Oftan chlora vaikutus
Minulle annettiin kys silmävoide sarveiskalvon tulehdukseen, kauan kestää että vaikutus alkaa? Olen kaks päivää jo käyttänyt eikä muutosta tapahdu, ja voide tuntuu menevän ripsiin eikä leviävän silmään kunnolla kun on niin paksua :( sain viimeksi eri lääkettä ja se auttoi mulla heti samana päivänä.
Kommentit (6)
Koko tökötti täyttä pskaa. Niin paksua mönjää ja sitä pursuaa sieltä paketista valtoimenaan ja sumentaa koko saakelin silmän.
Pyydä jotain muuta.
Sarveiskalvontulehdukseen? Luulisi että silloin sulla olisi toinenkin antibiootti, tobramysiini tai levofloksasiini, plus tämä yöksi.
Kuka vitun taliaivo keksii tehdä silmään laitettavasta salvasta yhtä jäykkää kuin voi? Vielä kun tuubia pitää säilyttää jääkaapissa niin voide tarttuu silmäripsiin ja sulaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Sarveiskalvontulehdukseen? Luulisi että silloin sulla olisi toinenkin antibiootti, tobramysiini tai levofloksasiini, plus tämä yöksi.
En saanut mitään muuta.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään muuta.. :(
Meneeköhän sulla sekaisin sidekalvontulehdus ja sarveiskalvontulehdus? Jälkimmäinen on vakavampi, näköä uhkaava tila.
Konjuktiviitin kanssa odottelisin vielä.
Mulle määrättiin joskus pahaan silmätulehdukseen Oftan Dexa chloraa, ja se vaikutti tosi nopeasti. Ihan samana päivänä.