Väsyin miesten miellyttämiseen
ja ryhdyin lesboksi. Niin siinä vain kävi, tämä tarina on tosi, vaikka tiedän jonkun korvaan särähtävän tuo ilmaisu "_ryhtyä_ lesboksi". Miehet suhtautuvat kokemani mukaan valtaosin naisiin hyvin epäkunnioittavasti, väsyin ulkonäköni häpeämiseen tai siitä riittämättömyyttä tuntemiseen ja paskaan seksiin. Naisten kanssa minulla ei ole näitä ongelmia. Naisten kanssa ymmärrys pelaa, eikä heillä ole useinkaan (siis lesbo naisilla, heteroilla monilla joo) naisten kehoihin sellaista objektisoivaa, vaativaa ja arvostelevaa suhdetta. Nyt saan olla täysin sellainen, kuin olen, minun ei tarvitse hävetä itseäni tai tuntea riittämättömyyttä, tiedän, että kelpaan, eikä minun tarvitse olla huolissani siitä, että kun vanhenen ja rupsahdan, kumppanini jättäisi minut. Nainen ilmeisesti ymmärtää myös paremmin naisen kehoa ja sen elämän aikana kokemia muutoksia. Seksi naisen kanssa on minun kokemukseni mukaan taivaallista. Kiireetöntä ja hellää, siis kerrassaan ihanaa, nainen osaa koskea juuri siten ja sieltä, mistä naista kuuluukin. Olen onnellinen!
Kommentit (4)
Lähdetäämpäs sit avaamaan tätä sun postausta kunnolla.
aah kirjoitti:
Miehet suhtautuvat kokemani mukaan valtaosin naisiin hyvin epäkunnioittavasti
Tämähän onkin miehistä kiinni.... Oletko kenties löytänyt vain vääriä miehiä, kokenut vain "meille miehille" normaalit asiat epäkunnioittavasti vai kenties ajatusmaailmasi jo valmiiksi muokkaa kaikki miehet mulkuiksi?
aah kirjoitti:
väsyin ulkonäköni häpeämiseen
No tämä nyt ei sitten ole miesten vika millään saralla. Oma asiasi hävetä omaa ulkonäköäsi. Miehet tuskimpa sitä häpeilee, mikäli seurustellut joskus kanssasi.
aah kirjoitti:
tai siitä riittämättömyyttä tuntemiseen ja paskaan seksiin.
Tuohon riittämättömyyteen en voi sanoa juuta enkä jaata, mutta en sitäkään aina miesten syyksi laittaisi. Joskus se peiliinkatsominen voi avartaa, että mistä tämmönen riittämättömyyden tunne tulee. (varsinkin, kun et selittänyt sitä mitenkään). Paska seksi, sekin on miehen vika? Jumalauta, ota itseäsi (tässä tapauksessa kyllä miestä) niskasta kiinni ja kerro sille mitä haluat, mistä tykkäät, miten tykkäät. Ei me miekkoset mitään helvetin taikureita olla teidän kanssa.
aah kirjoitti:
Naisten kanssa ymmärrys pelaa, eikä heillä ole useinkaan (siis lesbo naisilla, heteroilla monilla joo) naisten kehoihin sellaista objektisoivaa, vaativaa ja arvostelevaa suhdetta.
Johtuen varmaan siitä, että naiset tietää mikä naisten keho on. Miehet ei ole joutunut elämään esimerkiksi rintojen kanssa sitä aikaa, mitä te naiset elätte. Joten tottakai meillä on joka kerta tissit nähdessämme se uutuuden viehätys edessä. Tsori, tälle tuskin kukaan voi mitään.
aah kirjoitti:
Nyt saan olla täysin sellainen, kuin olen, minun ei tarvitse hävetä itseäni tai tuntea riittämättömyyttä, tiedän, että kelpaan, eikä minun tarvitse olla huolissani siitä, että kun vanhenen ja rupsahdan, kumppanini jättäisi minut.
Tähänkin vois todeta, niinkun aiempikin että "ok, kiva juttu". Miksei sinun tarvitsisi olla huolissasi, ettei kumppani jättäisi? Tottakai, samanlainen mahdollisuus siinä on että jättää kun rupsahdat, ei naisetkaan halua katsoa sitä laiskaa sohvaperunaa ikuisesti. Tai mistäs minä tiedän mitä teidän naisten päässä liikkuu, mutta näin arvelisin. (Ja se rupsahtaminen myös johtuu laiskuudesta, turha vedellä sitä ikäkorttia tähän. Vai miksi moni 60 vuotiaskin vielä näyttää haluttavalta, Suomessakin?)
aah kirjoitti:
Nainen ilmeisesti ymmärtää myös paremmin naisen kehoa ja sen elämän aikana kokemia muutoksia.
No shit, sherlock? Tottakai ymmärtää paremmin. Ymmärtäisitkö sinäkään kipua, häpeää ja tuskaa mikä kohdistuu miehiin peniksen leikkauksessa/amputoinnissa? "Hei sehän on vaan pikkujuttu mitä kukaan ei edes näe..." :)
aah kirjoitti:
Seksi naisen kanssa on minun kokemukseni mukaan taivaallista. Kiireetöntä ja hellää, siis kerrassaan ihanaa, nainen osaa koskea juuri siten ja sieltä, mistä naista kuuluukin.
Nainen tosiaan tuntee naisen kehon paremmin kuin mies. Johtuisiko siitä? Kyllä se mieskin osaa koskea juuri sieltä ja siten, kuin haluat, jos vain kerrot ja opastat.
aah kirjoitti:
Olen onnellinen!
Mutta tämähän on tärkeintä! Onnea valitsemallesi tielle.
PS. Huono provo.
Elkää feministit alapeukuttako nii hurjasti
-2
Ihan hyvä provo. Tuntemani lesbot on helvetin äkäisiä ja mustasukkaisia.
Ok, kiva juttu.
T: M23