Auttakaas nyt vähän tapailuasiassa
Eli tilanne on se, että olen pari kertaa tavannut miehen. Hän oli aluksi todella innokas, aloitti keskusteluja ja viestittelimme lähes päivittäin. Sitten yhtäkkiä homma kääntyi niin päin, että minä aloitan kaikki keskustelut. Mies toki vastaa niihin aina. Kun olen kysynyt, haluaako hän vielä tavata, vastaa, että haluaa, mutta olen nyt pariin otteeseen ehdottanut tapaamisajankohtaa, jotka eivät ole hänelle sopineet. Hän ei kuitenkaan ole ehdottanut näiden omien ehdotuksieni jälkeen mitään. Eli pitäisikö minun nyt lopettaa nämä keskustelun avaukset ja tapaamisen ehdottamiset ja odottaa miehen aloitteita, vai analysoinko nyt asiaa liikaa? Tulee vain tunne, että häntä ei enää kiinnosta, mutta toisaalta hän kyllä vastaa aina viesteihin ja kysyessä kertoo haluavansa tavata.
Mikäs on palstan mielipide?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mies ottaa yhteyttä jos tahtoo. Sitten päätät itse, tahdotko sinä.
Kiitos. Näin taidan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kun annoit heti seksiä. selvä tapaus, oli kiinnostunut vain seksistä ja vielä ei ole exästäkään yli päässyt. Haluatko olla laastarisuhde? Nyt laitat lopun hommalle heti jos yhtään omaat itsekunnioitusta!
Entä jos itsekin halusin seksiä? Olisiko se seksittömyys sitten muuttanut tilannetta? Olisiko hän minusta yhtään enempää kiinnostunut?
ap
Ai annoit sille jo piparia, eikä halua enää tavata. 100% varmuudella voin sanoa, että voit unohtaa miehen, saattaa ottaa yhteyttä kun kassien paine kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kun annoit heti seksiä. selvä tapaus, oli kiinnostunut vain seksistä ja vielä ei ole exästäkään yli päässyt. Haluatko olla laastarisuhde? Nyt laitat lopun hommalle heti jos yhtään omaat itsekunnioitusta!
Entä jos itsekin halusin seksiä? Olisiko se seksittömyys sitten muuttanut tilannetta? Olisiko hän minusta yhtään enempää kiinnostunut?
apAi annoit sille jo piparia, eikä halua enää tavata. 100% varmuudella voin sanoa, että voit unohtaa miehen, saattaa ottaa yhteyttä kun kassien paine kasvaa.
100 % varmuudella voit sanoa, mutta saattaa kuitenkin ottaa yhteyttä :D
Älä ole missään yhteydessä enää. Jos soittaa, ole ystävällinen mutta kiireinen.
Anna miehen jahdata, se on ikivanha biologinen fakta, siitä ne tykkää.
Mies sai jo mitä halusi, nyt roikottaa sinua vielä mukana sen varalta että voi soittaa jos tarvitsee seksiä.
Vierailija kirjoitti:
hän ei halua sinua nähdä, pitääkö se rautalangasta vääntää, niin selvät merkit. esitätkö tyhmää täällä nyt tahallesi, oletko huomiohakuinen vai mikä
Ja sinä, väännä rautalangasta itsellesi dildo jotta pipo vähän heltyy.
Ap, kuten muutama kirjoittanut niin anna miehelle tilaa. Yleensä nämä kolme jalkaiset "säikähtää" ja hakevat sen takia etäisyyttä. Kun hän tajuaa ettei saa sinunkaltaistasi (kyllä, hänellä on verkko meressä) niin hän haluaa sut takas. Sitten jos löytyy parempaa niin tuskin enää kuuluu mitään.
Eli pitkä viikko, viikot? tulossa ;)
Jos mies on kiinnostunut hän kyllä vaikka taikoo ne päivät vapaaksi tapaamisia varten. Nyt taisi käydä niin että kiinnostus lopahti.
Sillä on joku toinen joka on ns. sua parempi ja keskittää huomionsa siihen. Jos tulee siltä pakit niin varmaan sitten palaa asiaan.