Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaako sinua koskaan skitsofreniaa

Vierailija
24.02.2016 |

sairastavan omaisen jutut ja käytös, vaikka sä tiedät, että ei ole tahallaan sellainen?
Mua välillä vituttaa. Pesisi edes kädet wc:stä tultuaan, mutta ei. Täytyy aikuista ihmistä valvoa siinäkin asiassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks, sua häiritsee, kun skitsofreniaa sairastavan omainen ei pese käsiään vessassa käydessään? Miten skitsofrenia liittyy mihinkään? Ja mistä hitosta tiedät pyyhkiikö se pyllynsä ja peseekö kätensä?

Vierailija
2/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ainakaan ole mitään erityiskäytöstä, vaikka skitsofreniaa sairastankin. Se katsos ei välttämättä oireile kaikilla kovinkaan pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että mua häiritsee, ettei skitsofreenikko läheiseni pese käsiään wc-istuimella asioituaan.

Kyllä mä kuulen, että hän vetää pytyn ja siitä hetkestä siihen, kun aukaisee oven, kuluu niin lyhyt hetki, että ei ole voinut ehtiä pestä käsiään.

Myöskään kraanan ääntä ei kuulu.

Ja kyllä, kyllä vahdin. Siitä voi saada vaikka minkä vatsataudin muutkin, kuin hän itse.

Käsidesiä sen sijaan suostuu käyttämään, joten täytyy lisätä ostoslistalle.

a.p

Vierailija
4/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei olisi skitstofreniaa? Käsien pesemättömyys ei haittaisi?

Vierailija
5/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Silti miljari ihmistä maailmassa imee munaa ja nuolee pillua päivittäin. Miksi sukuelinten koskettaminen paperilla aiheuttaisi jotain hirveitä sairauksia?

Vierailija
6/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo liittyy nimenomaan skitsofreniaan? :D

Vierailija
7/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy nimenomaan skitsofreniaan? :D

Saattaa vaikka ajatella, että saippuassa myrkkyä.

Vierailija
8/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mä vasta suuttuisinkin, jos olisi täysin terve ihminen.

Ja hyi, mä en ainakaan ime mitään ja kyllähän se alapääkin pestään huolella ennen oraaliseksiä!

Liittyy skitsofreniaan siten, että yleensä heillä huonontuu tuo hygieniapuoli. Valitettavasti.

a.p

Vierailija
9/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha moralisoida, että mua joskus kiukuttaa tuo.

Mä olen katsonut häneltä niin paljon läpi sormien (koska sairas) ja hän on pilannut elämästäni asioita, joten mulla on joskus oikeus olla vihainen hänelle edes "seläntakana".

Aivan normaali reagtio.

a.p

Vierailija
10/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi kyllä vituttaa koko sairaus :(

Menetin hyvän ystäväni skitsofrenialle. Kymmenen vuotta oltiin ystäviä, todella läheisiäkin mutta harhat vei voiton. Ja täällä suomessa on niin retuperällä näköjään skitsofrenian hoito että saa olla harhoineen vapaalla eikä kukaan vahdi syökö lääkkeitään.

Usein mietin koska kyseinen ihminen on puukon kanssa oveni takana tai lasteni kimpussa! Onneksi asuu satojen kilometrien päässä nykyään.

Eikä hän kyllä ystävyytemme loppupuolella huolehtinut hygieniastaan ollenkaan! Eikä tosin mistään muustakaan. Autossa asui :/

Vierailija
11/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mä vasta suuttuisinkin, jos olisi täysin terve ihminen.

Ja hyi, mä en ainakaan ime mitään ja kyllähän se alapääkin pestään huolella ennen oraaliseksiä!

Liittyy skitsofreniaan siten, että yleensä heillä huonontuu tuo hygieniapuoli. Valitettavasti.

a.p

Aika lahna muija. :(

Vierailija
12/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä, miten skitsofrenia liittyy mihinkään. Kyllä noita käsienpesua vältteleviä löytyy ihan kaikenlaisista ihmisistä. Yleensä syynä laiskuus, välinpitämättömyys tai kasvatuksen puute. Ainakin niissä tapauksissa, mihin itse olen törmännyt. Tai näin olen päätellyt, ei ole tullut mieleen kysellä diagnoosia...

-1

Vierailija
13/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ennen hyvinkin tormakka ihminen, vaan eipä ole enää.

Kyllä tuo hygieniapuoli huonontui sairauden myötä.

Ei hän ennen ollut tuollainen haisuli.

a.p

Vierailija
14/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kiukkuinen hänen sairaudelleen, en hänelle itselleen. Joskus myös kaipaan sitä ihmistä, joka hän oli ennen.

Onhan hän tavallaan sama, mutta niin. Kyllä te tiedätte, joilla lähipiirissä tuo sairaus on.

Tai vaikkapa alzaimer.

a.p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän