Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaas nyt vähän tapailuasiassa

Vierailija
23.02.2016 |

Eli tilanne on se, että olen pari kertaa tavannut miehen. Hän oli aluksi todella innokas, aloitti keskusteluja ja viestittelimme lähes päivittäin. Sitten yhtäkkiä homma kääntyi niin päin, että minä aloitan kaikki keskustelut. Mies toki vastaa niihin aina. Kun olen kysynyt, haluaako hän vielä tavata, vastaa, että haluaa, mutta olen nyt pariin otteeseen ehdottanut tapaamisajankohtaa, jotka eivät ole hänelle sopineet. Hän ei kuitenkaan ole ehdottanut näiden omien ehdotuksieni jälkeen mitään. Eli pitäisikö minun nyt lopettaa nämä keskustelun avaukset ja tapaamisen ehdottamiset ja odottaa miehen aloitteita, vai analysoinko nyt asiaa liikaa? Tulee vain tunne, että häntä ei enää kiinnosta, mutta toisaalta hän kyllä vastaa aina viesteihin ja kysyessä kertoo haluavansa tavata.

Mikäs on palstan mielipide?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies nyt ainakin hetkeksi rauhaan. Voi olla, että mies on kiireinen, tahtoo miettiä rauhassa miten sinun kanssasi edetä, ei ole varma kiinnostuksestaan tai ei tosiaan ole kiinnostunut. Sellainen viesteillä pommittaminen on ainakin omien kokemusten mukaan ollut vaan huono homma, josta on seurannut vaan etääntymistä entisestään. Odottele siis rauhassa edes muutama päivä, ehkä viikko, ja kattele mitä tapahtuu. Jos mies ottaa yhteyttä, vastaa ihmeessä mutta silleen rauhassa, äläkä painosta tapaamiseen kysymyksillä ja siitä puhumalla. Jos mies haluaa tavata, hän sitä myös ehdottaa, koska sinun tapaamisehdotuksien jälkeen on aika selvää että sinulle uusi näkeminen sopii. Ja jos mies ei ota yhteyttä, laita vaikka viikon päästä viestiä että miten menee, ei muuta. Ja jos mies ei sen keskustelunkaan jälkeen ota itse yhteyttä, liiku eteenpäin ja unohda tämä tapaus. Ihmiset yleensä toimii siten miten ne haluaa; jos ne haluaa tavata tai olla yhteyksissä, ne näkee vaivaa sen eteen, ja jos ei niin eivät tee mitään. Miehetkään ei ole mitään rakettitiedettä, ja omalla mututuntumalla pääsee jo pitkälle. Joten odottele rauhassa ja haistele tilannetta :)

Vierailija
22/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kun annoit heti seksiä. selvä tapaus, oli kiinnostunut vain seksistä ja vielä ei ole exästäkään yli päässyt. Haluatko olla laastarisuhde? Nyt laitat lopun hommalle heti jos yhtään omaat itsekunnioitusta!

Entä jos itsekin halusin seksiä? Olisiko se seksittömyys sitten muuttanut tilannetta? Olisiko hän minusta yhtään enempää kiinnostunut?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapas ihan täysin samalla tavalla käyttäytynyt mies tinderin kautta. Ettei olisi sama? Hki. Tosin tuohan nyt on aika yleistä...

Vierailija
24/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kun annoit heti seksiä. selvä tapaus, oli kiinnostunut vain seksistä ja vielä ei ole exästäkään yli päässyt. Haluatko olla laastarisuhde? Nyt laitat lopun hommalle heti jos yhtään omaat itsekunnioitusta!

Entä jos itsekin halusin seksiä? Olisiko se seksittömyys sitten muuttanut tilannetta? Olisiko hän minusta yhtään enempää kiinnostunut?

ap

No mitä vttua täällä sitten kyselet jos et halua itsekään muuta kun satunnaista seksiä

Vierailija
25/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä murheenkryyni, että parisuhdetta ilmeisesti etsivä ja täten tapailla haluava mies jaksaa esittää tasan niin kauan innostunutta että saa seksiä.

