Mikä luulo tämä on?t.ammattivalittaja
Että aikuinen adoptiolapsi muuttaisi minun luokseni.
Kommentit (58)
Ap taas puhui itsensä pussiin.
Muka ei tunnu miltään nähdä adoptoitua lasta, mutta silti ei halua nähdä lasta juhlissa tai muualla.
Aikamoista kuraa AP nää sun jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tajusi ettei ihmisiä kiinnosta koko ketju niin sitten veti taas tuon "en välitä lapsesta jonka annoin adoptioon"-kortin esiin.
Olet melkoisen säälittävä ja häiriintynyt yksilö AP.
Ja sitä paitsi, se lapsi ei ole millään lailla sinun. Sinä vain synnytit hänet tähän maailmaan eikä siinä ole mitään hienoa.
Ei olekkaan onneksi millään lailla minun. Silti tuntuu oudolta että aina luullaan esim jos olen samassa tilaisuudessa että haluaisin jutella tms ja laitetaan istumapaikat yms sen mukaan lähekkäin vaikka näin ei olekkaan. Ja tajuanhan mä sen ettei kukaan tätä tajua kun ei ole antanut lastaan adoptioon sitten sen ymmärtäisi paremmin.ap
No voi herran jestas.
Miksi käyt tilaisuuksissa joissa tämä ihminen on paikalla? Tai miksi et etukäteen sano että et halua olla tekemisissä.
Teet taas asioista niiiiin vaikeita.
Koska minulla on oikeus käydä sukulaisten syntymäpäivillä,hautajaisissa yms ja jos he tulevat sinne niin en sille mitään voi. En jätä omaisteni juhliin menemistä sen takia että hekin sinne aina tulevat.ap
No miksi et sitten sano ettet halua olla tekemisissä? Valitat sen sijaan täällä?
Olen sen kyllä sanonut mutta eivät he siitä välitä.ap
Jos heidät aina kutsutaan suvun juhliin niin miksi eivät saisi tulla?
Itse hän juuri kehuit että näit lasta vähän aikaa sitten jossain ja ei tuntunut miltään.
Mikä siis on ongelma jos sinusta ei tunnu miltään nähdä häntä??
Ei tunnukkaan miltään ja meneehän se noin jos ollaan kaksin miehen kanssa reissussa mutta en ala nuoremmalle lapselleni mitään selittelemään. Minusta olisi parempi kun olisivat poissa, ei minulla heille ole mitään sanottavaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Muka ei tunnu miltään nähdä adoptoitua lasta, mutta silti ei halua nähdä lasta juhlissa tai muualla.
Vittu kun ei tunnu miltään. Me vaan yleensä liikutaan perheenä niin en ala mistään vahonko kakarasta selittelemään nuoremmalle lapselleni mitään.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu kun ei tunnu miltään. Me vaan yleensä liikutaan perheenä niin en ala mistään vahonko kakarasta selittelemään nuoremmalle lapselleni mitään.ap
Sä itse olet yksi iso vahinko.
No vittu eihän sekään sitten tunnu miltään, jos esittelet nuoremmalle veljekselle, että tässä on vanhempi veljesi, vahinkokakara. Eiks niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oi voi.
Miksi lapselle edes pitäisi selittää mitään?
Että äiti ei käy ihan täysillä?
Vierailija kirjoitti:
No vittu eihän sekään sitten tunnu miltään, jos esittelet nuoremmalle veljekselle, että tässä on vanhempi veljesi, vahinkokakara. Eiks niin.
Kun en aio esitellä heitä toisilleen, ei ole yhtään mitään syytä tehdä niin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika katkera olet.
Ilmeisesti adoptioon päässyt lapsi on saanut hyvän perheen.
Oma kersasi taas saa sietää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oi voi.
Niin olisi pitänyt tehdä abortti mutta en silloin nuorena sitä tajunnut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika katkera olet.
Ilmeisesti adoptioon päässyt lapsi on saanut hyvän perheen.
Oma kersasi taas saa sietää sinua.
Mä en ole katkera. Hänellä on ihan normaali perhe jossa on myös vaikeutensa. En vain pidä hänestä yhtään ja ajattelin että adoption kautta pääsen hänestä eroon koska ei ollut suunniteltu lapsi. No sitähän täällä ei tajuta.ap
Jankutijankutijankuti jankutijankutijankutijankuti jankutijankutijankutijankuti jankutijankutijankutijankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oi voi.
Niin olisi pitänyt tehdä abortti mutta en silloin nuorena sitä tajunnut.ap
Kuitenkin tajusit ne kolme muuta aborttia tehdä.
Ap varmasti nauttii nyt kun sai taas tuolla adoptioasialla mässäillä hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne yrittäjän kiireet?
En mä ole enää yrittäjä. Lopetin kun ei kannattanut.ap
Hahaha.
Ei varmasti kannata jos ei ole valmis tekemään mitään yrityksen eteen. Olet laiska.
Kyllä mä sen eteen kaikenlaista tein mutta senkun irvitti vaan.ap
Jep jep.
Ei sinulla varmaan edes ollut koko yritystä, kunhan fantasioit.
Kyllä mulla oli.ap
Oli hänellä!
T. Psykiatri
Onko sinulla ammattivalittaja asperger tai lievä donw?
T. Mies maalta
Etkö muista, että olet jo kertonut valehdelleesi adoptiostakin. Muistatko muuten tämän http://www.vauva.fi/keskustelu/2485726/jos_viela_joskus_saisi_oikein_sa…
Mieluummin veneen alla, kuin pahan äidin helmoissa.t.adoptiopoika
Minusta on kurjaa että he tunkevat joka paikkaan itsensä. Onneksi voi oman hautajaistoiveeni laittaa että sinne tulee vain mieheni ja poikani ja ehkä jotain muita mutta ei he.ap