Miksei naiset halua sanoa mitä mies haluaa kuulla
Miehille kaikkein mieluisin kohteliaisuus liittyy penikseen. Itse olen hyvin varusteltu mutta silti olen vain kahdesti kuullut penikseen liittyvän kohteliaisuuden.
Kokeile tänään miehesi-poikaystäväsi kanssa ja katso reaktiota. Jos normaalin mitoissa niin sano pitkäksi, kovaksi tai paksuksi. Jos pieni niin kehu suonikkaaksi tai kovaksi.
Mutta älä sano kauniiksi.
Kommentit (49)
Nainen haluaa sanoa ettei peniksellä ole merkitystä.
Miksi miehet ei sano naiselle, mitä he haluavat kuulla? Sen sijaan että kehuttaisi tissejä tai persettä, voisi sanoa jotain kaunista.
Kerran kehuin kookkaaksi. Mies loukkaantui.
Että ota siitä logiikasta sitten selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei sano naiselle, mitä he haluavat kuulla? Sen sijaan että kehuttaisi tissejä tai persettä, voisi sanoa jotain kaunista.
Eli jos miehet ei sano oikeita asioita et voi sanoa itsekään. AV mamma logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies loukkaantuisi jos sanotaan kookkaaksi?
Kyllähän me sanotaan. "Tää on just sopivan kokoinen mulle".
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Aina mä kehun tietenkin miesystäväni penistä! Tosin ovat kovasti ihmetelleet, ettei kukaan ennen ole sanonut, isoksi, tai muuksi. Mutta niitä miehiä on ollut aika vähän, eli et ole ilmeisesti ollut yksi heistä.
Mää oon niin kauheen huano valehtelemaan ... Sorry
Mä oon miettinyt, että miten kehuisin miehen penistä, se on alle keskikoon, joten en kai voi kehua isoksi? Olen sanonut ihanaksi ja kovaksi ja että tuntuu ihanalta. Mies ei reagoi mitenkään, joten en tiedä tykkääkö vai ei? Ja muutenkin kehun miestäni komeaksi ja seksikkääksi. Ikävä kyllä hän ei ole koskaan kehunut mua mitenkään, vaikka ollaan oltu jo kauan naimisissakin ja tiedän, että olen ihan nätti, hoikkakin jne. Olisi kiva kuulla miehenkin joskus kehuvan mua. Mutta siis mitä sanoisin hänelle kehuakseni hänen penistään?
Musta taas tuntuu, että mies ei halua kauheasti määritteleviä kommentteja, koska kuvittelee sitten, että teen jotain mittailuja ja vertailuja.
Minulle sanoi eräs neiti orgasminsa jälkihuumassa samassa lauseessa kohteliaisuuden ja loukkausen: *lääh*huoh* "voi luoja kun isokullisetkin osaisi panna noin kuin sä..." - ja siten hän nolostui kun tajusi minä meni sanomaan. Mutta tulipa ainakin rehellinen palaute, jos ei muuta.
Vielä tänä päivänä (~18 vuotta tapahtuman jälkeen) en tiedä pitäisikö olla loukkaantunut vai otettu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies loukkaantuisi jos sanotaan kookkaaksi?
No sekin minua ihmetytti.
Arvelin että ehkä hän ei uskonut minun olevan tosissani, mutta sitähän me emme voi tietää kun en tullut kysyneeksi tuolloin. Oli aika neuroottinen tyyppi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Miksi pitäisi valehdella. Sopiva on jus täydellinen. Jos on liian iso minulle, säännöllinen seksi kuihtuu kivun takia ja lopulta mies menee vaihtoon. Ette kai te tosissanne sellaista haluaisi, jos muuten vaimossa ei oo mitään isompia vikoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies haluaa että seksi sattuu?
Jee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on liian iso mulle ja haluaa nimenomaan, että sanon sitä sopivaksi enkä liian isoksi. Ei se liian iso varsinkaan pitkässä suhteessa ole oikeasti positiivinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kaikkein mieluisin kohteliaisuus liittyy penikseen. Itse olen hyvin varusteltu mutta silti olen vain kahdesti kuullut penikseen liittyvän kohteliaisuuden.
Kokeile tänään miehesi-poikaystäväsi kanssa ja katso reaktiota. Jos normaalin mitoissa niin sano pitkäksi, kovaksi tai paksuksi. Jos pieni niin kehu suonikkaaksi tai kovaksi.
Mutta älä sano kauniiksi.
Meillä ei ole tapana ruumiinosia kehua. Jos miehen itsetunto on siitä kiinni niin huonosti on hänen asiansa. Mieheni itsetunto on niin hyvä ettei tarvitse moista kehumista. Kun kerran kysyin asiasta niin hän sanoi että kyllä hän kaverinsa tuntee. Ne kehumiset on poikosia varten joilla on korvantaustat vielä märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu, että mies ei halua kauheasti määritteleviä kommentteja, koska kuvittelee sitten, että teen jotain mittailuja ja vertailuja.
Eräs tyttö sanoi "varovasti sen kanssa kun satutat jos työnnät liian syvälle". Ei se sitten ainakaan pidempää toivo. Tai toinen "tollanen paksu sattuu mutta tuntuu silti tosi hyvälle".
Vierailija kirjoitti:
Ei saa liioitella liikaa. Se oli virheesi. Jos miehellä on pieni niin hän tietää sen itsekin. Sun olisi pitänyt käyttää aloittajan esimerkissä olevaa viimeistä vaihtoehtoa.
Onko suonikkuus hyvä juttu? Miksi?