No en nyt itsekään ole välttämättä vakavaa parisuhdetta etsimässä.
ap

Ok, kommenttien perusteella saa vaan vähän eri kuvan kun murehdit miehen aktiivisuutta ja poistit tinderin.

No tinderin poistolla en kyllä tosiaankaan tarkoittanut sitä, että olen etsimässä vakavaa parisuhdetta, vaan juuri päinvastoin. Tämäkin juttu tuntuu olevan tarpeeksi hämmentävää. En tiedä miten tällaiset deittailukuviot menee ja miten paljon saa viestitellä ja milloin on sopivaa harrastaa seksiä. Olen ilmeisesti tehnyt kaiken ihan väärin, kun vain tein, niin kuin itsestäni tuntuu.

Vierailija
26/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä vaan seksiä, jos ei muita naisia tarjolla. Kierrättää varmaan muutamaa eri naista samanaikaisesti. Varo, ettei pöpöt lähde kiertoon - käytä seksissä aina kumia, myös suuhommissa! Osa viruksista jää pysyvästi elimistöön ja riemastuttaa vuosikausia...

Vierailija
27/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi miettiä vähän enemmän mitä se on mitä on hakemassa. Lyhyenkin ketjun perusteella ap ei näytä itsekään olevan selvillä mitä haluaa. No miksi oletat miehen olevan sinusta edes kiinnostunut jos et itsekään tiedä mitä mieheltä odotat? Hohhoijaa taas.

Vierailija
28/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mitä vttua täällä sitten kyselet jos et halua itsekään muuta kun satunnaista seksiä

Onpas täällä vihaista väkeä. Jos vaikka haluan satunnaista seksiä juuri tältä henkilöltä, enkä joka viikko uudelta random-tyypiltä.

Vierailija
29/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että tyyppi välttelee sua, olet latvasta ihan laho

Vierailija
30/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Olen ihan oikeasti itsekin ihan pihalla siitä mitä haluan. Toivoin, että olisin löytänyt ihmisen, jonka kanssa voi olla huolettomasti silloin tällöin yhdessä, jonka kanssa ei tarvitse heti perustaa perhettä. Ehkä olen sitten alhainen pöpöpesäke, jota ei kukaan kunnioita, kiitos vain näistä ikävistä kommenteista.

Vierailija
31/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies nyt ainakin hetkeksi rauhaan. Voi olla, että mies on kiireinen, tahtoo miettiä rauhassa miten sinun kanssasi edetä, ei ole varma kiinnostuksestaan tai ei tosiaan ole kiinnostunut. Sellainen viesteillä pommittaminen on ainakin omien kokemusten mukaan ollut vaan huono homma, josta on seurannut vaan etääntymistä entisestään. Odottele siis rauhassa edes muutama päivä, ehkä viikko, ja kattele mitä tapahtuu. Jos mies ottaa yhteyttä, vastaa ihmeessä mutta silleen rauhassa, äläkä painosta tapaamiseen kysymyksillä ja siitä puhumalla. Jos mies haluaa tavata, hän sitä myös ehdottaa, koska sinun tapaamisehdotuksien jälkeen on aika selvää että sinulle uusi näkeminen sopii. Ja jos mies ei ota yhteyttä, laita vaikka viikon päästä viestiä että miten menee, ei muuta. Ja jos mies ei sen keskustelunkaan jälkeen ota itse yhteyttä, liiku eteenpäin ja unohda tämä tapaus. Ihmiset yleensä toimii siten miten ne haluaa; jos ne haluaa tavata tai olla yhteyksissä, ne näkee vaivaa sen eteen, ja jos ei niin eivät tee mitään. Miehetkään ei ole mitään rakettitiedettä, ja omalla mututuntumalla pääsee jo pitkälle. Joten odottele rauhassa ja haistele tilannetta :)

Tästä kommentista kiitos! :)

ap

Vierailija
32/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä heittäydy marttyyriksi siinä!

