Miksei naiset halua sanoa mitä mies haluaa kuulla
Miehille kaikkein mieluisin kohteliaisuus liittyy penikseen. Itse olen hyvin varusteltu mutta silti olen vain kahdesti kuullut penikseen liittyvän kohteliaisuuden.
Kokeile tänään miehesi-poikaystäväsi kanssa ja katso reaktiota. Jos normaalin mitoissa niin sano pitkäksi, kovaksi tai paksuksi. Jos pieni niin kehu suonikkaaksi tai kovaksi.
Mutta älä sano kauniiksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me sanotaan. "Tää on just sopivan kokoinen mulle".
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Jos mies on liian iso, en pane uudestaan sen kanssa. Sitäkö miehet tahtoo? Vai haluaako ne sitä, että nainen saa huonoa seksiä?
Ei penis ole oikeasti ikinä liian iso. Mutta mies haluaa olla varma että ei ainakaan ole liian pieni.
No kyllä tasan on. Miten se on muka niin vaikea käsittää? Voit itse koittaa laittaa johonkin ruumiinaukkoosi esineen, joka on sinne liian iso niin ehkä ymmärrät osan tästä logiikasta.
Penikseni on minkä tahansa tutkimuksen mukaan erittäin paksu ja melko pitkä. Yksikään tyttö tai nainen, nuori tai vanha, kokematon tai kokenut, synnyttänyt tai ei, yksikään ei ole jäänyt siksi ilman että olisin liian paksu tai iso eikä mahtunut tai sattui siksi liikaa kun "on niin iso". Toki jos nainen täysin haluton varmaan pystyy paremmin ottamaan sisäänsä pikkusormen kuin paksun peniksen mutta silloin ei ole eroa "normaalin" ja "erittäin paksun" välillä. Nainen saattaa olla jännittynyt tai mies osaamaton löytämään pillun ja monia muita syitä. Mutta kaikissa näissä tapauksissa pikkusormikaan ei mene sisään. Peniksen koko ei asiaan vaikuta.
Komppaan täysin edellistä. Mulla kanssa 25 v kokemus riittävän monista naisista, jotta voin sanoa ihan samaa. Moi nainen on huokaillut isoksi, mutta yksikään ei ole pitänyt kokoa pahana eikä ole lämmittelyjen jälkeennpelännyt sitämottaa sisäänsä. Muutamien kanssa on toki olljt eka kierros varovaista puolisalkoon vetämistä mutta pillu on todella mukautuva elin kunhan nai e on halukas eli liian isot kalut on ongelma naisen pään sisällä/miehen haluttavuudessa. Kokoa on 5,5x21ja kahden kanssa ei ole aivan pohjaan saakka paukutettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä voi sanoa miehelle on tuo "sopivan kokoinen". Mies ei halua olla sopiva vaan vähän liian iso naiselle.
Jos mies on liian iso, en pane uudestaan sen kanssa. Sitäkö miehet tahtoo? Vai haluaako ne sitä, että nainen saa huonoa seksiä?
Ei penis ole oikeasti ikinä liian iso. Mutta mies haluaa olla varma että ei ainakaan ole liian pieni.
No kyllä tasan on. Miten se on muka niin vaikea käsittää? Voit itse koittaa laittaa johonkin ruumiinaukkoosi esineen, joka on sinne liian iso niin ehkä ymmärrät osan tästä logiikasta.
Penikseni on minkä tahansa tutkimuksen mukaan erittäin paksu ja melko pitkä. Yksikään tyttö tai nainen, nuori tai vanha, kokematon tai kokenut, synnyttänyt tai ei, yksikään ei ole jäänyt siksi ilman että olisin liian paksu tai iso eikä mahtunut tai sattui siksi liikaa kun "on niin iso". Toki jos nainen täysin haluton varmaan pystyy paremmin ottamaan sisäänsä pikkusormen kuin paksun peniksen mutta silloin ei ole eroa "normaalin" ja "erittäin paksun" välillä. Nainen saattaa olla jännittynyt tai mies osaamaton löytämään pillun ja monia muita syitä. Mutta kaikissa näissä tapauksissa pikkusormikaan ei mene sisään. Peniksen koko ei asiaan vaikuta.
Ei nainen sulle sitä sanoisi, jos olet liian iso. Olen kaksi vähän liian isoa kokenut ja kyllä se normaalimman kokoinen tuntuu paremmalta. Noiden isojen kanssa pitää varoa ja mulla sattuu jos menee liian syvälle. Tämä ongelma on miehenikin kanssa, jolla on kai vähän normaalia isompi. Onneksi vain takaaoäin tietyssä kulmassam Näillä kunnolla isoilla oli paksu ja noin 20cm mela vähintään. Yritin joka työnnällä mennä vähän kauemmas ettei satu. Suihinotto on myös sellasen kanssa epämukavaa, ei mahdu kunnolla suuhun.
En voi sanoa kovaksi, koska on välillä seisokkiongelmia. Tulisi vaikutelma, että - tällä kertaa - poikkeuksellisesti on kova, toisin kuin yleensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valehdella. Sopiva on jus täydellinen. Jos on liian iso minulle, säännöllinen seksi kuihtuu kivun takia ja lopulta mies menee vaihtoon. Ette kai te tosissanne sellaista haluaisi, jos muuten vaimossa ei oo mitään isompia vikoja?
Ja naisethan varmaan olisi onnessaan, jos heitä kehuisi sopivan näköiseksi?
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa kovaksi, koska on välillä seisokkiongelmia. Tulisi vaikutelma, että - tällä kertaa - poikkeuksellisesti on kova, toisin kuin yleensä...
Järjetöntä kärsiä huonosta seisokista. Neljäsosa yhdestä pari tuntia vaikuttavasta pilleristä riittää minulle ja ongelmat tiessään. Eli tosi pienellä määrällä voi aloittaa ja tehoaa, vaikka normiannos voisi olla kaksi pilleriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valehdella. Sopiva on jus täydellinen. Jos on liian iso minulle, säännöllinen seksi kuihtuu kivun takia ja lopulta mies menee vaihtoon. Ette kai te tosissanne sellaista haluaisi, jos muuten vaimossa ei oo mitään isompia vikoja?
Tämä on hyvä! "tykkään kun et ole liian kaunis"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä! "tykkään kun et ole liian kaunis"
Mun mielestä uskomattoman tyhmä vertaus. Kauneus ei satu. Mut ilmeisesti tosiaan on niin, että miehet ei tajua tätäkään asiaa.
Voi olla vääristynyttä ajattelua mutta näin mies on ajatellut tuhansia vuosia. Kannattaa sopeutua eikä yrittää muuttaa maailmaa tässä asiassa.