Miksei naiset halua sanoa mitä mies haluaa kuulla
Miehille kaikkein mieluisin kohteliaisuus liittyy penikseen. Itse olen hyvin varusteltu mutta silti olen vain kahdesti kuullut penikseen liittyvän kohteliaisuuden.
Kokeile tänään miehesi-poikaystäväsi kanssa ja katso reaktiota. Jos normaalin mitoissa niin sano pitkäksi, kovaksi tai paksuksi. Jos pieni niin kehu suonikkaaksi tai kovaksi.
Mutta älä sano kauniiksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kaikenlainen seksuaalinen ja intiimi kehuminen voisi pelastaa monta ihmishenkeä. Se on hyvä että kaduilla on joskus näitä halauskampanjoita; ne kaiketi vetoavat naisiin ja vanhoihin ihmisiin.
Miehelle parasta piristystä on se kun mukiinmenevä tai sitä kuumottavampi nainen lohkaisee jotakin sellaista, mikä saa miehen tuntemaan itsensä haluttavaksi. Miesten silmissä 90% alle 35-vuotiaista naisista on tarpeeksi kiinnostavia tekemään tuollaisia kommentteja.
Noin intiimissä kanssakäymisessä tai sen jälkeen, kun on jo oltu alasti tekemisissä, voi sitten kehua myös sukuelimiä aidommin kokemuksen kanssa; penistä ja myös kiveksiä.
-Mies 29v + 1v-
Montakos kertaa sinä tarkalleen oletkaan ollut alasti tekemisissä?
Naisia ujostuttaa. Naisille on häveliäisyyssyistä hirveän hankala sanoa ääneen, että rakastaa kyrpää kaikissa muodoissaan.
Mä kyllä loukkaantuisin jos sanottaisiin isoksi tai paksuksi koska mulla on vaan 9cm kovana. Pitäisin suorana vittuiluna ja lerpahtaisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ujostuttaa. Naisille on häveliäisyyssyistä hirveän hankala sanoa ääneen, että rakastaa kyrpää kaikissa muodoissaan.
Naiset ei rakasta kyrpää :D Sun kannattaa kokeilla homoa niin tiedät mitä se on kun rakastaa kyrpää!
Ymmärrän logiikkasi. Näin toisen kanssa toimitaan, vaikkakin ajatus siitä että suhteessa pitää jotain pelejä pelata, on vähän järjetön... Kyllä toiselle silti pitää sanoa ne asiat joita sen on hyvä kuulla, eikä ainakaan aina moittia ja motkottaa. Positiivista jos niitä on edes ajatellut ja sanoo ne nyt ääneen, toisin kuin että jos ei ole mieleen juolahtanutkaan ja alkaa sitten toisen vuoksi keksiä kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei sano naiselle, mitä he haluavat kuulla? Sen sijaan että kehuttaisi tissejä tai persettä, voisi sanoa jotain kaunista.
Ala-asteella oli näin, että tehtiin vasta-argumentti samasta asiasta mut toisesta sukupuolesta. Tässä tuli ihan ekaluokka mieleen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei rakasta kyrpää :D Sun kannattaa kokeilla homoa niin tiedät mitä se on kun rakastaa kyrpää!
Kyllä minun naiseni ainakin huohottaa kovaäänisesti, kun hieron munallani sen naamaa ja estän ottamasta sitä suuhun. :D
Kaikille ei tarvitse sanoa, kun on muutakin paljon kuin penis, joka sekin kauniin iso ja komean leveä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://answers.howtobleep.com/50991/for-the-ladies-i-love-sucking-cock-…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me sanotaan. "Tää on just sopivan kokoinen mulle".
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Sinä siis haluat, että seksi sattuu naista. Todella huono rakastaja. Ja suonikas penis... yäk!
Kehuin tapailemaani miestä kestäväksi seksin jälkeen. Suutahti ja kysyi, että kellostako otin aikaa. Kyseisellä tyypillä oli muutenkin tapa tehdä omituisia analyyseja, joiden perusteella sai syyn suuttua tai ivata minua.
Mitä täällä oikein veivataan. Kyllähän se penis voi näyttää ihan helvetin isolta, vaikka olisikin samalla "juuri sopiva", eivät mitenkään sulje pois toisiaan. Ja joo, olen senverran suorasanainen, että myös kehun miestäni (ja miehen penistä), jos siltä tuntuu, mutta enemmän se lämpeää toiminnalle kuin turhalle löpinälle. Siis silloin kun ylipäätään lämpeää, eli vähän liian harvoin. :D
Tuo on suurin, mitä olen nähnyt! Aiemmat 218 tänä vuonna olivat hieman pienempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu, että mies ei halua kauheasti määritteleviä kommentteja, koska kuvittelee sitten, että teen jotain mittailuja ja vertailuja.
Eräs tyttö sanoi "varovasti sen kanssa kun satutat jos työnnät liian syvälle". Ei se sitten ainakaan pidempää toivo. Tai toinen "tollanen paksu sattuu mutta tuntuu silti tosi hyvälle".
Kun pyytää olemaan varovainen mies tietää että ei ainakaan pidä pienenä ja mitättömänä mikä on pahin loukkaus. Mitään vertailua muihin miehiin ei pidä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Jos mies on liian iso, en pane uudestaan sen kanssa. Sitäkö miehet tahtoo? Vai haluaako ne sitä, että nainen saa huonoa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on liian iso, en pane uudestaan sen kanssa. Sitäkö miehet tahtoo? Vai haluaako ne sitä, että nainen saa huonoa seksiä?
Ei penis ole oikeasti ikinä liian iso. Mutta mies haluaa olla varma että ei ainakaan ole liian pieni.
Jotenkin ihana kirjoitusketju! En osaa miestäni sanallisesti kehua, mutta olen yrittänyt teoillani saada hänet tyytyväiseksi. Ehkä voisin yrittää joskus sanoa jotakin, tietäisi vain mitä. Kaikilla sanonnoilla kun näytti olevan kaksi eri tapaa käsittää sanoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin sanoinkuvaamattoman typerää ajattelua. Jos sanon että on just täydellinen ja mulle sopiva, silloin kannattaa olla ylpeä, ei silloin jos sanon että kipeää tekee kun on liian iso, pakko lopettaa seksin harrastaminen. Miksei miehet voi ymmärtää, ettei se iso koko ole välttämättä ihailtava asia? Jotenkin ihan vääristynyttä kun moni nainen ei kuitenkaan kestä liian isoa, sillä voi ainoastaan leijua muille miehille ja luulisi ettei se ole ykköstavoite, mutta ilmeisesti sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei penis ole oikeasti ikinä liian iso. Mutta mies haluaa olla varma että ei ainakaan ole liian pieni.
No kyllä tasan on. Miten se on muka niin vaikea käsittää? Voit itse koittaa laittaa johonkin ruumiinaukkoosi esineen, joka on sinne liian iso niin ehkä ymmärrät osan tästä logiikasta.
Öö, no vaikka siksi että jos ei ole _kookas_.
Jos mies kehuisi roikkotissejäsi kiinteiksi ja terhakan pystyiksi niin mitä? Et ottaisi vittuiluna?