ja imartelevia. Muttaaaaa
Hauska ja erilainen, sanoisin uniikki.
Mun mielestä hieno, kun on niin erilainen. En häpeäisi vaan ylpeydellä esittelisin somessa. Musta on aina hienoa, kun joku uskaltaa pukeutua valtavirrasta poikkeavasti.
Jaa ei sit näkynyt tuo kuva. No, tästä linkistä aukeaa.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016022521168749_vi.shtml