Vierailija
33/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä heittäydy marttyyriksi siinä!

Ihmettelen vain näitä joitakin kommentteja, kun haukutaan latvasta lahoksi ja tyhmäksi. Ihan kuin olisin nyt tehnyt jotain järkyttävän kamalaa, kun olen harrastanut seksiä ja vielä haluaisin tämän tyypin nähdä.

Vierailija
34/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Olen ihan oikeasti itsekin ihan pihalla siitä mitä haluan. Toivoin, että olisin löytänyt ihmisen, jonka kanssa voi olla huolettomasti silloin tällöin yhdessä, jonka kanssa ei tarvitse heti perustaa perhettä. Ehkä olen sitten alhainen pöpöpesäke, jota ei kukaan kunnioita, kiitos vain näistä ikävistä kommenteista.

Hei, olet ihan fiksu ja OK musta.

Toisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että joillakin ei ole pitkälle meneviä suunnitelmia ja heti kun tärppää, niin on kaikki askelmerkit mietittynä valmiiksi.

Minä olen ollut aika kauan yksin, enkä enää jaksanut melko pitkään aikaan juosta naisten perässä. Voin hyvin kuvitella, että jos ja kun joku mielenkiintoinen ihminen tulisi vastaan, niin kyllä siinä oma aikansa menisi kelaillessa, että hetkinen mitä minä nyt oikein olen tekemässä, mitä suhteelta haluan ja mitä vauhtia edetä. Musta olisi kanssa paljon parempi viettää aikaa yhdessä ja tutustua rauhassa. Voin myös kuvitella sen, että vaikka nyt varsinaista kramppia ei tulisi niin voi olla että jos tuntisin, että toinen yrittää edetä nopeammin kuin olen itse valmis etenemään, yrittäisin jotenkin hidastaa vauhtia ja saada aikaa kelailla mitä on tapahtumassa.

Mutta joo, meitä on monenlaisia ihmisiä. Odottaisin sinuna muutaman päivän tai vaikka viikonkin ja sitten laittaisin viimeistään postia, että hei vieläkö muistat minua ... olisi kiva nähdä jo uudestaan :)

Vierailija
35/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei halua sinua nähdä, pitääkö se rautalangasta vääntää, niin selvät merkit. esitätkö tyhmää täällä nyt tahallesi, oletko huomiohakuinen vai mikä

Vierailija
36/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän ei halua sinua nähdä, pitääkö se rautalangasta vääntää, niin selvät merkit. esitätkö tyhmää täällä nyt tahallesi, oletko huomiohakuinen vai mikä

Anteeksi kun kysyin neuvoa. En ole mielestäni esittänyt tyhmää, enkä hakenut huomiota. Aloituksessahan nimenomaan kysyin neuvoa ja sen jälkeen olen vastannut minulle esitettyihin kysymyksiin. Miksi ihmeessä te olette minulle vihaisia, jos minulla ei tällaisista asioista ole kokemusta?

Vierailija
37/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi sellainen asia, jota halutaan kerran? En ymmärrä. Jos miehelle on seksiä tarjolla, miksi hän ottaisi sitä vain kerran?

Vierailija
38/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Mies ottaa yhteyttä jos tahtoo. Sitten päätät itse, tahdotko sinä.

Vierailija
39/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi sellainen asia, jota halutaan kerran? En ymmärrä. Jos miehelle on seksiä tarjolla, miksi hän ottaisi sitä vain kerran?

No tätäpä minäkin olen miettinyt. Ehkä olin niin huono pano.

ap

Vierailija
40/49 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätäpä minäkin olen miettinyt. Ehkä olin niin huono pano.

ap

Sinäpä sen sanoit. Ehkä hän ei halua seksiä SINUN kanssasi, kun et ole ainut nainen maailmassa jos pääsi unohtumaan. Jännä kuvitella että jos nainen tarjoaa seksiä, mies ei sitä muka kykenisi vastustamaan. Hän saa varmaan seksiä muualtakin, tod näk parempaa.